Працювала в 3 компаніях 13 років
Інше, Будівництво, Послуги для бізнесу - інше
Кошторисник
Ай Ломбард
Інше
11 місяців
10.2023 - 09.2024
Обробка заявок, передача в роботу майстрам, закупівля матеріалів, аналіз та розрахунок вартості послуг/матеріалів, вирішення аварійних і термінових ситуацій, підготовка фін.планів (щомісяця), контроль за дотриманням бюджету, супровід і перевірка виконання робіт по заявкам (електрика, сантехніка, буд.роботи, кондиціювання, частоко меблі, витратні матеріали), пошук підрядників, обмін документацією, запрос рахунків, передача рахунків в оплату, контроль оплати рахунків, контроль укладання договорів, взаємодія з іншими відділами та підрядниками
Менеджер сервісної службт київського регіону
Техпідтримка Фасіліті Менеджмент
Будівництво
2 роки 10 місяців
11.2020 - 09.2023
Спілкування з клієнтами (ведення клієнтської бази та бази заявок в CRM системі, зв'язок з клієнтами, уточнення додаткової інформації, погодження робіт). Формування графіку роботи майстрів, побудова маршруту, розподілення та видача заявок в роботу, контроль за виконанням роботи, погодження допусків; допомога у вирішенні/вирішення виникаючих проблем по місцю; посередництво між замовником та майстром; підтвердження виконаних робіт, контроль якості.
Підготовка комерційних пропозицій.
Пошук підрядних організацій, узгодження робіт, залучення до співпраці. Пошук нових співробітників (майстрів).
Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
менеджер з адміністративної діяльності
Елвікон
Послуги для бізнесу - інше
9 років
10.2011 - 10.2020
Ведення бухгалтерії (рахунки, акти, видаткові накладні, підготовка податкових накладних до реєстрації), робота в 1ССпілкування з клієнтами (ведення клієнтської бази та бази заявок в CRM системі, зв'язок з клієнтами, уточнення додаткової інформації, погодження робіт)
Вирішення адміністративних питань (замовлення канц.товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу, слідкування за корпоративним зв'язком, прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції)Закупка та отримання матеріалів; сортування; відправка товару; контроль доставки
Ключова інформація
- Комунікація з клієнтами
- Ведення переговорів
- Вміння аналізувати потреби клієнта
- Креативність
- Відповідальність
- Надійність
- Порядність
- Уміння працювати в команді.
Навчалась в 1 закладі
Київський національний університет технологій та дизайну
менеджмент малого та середнього бізнесу
Київ, 2011
Олександра
Олександра
Менеджер по роботі з клієнтами
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 13 годин тому