Працювала в 1 компанії   1 рік 1 місяць

Послуги для населення - інше

Помічник керівника

Назву компанії приховано

Послуги для населення - інше

1 рік

10.2023 - 10.2024

1. Адміністративна підтримка документообігу: •Організація та сортування свідоцтв і довідок за реєстрами, підготовка документів для подальшої обробки. •Сканування та збереження документів у CRM-системі. 2. Робота з реєстрами та базами даних: •Створення та актуалізація реєстрів на основі наданих даних, розподіл інформації за категоріями. •Підготовка та передача реєстрів і відповідних документів іншим співробітникам для подальшої обробки. 3. Ведення архіву та пошук документів: •Внесення корпоративних документів у реєстри, сканування та систематизація для збереження. •Пошук необхідних документів на запит співробітників та керівництва. 4. Координація підписів і погоджень: Організація підписання документів, проставлення печаток та доставка документів в офісі для підписання за запитами керівництва.

Ключова інформація

  • Здатність до навчання
  • Неконфліктність
  • Відповідальність
  • Ведення документації
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Word, Excel

Навчалась в 1 закладі

Державний вищий навчальний заклад "Київський коледж легкої промисловості"

Менеджмент

Київ, 2025

Додаткова інформація

Особисті якості

Про себе можу сказати: комунікабельна, відповідальна, вмію працювати в команді та швидко адаптуюсь до нових умов. Маю бажання до навчання та саморозвитку. Завдяки попередній роботі значно покращила свою уважність до деталей, а після адаптації до нових обов'язків досягла високої швидкості виконання завдань.
Сама по собі я творча людина, тому підходжу до вирішення завдань з креативністю, що допомагає знаходити нестандартні рішення в різних ситуаціях. Шукаю можливість працювати в динамічній команді, де можу використовувати свої навички та досвід, а також мати можливість для професійного зростання та розвитку.

Анонімний пошукач

Адміністратор

Київ

14 500 грн.

18 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому