Працювала в 3 компаніях   13 років

Інше, Будівництво, Послуги для бізнесу - інше

Кошторисник

Ай Ломбард

Інше

11 місяців

10.2023 - 09.2024

Обробка заявок, передача в роботу майстрам, закупівля матеріалів, аналіз та розрахунок вартості послуг/матеріалів, вирішення аварійних і термінових ситуацій, підготовка фін.планів (щомісяця), контроль за дотриманням бюджету, супровід і перевірка виконання робіт по заявкам (електрика, сантехніка, буд.роботи, кондиціювання, частоко меблі, витратні матеріали), пошук підрядників, обмін документацією, запрос рахунків, передача рахунків в оплату, контроль оплати рахунків, контроль укладання договорів, взаємодія з іншими відділами та підрядниками

Менеджер сервісної службт київського регіону

Техпідтримка Фасіліті Менеджмент

Будівництво

2 роки 10 місяців

11.2020 - 09.2023

Спілкування з клієнтами (ведення клієнтської бази та бази заявок в CRM системі, зв'язок з клієнтами, уточнення додаткової інформації, погодження робіт). Формування графіку роботи майстрів, побудова маршруту, розподілення та видача заявок в роботу, контроль за виконанням роботи, погодження допусків; допомога у вирішенні/вирішення виникаючих проблем по місцю; посередництво між замовником та майстром; підтвердження виконаних робіт, контроль якості.

Підготовка комерційних пропозицій.

Пошук підрядних організацій, узгодження робіт, залучення до співпраці. Пошук нових співробітників (майстрів).

Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням

менеджер з адміністративної діяльності

Елвікон

Послуги для бізнесу - інше

9 років

10.2011 - 10.2020

Ведення бухгалтерії (рахунки, акти, видаткові накладні, підготовка податкових накладних до реєстрації), робота в 1ССпілкування з клієнтами (ведення клієнтської бази та бази заявок в CRM системі, зв'язок з клієнтами, уточнення додаткової інформації, погодження робіт)

Вирішення адміністративних питань (замовлення канц.товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу, слідкування за корпоративним зв'язком, прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції)Закупка та отримання матеріалів; сортування; відправка товару; контроль доставки

Ключова інформація

  • Комунікація з клієнтами
  • Ведення переговорів
  • Вміння аналізувати потреби клієнта
  • Креативність
  • Відповідальність
  • Надійність
  • Порядність
  • Уміння працювати в команді.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет технологій та дизайну

менеджмент малого та середнього бізнесу

Київ, 2011

Олександра

Менеджер по роботі з клієнтами

Київ

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 13 годин тому