Працював в 1 компанії 7 місяців
Телекомунікації / Зв'язок
Менеджер технічної підтримки
UpSale
Телекомунікації / Зв'язок
7 місяців
08.2018 - 02.2019
Ключова інформація
Комунікація з клієнтами
Організованість
Навички вирішення проблем
Увага до деталей
- Налаштування та вдосконалення процесів обслуговування та комунікації з клієнтами
- Аналіз та оцінка рівня задоволеності клієнтів та розробка заходів для покращення
- Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення проблем та питань клієнтів
- Підготовка та аналіз звітів щодо роботи відділу підтримки клієнтів
- Відповідь на складні запити та скарги клієнтів
Навчався в 1 закладі
Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна
Будівництво/ водопостачання
2027
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
поглиблений
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Не проходив офіційних тренінгів чи курсів. Усі професійні навички здобуті самостійно через практичний досвід.
Я — фахівець з технічної підтримки та комунікації з клієнтами, з сильними навичками оперативного вирішення запитів і забезпечення високого рівня сервісу. Мій досвід базується на самостійному навчанні та практиці. Окрім цього, я маю цінний досвід служби в Збройних Силах України, де обіймав посади чергового КПП Генерального Штабу України та Міністерства Оборони України, а також помічника начальника варти. Мав допуск до стратегічно важливих об'єктів, відповідальний за безпеку й порядок на територіях підвищеної важливості.Цей досвід виховав у мене відповідальність, дисципліну та здатність працювати в стресових ситуаціях.
Додаткова інформація
Військова служба
Ветеран війни, звільненний.
Ярослав Володимирович
Ярослав Володимирович
Client support manager

Вінниця
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 3 тижні тому