Працювала в 5 компаніях 13 років
Інше
Фахівець з польових комунікацій
ДП Ейвон Косметікс Юкрейн
Інше
1 рік 7 місяців
03.2023 - 10.2024
- Адаптація комунікації відповідно до TOV, глобальної стратегії та потреб бізнесу.
- Написання та редагування ( e-mail, вайбер, смс) текстів комунікації, як самостійно, так і на підставі брифів від замовника.
- Брифування та взаємодія з веб-дизайнером в процесі виконання задач від замовника.
- Брифування та взаємодія з веб-дизайнером в процесі виконання задач від замовника.
- Координування розповсюдження комунікації, приорітезація контенту з внутрішніми замовниками, сегментування цільової аудиторії, визначення максимально ефективного часу та способу комунікації.
- Аналіз ефективності комунікації, збір та аналіз зворотного зв’язку від замовників з метою покращення якості роботи.
Керівник групи обслуговування клієнтів
ДП Ейвон Косметікс Юкрейн
Інше
6 років 11 місяців
04.2016 - 03.2023
- Забезпечення високого рівня інформаційного сервісу (моніторинг статистики групи, складення графіків).
- Розробка, впровадження та підтримка процесів надання консультацій для клієнтів.
- Здійснення контролю за якістю наданих консультацій сервісу (оцінка дзвінків та відповідей на електронні листи, коучинг, складення тестів для перевірки знань, координування програм навчання та самопідготовки).
- Розробка та організація спеціальних навчальних програм для співробітників підрозділу, адаптація та впровадження TOV.
- Організація індивідуальних та групових зустрічей з підлеглими для інформування про результати роботи відділу та компанії в цілому, для обговорення виконання індивідуальних планів розвитку.
- Взаємодія з іншими Компаніями для забезпечення високої якості сервісу.Участь в проєктах Компанії.
- Участь в проєктах Компанії.
Фахівець по вирішенню складних питань та нестандартних ситуацій
ДП Ейвон Косметікс Юкрейн
Інше
3 місяці
01.2016 - 04.2016
- Своєчасне опрацювання інтернет-звернень.
- Аналіз та пошук шляхів вирішення нестандартних ситуацій за зверненнями з урахуванням правил, процедур i цінностей Компанії.
- Взаємодіяз іншими відділами Компанії
- Формування i надання за запитом звітів i статистичних даних призначених для використання в поточних робочих процесах.
Старший консультант групи обслуговування Партнерів та Менеджерів
ДП Ейвон Косметікс Юкрейн
Інше
2 роки 4 місяці
09.2013 - 01.2016
- Обробка поточних дзвінків.
- Надання відповідей (інформації) на електронні звернення, у строки, встановлені Процедурою обробки Інтернет-звернень.
- Доведення рішень проблем до логічного завершення.
- Здійснення планових та позапланових дзвінків.Надання статистичних даних за запитом керівника.
- Взаємодія з іншими підрозділами в процесі виконання посадових обов'язків.
Консультант групи обслуговування Представників, Партнерів та Менеджерів
ДП Ейвон Косметікс Юкрейн
Інше
1 рік 10 місяців
11.2011 - 09.2013
- Обробка вхідних та вихідних дзвінків.
- Фіксація контактів.
- Доведення рішення проблеми до логічного завершення.
- Надання статистичних даних за запитом керівника.
- Взаємодія з іншими підрозділами Компанії.
- Самопідготовка (вивчення каталогу, спеціальних пропозицій, програм, тестування).
Ключова інформація
Пройшла шлях від оператора кол-центру до керівника підрозділу, тому маю глибоке розуміння сервісу. Впроваджувала CRM для кол-центру, брала активну участь в індивідуальних розробках конфігурацій та тестуванні. Маю сильні лідерські якості та комунікаційні навички. Командний гравець. Створюю хорошу, робочу атмосферу в колективі.
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
вільно
Юлія
Юлія
Керівник call-centre, керівник клієнтського сервісу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 дні тому