Працювала в 5 компаніях   13 років

Інше

Фахівець з польових комунікацій

ДП Ейвон Косметікс Юкрейн

Інше

1 рік 7 місяців

03.2023 - 10.2024

  • Адаптація комунікації відповідно до TOV, глобальної стратегії та потреб бізнесу.
  • Написання та редагування ( e-mail, вайбер, смс) текстів комунікації, як самостійно, так і на підставі брифів від замовника.
  • Брифування та взаємодія з веб-дизайнером в процесі виконання задач від замовника.
  • Брифування та взаємодія з веб-дизайнером в процесі виконання задач від замовника.
  • Координування розповсюдження комунікації, приорітезація контенту з внутрішніми замовниками, сегментування цільової аудиторії, визначення максимально ефективного часу та способу комунікації.
  • Аналіз ефективності комунікації, збір та аналіз зворотного зв’язку від замовників з метою покращення якості роботи.

Керівник групи обслуговування клієнтів

ДП Ейвон Косметікс Юкрейн

Інше

6 років 11 місяців

04.2016 - 03.2023

  • Забезпечення високого рівня інформаційного сервісу (моніторинг статистики групи, складення графіків).
  • Розробка, впровадження та підтримка процесів надання консультацій для клієнтів.
  • Здійснення контролю за якістю наданих консультацій сервісу (оцінка дзвінків та відповідей на електронні листи, коучинг, складення тестів для перевірки знань, координування програм навчання та самопідготовки).
  • Розробка та організація спеціальних навчальних програм для співробітників підрозділу, адаптація та впровадження TOV.
  • Організація індивідуальних та групових зустрічей з підлеглими для інформування про результати роботи відділу та компанії в цілому, для обговорення виконання індивідуальних планів розвитку.
  • Взаємодія з іншими Компаніями для забезпечення високої якості сервісу.Участь в проєктах Компанії.
  • Участь в проєктах Компанії.

Фахівець по вирішенню складних питань та нестандартних ситуацій

ДП Ейвон Косметікс Юкрейн

Інше

3 місяці

01.2016 - 04.2016

  • Своєчасне опрацювання інтернет-звернень.
  • Аналіз та пошук шляхів вирішення нестандартних ситуацій за зверненнями з урахуванням правил, процедур i цінностей Компанії.
  • Взаємодіяз іншими відділами Компанії
  • Формування i надання за запитом звітів i статистичних даних призначених для використання в поточних робочих процесах.

Старший консультант групи обслуговування Партнерів та Менеджерів

ДП Ейвон Косметікс Юкрейн

Інше

2 роки 4 місяці

09.2013 - 01.2016

  • Обробка поточних дзвінків.
  • Надання відповідей (інформації) на електронні звернення, у строки, встановлені Процедурою обробки Інтернет-звернень.
  • Доведення рішень проблем до логічного завершення.
  • Здійснення планових та позапланових дзвінків.Надання статистичних даних за запитом керівника.
  • Взаємодія з іншими підрозділами в процесі виконання посадових обов'язків.

Консультант групи обслуговування Представників, Партнерів та Менеджерів

ДП Ейвон Косметікс Юкрейн

Інше

1 рік 10 місяців

11.2011 - 09.2013

  • Обробка вхідних та вихідних дзвінків.
  • Фіксація контактів.
  • Доведення рішення проблеми до логічного завершення.
  • Надання статистичних даних за запитом керівника.
  • Взаємодія з іншими підрозділами Компанії.
  • Самопідготовка (вивчення каталогу, спеціальних пропозицій, програм, тестування).

Ключова інформація

Пройшла шлях від оператора кол-центру до керівника підрозділу, тому маю глибоке розуміння сервісу. Впроваджувала CRM для кол-центру, брала активну участь в індивідуальних розробках конфігурацій та тестуванні. Маю сильні лідерські якості та комунікаційні навички. Командний гравець. Створюю хорошу, робочу атмосферу в колективі.

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

вільно

Юлія

Керівник call-centre, керівник клієнтського сервісу

Київ

50 000 грн.

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 дні тому