Працювала в 2 компаніях   7 років 7 місяців

Видавництва та Поліграфія, Освіта

Секретар керівника

Зоря

Видавництва та Поліграфія

4 роки 4 місяці

08.2020 - до теперішнього часу

1. Організація робочого дня керівника: планування зустрічей, нарад, дзвінків та відряджень;

2. Ведення діловодства: підготовка та оформлення документів, контроль за їх обігом;

3. Обробка кореспонденції: прийом, розподіл та відправка листів, електронної пошти та інших повідомлень;

4. Ведення телефонних переговорів: прийом та переадресація дзвінків, відповідь на запити;

5. Організація та контроль виконання доручень керівника: моніторинг виконання завдань співробітниками;

6. Підготовка звітів та презентацій: складання звітної документації та допомога в підготовці матеріалів;

7. Прийом відвідувачів: організація зустрічей з партнерами, клієнтами, співробітниками;

8. Адміністративна підтримка керівника: виконання інших доручень, пов’язаних із щоденними адміністративними завданнями.

Секретар кафедри

НУОЗУ ім. П.Л. Шупика

Освіта

3 роки 1 місяць

03.2017 - 04.2020

Адміністративна підтримка викладачів та співробітників кафедри;

Допомога викладачам у підготовці навчальних матеріалів та документації;

Ведення документації кафедри;

Оформлення, зберігання і контроль за обігом документів, включаючи навчальні плани, протоколи засідань, звіти;

Робота з розкладом занять та навчальним процесом;

Координація та оновлення розкладу лекцій, семінарів, практичних занять;

Взаємодія з іншими підрозділами для вирішення питань організації навчального процесу;

Комунікація з інтернами, ординаторами та слухачами курсів;

Підготовка та організація засідань кафедри;

Складання порядку денного, запрошення учасників, ведення протоколу засідань;

Допомога в підготовці до конференцій, наукових зустрічей, семінарів, а також атестаційних комісій;

Ведення кореспонденції;

Оформлення особових справ, контроль за своєчасним оновленням даних;

Організація вступної кампанії та роботи з абітурієнтами.

Ключова інформація

  • Тайм-менеджмент
  • Планування та координація
  • Відповідальність та увага до деталей
  • Знання принципів документообігу
  • Комунікаційні навички
  • Навички створення звітної документації
  • Гнучкість і вміння виконувати різнопланові завдання

Навчалась в 1 закладі

Київський університет туризму, економіки і права

Юридичний

Київ, 2009

Володіє мовами

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Тетяна

Адміністратор клініки

Київ

Подільський район, Шевченківський район

23 000 грн.

49 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 23 години тому