Працювала в 5 компаніях   15 років 8 місяців

Фінансові послуги, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Інтернет, Будівництво

Операційний менеджер

RozetkaPay

Фінансові послуги

3 роки 10 місяців

08.2020 - 06.2024

  • налагодження роботи із запуску та підтримки нових проектів і платіжних сервісів;
  • безпосередня участь у розробці, тестуванні та впровадженні системи автоматизації звірок з банками;
  • ревізія, впровадження обліку та робота по зменшенню залишків на транзитних рахунках;
  • організація обліку помилок на пунктах видачі, стабілізація їх кількості та автоматизація звірок з касових операцій;
  • проведення звірок із суб'єктами платіжної інфраструктури за переказами з використанням електронних платіжних засобів;
  • перевірка та погодження первинних документів (актів погодження, заяв тощо) з суб’єктами платіжної інфраструктури;
  • обробка та аналіз запитів на фінансові претензії (chargeback), аналіз та пропозиції з метою зменшення їх кількості;
  • реєстрація та встановлення віртуальних платіжних терміналів;
  • звірки в частині надання фінансових послуг за операціями, здійсненими протягом звітного періоду;
  • налаштування в програмному забезпеченні коректного відображення операцій, комісій тощо в інформаційно-облікових системах;
  • звернення до служби підтримки у випадках помилкового відображення транзакцій через некоректну роботу програмного забезпечення та технічні збої;
  • розроблення проектів внутрішніх нормативних документів, що регламентують діяльність Департаменту.

Бухгалтер

Join Up

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

1 рік 7 місяців

01.2019 - 08.2020

  • аудит документації;
  • бухгалтерський облік розрахунків з постачальниками (авіаперевезення та готелі);
  • оформлення та облік первинної документації (акти звірок, рахунки-фактури, акти виконаних робіт-послуг, податкові накладні);
  • контроль виникнення та своєчасного закриття дебіторської та кредиторської заборгованості за періодами;
  • документальне оформлення та облік поворотної фінансової допомоги, суборенди, агентської винагороди;
  • облік витрат на службові відрядження;
  • облік та проведення взаєморозрахунків зі страховою компанією щодо страхування туристів;
  • допомога в підготовці та оформленні документації з валютного контролю для банків.

Економіст

ТОВ АВТОР

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

5 років 2 місяці

11.2013 - 01.2019

  • ведення управлінського обліку підприємства;
  • аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
  • проведення ревізії управлінської звітності підприємства;
  • оформлення та опрацювання первинної документації (рахунки, видаткові, податкові накладні, ліцензії, акти виконаних робіт, акти звірок, виписки);
  • контроль виникнення та закриття дебіторської та кредиторської заборгованостей у розрізі періодів;
  • річне планування;
  • розрахунок собівартості продукції, оприбуткування та списання готової продукції та матеріалів;
  • приведення у відповідність обліку та руху основних засобів;
  • формування аналітичних звітів про показники діяльності підприємства за запитом керівництва;
  • допомога бухгалтеру.

Бухгалтер

ТОВ УТІКО

Інтернет

7 місяців

12.2012 - 07.2013

  • бухгалтерська первинна документація (рахунки-фактури, акти виконаних робіт-послуг, податкові накладні, акти звірки, доручення);
  • організація складських залишків та їх облік;
  • облік грошових коштів (каса, банк, web money);
  • управлінський облік підприємства;
  • ревізія та оптимізація обліку, контролю та збереження первинної документації підприємства.
  • формування управлінської звітності та допомога головному бухгалтеру.

Бухгалтер

Філія ПАТ "СК"Укррічфлот" ХССРЗ ім.Комінтерну, Херсон

Будівництво

4 роки 3 місяці

08.2008 - 11.2012

  • складання, облік та аудит первинної документації з руху грошових операцій, довіреностей, податкових накладних;
  • організація, планування, контроль та облік коштів на поточних рахунках та в касі підприємства, касова книга, чекова книжка;
  • облік витрат на службові відрядження, авансові звіти;формування платіжних доручень за допомогою системи Клієнт-Банк та Інтернет-банкінгу, рознесення банківської виписки;
  • підготовка, здійснення та облік операцій купівлі-продажу іноземної валюти;
  • підготовка та надання пакетів документів для зняття операцій в іноземній валюті з валютного контролю в банку, документів для відкриття рахунків, проведення тендерів;
  • контроль виникнення та своєчасного закриття дебіторської та кредиторської заборгованості за періодами;
  • робота з контролюючими органами, складання та надання внутрішньої управлінської звітності.

Ключова інформація

Впевнений користувач ПК (MS Office, Google документи). Маю досвід роботи у програмі 1С: Бухгалтерія 8.1 і 8.2 (більш ніж 5 роки), VCHASNO, Jira, Кліент-банк, Приват24.

Досвід керівництва та організації операційного обліку в компанії, автоматизації процесів, впровадження програми 1С.
Досвід роботи з великими обсягами інформації та документації, успішного проходження податкових перевірок.

Старанна, комунікабельна, пунктуальна. Готова до навчання, ініціативна та відповідальна. Без шкідливих звичок.

Навчалась в 2 закладах

Полтавський університет економіки та торгівлі

Облік та аудит

Полтава, 2012

Херсонський кооперативний економічно-правовий колледж

Бухгалтерський облік та аудит

Херсон, 2008

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Додаткова інформація

Рекомендації

Стадніченко Марія
Head of Finance Operations
Телефон: +380937438429
Пошта: smariia@ukr.net

Світлана

Економіст

Київ

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 15 годин тому