Працювала в 5 компаніях 13 років 2 місяці
Торгівля роздрібна / Retail, Інше, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Телекомунікації / Зв'язок, Банки
Продавець-консультант
Stokes (Calgary, Canada)
Торгівля роздрібна / Retail
4 місяці
06.2024 - 10.2024
- Обслуговування та консультація клієнтів
- Відкриття/закриття магазину
- Обробка онлайн замовлення, підбір товару, видача замовлень
- Консультування клієнтів по телефону
- Приймання та викладка товарів
- Ведення товарного обліку
- Ведення звітності
Адміністратор рецепції
Calgary Catholic Immigration Society (CCIS) (Calgary, Canada)
Інше
2 місяці
07.2024 - 09.2024
- Зустріч та консультація клієнтів
- Оцінка потреб клієнтів та направлення у відповідний підрозділ
- Ведення запису та розкладу зустрічей
- Допомога у заповненні документів- Інформаційний супровід
- Організація та координація роботи між клієнтами та різними відділами
- Спілкування по телефону та електронною поштою
- Підготовка документів та звітів
Фахівець з публічних закупівель
ТОВ "Техніка для бізнесу"
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
6 років 4 місяці
11.2017 - 03.2024
- Робота з тендерними площадками та програмами з пошуку тендерів
- Аналіз ринку, пошук та опрацювання тендерів на майданчиках Prozorro (prozorro.gov.ua, zakupki.prom.ua, e-tender.ua та інші) відповідно до особливостей діяльності компанії
- Реєстрація на торгових майданчиках
- Інформаційна підтримка
- Підготовка та оформлення тендерної документації (заповнення заявок, анкет, протоколів, супроводжуючих документів, договорів тощо)
- Спілкування з клієнтами по телефону та листування через електронну пошту (стосовно поставки товарів, оплат, документації та ін.)
- Контроль за проходженням торгів по кожному етапу
- Робота в 1С8
- Ведення облікової документації.
- Також додатково працювала помічником юриста. В обов'язки входило: реєстрація вхідної та вихідної документації; ресєтрація договорів; надання інформації працівникам (шаблони договорів, листування, реквізити, установчі документи, та інше); формування архіву та звітності.
Спеціаліст по обслуговуванню корпоративних клієнтів
ТОВ "Інтертелеком"
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік
04.2016 - 04.2017
Обслуговування корпоративних клієнтів Львівської, Волинської, Рівненської та Закарпатської областей:
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур та стандартів якості обслуговування діючих клієнтів
- Залучення нових клієнтів
- Здійснення холодних дзвінків
- Здійснення контролю за дебіторською заборгованістю
- Робота з рахунками в 1С бухгалтерії
- Оформлення документів (договори, акти, рахуни та ін.)
- Формування архіву та звітності
- Аналіх конкурентного середовища для виявлення можливостей розвитку
Менеджер по обслуговуванню фізичних осіб
Unicredit Bank
Банки
5 років 3 місяці
01.2011 - 04.2016
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Залучення клієнтів (фіз.осіб) у центри обслуговування
- Консультація клієнтів щодо кредитних/депозитних продуктів
- Консультація та обслуговування клієнтів щодо пластикових карток
- Формування пакету документів на отримання та супроводження банківських продуктів
- Забезпечення позитивної динаміки з продажу кредитів/залученню депозитів
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Ключова інформація
- Вміння працювати самостійно та в команді
- Комунікація з клієнтами
- Ведення переговорів
- Розробка стратегій залучення та утримання клієнтів
- Вміння аналізувати потреби клієнта
- Креативність
- Стресостійкість
- Досвідчений користувач ПК
- Досвід роботи з CRM системами
Навчалась в 1 закладі
Львівська державна фінансова академія
Економіка/Фінанси
Львів, 2010
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Курси англіської мови в онлайн школі Ms Ann
Академія "Радник"
Курс "Нові правила оскарження закупівель до АМКУ з 26.06.2021р."
Language Step
Курси англіської та німецької мови
Додаткова інформація
Особисті якості
Активна, відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, ввічлива, дисциплінована, вмію організувати себе і свій робочий процес, розумію важливість приоритетів та вмію їх розставляти, старанна, амбітна, вмію працювати в колективі, швидко навчаюсь. Володію вільно українською мовою, розмовна англійська також на базовому рівні німецька та польська. Маю досвід роботи в Канаді у сфері продажів та обслуговування клієнтів.
Водійське посвідчення
Посвідчення водія категорія В
Ірина
Ірина
Менеджер по роботі з клієнтами
Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому