Працювала в 5 компаніях 15 років 8 місяців
Фінансові послуги, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Інтернет, Будівництво
Операційний менеджер
RozetkaPay
Фінансові послуги
3 роки 10 місяців
08.2020 - 06.2024
- налагодження роботи із запуску та підтримки нових проектів і платіжних сервісів;
- безпосередня участь у розробці, тестуванні та впровадженні системи автоматизації звірок з банками;
- ревізія, впровадження обліку та робота по зменшенню залишків на транзитних рахунках;
- організація обліку помилок на пунктах видачі, стабілізація їх кількості та автоматизація звірок з касових операцій;
- проведення звірок із суб'єктами платіжної інфраструктури за переказами з використанням електронних платіжних засобів;
- перевірка та погодження первинних документів (актів погодження, заяв тощо) з суб’єктами платіжної інфраструктури;
- обробка та аналіз запитів на фінансові претензії (chargeback), аналіз та пропозиції з метою зменшення їх кількості;
- реєстрація та встановлення віртуальних платіжних терміналів;
- звірки в частині надання фінансових послуг за операціями, здійсненими протягом звітного періоду;
- налаштування в програмному забезпеченні коректного відображення операцій, комісій тощо в інформаційно-облікових системах;
- звернення до служби підтримки у випадках помилкового відображення транзакцій через некоректну роботу програмного забезпечення та технічні збої;
- розроблення проектів внутрішніх нормативних документів, що регламентують діяльність Департаменту.
Бухгалтер
Join Up
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
1 рік 7 місяців
01.2019 - 08.2020
- аудит документації;
- бухгалтерський облік розрахунків з постачальниками (авіаперевезення та готелі);
- оформлення та облік первинної документації (акти звірок, рахунки-фактури, акти виконаних робіт-послуг, податкові накладні);
- контроль виникнення та своєчасного закриття дебіторської та кредиторської заборгованості за періодами;
- документальне оформлення та облік поворотної фінансової допомоги, суборенди, агентської винагороди;
- облік витрат на службові відрядження;
- облік та проведення взаєморозрахунків зі страховою компанією щодо страхування туристів;
- допомога в підготовці та оформленні документації з валютного контролю для банків.
Економіст
ТОВ АВТОР
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
5 років 2 місяці
11.2013 - 01.2019
- ведення управлінського обліку підприємства;
- аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
- проведення ревізії управлінської звітності підприємства;
- оформлення та опрацювання первинної документації (рахунки, видаткові, податкові накладні, ліцензії, акти виконаних робіт, акти звірок, виписки);
- контроль виникнення та закриття дебіторської та кредиторської заборгованостей у розрізі періодів;
- річне планування;
- розрахунок собівартості продукції, оприбуткування та списання готової продукції та матеріалів;
- приведення у відповідність обліку та руху основних засобів;
- формування аналітичних звітів про показники діяльності підприємства за запитом керівництва;
- допомога бухгалтеру.
Бухгалтер
ТОВ УТІКО
Інтернет
7 місяців
12.2012 - 07.2013
- бухгалтерська первинна документація (рахунки-фактури, акти виконаних робіт-послуг, податкові накладні, акти звірки, доручення);
- організація складських залишків та їх облік;
- облік грошових коштів (каса, банк, web money);
- управлінський облік підприємства;
- ревізія та оптимізація обліку, контролю та збереження первинної документації підприємства.
- формування управлінської звітності та допомога головному бухгалтеру.
Бухгалтер
Філія ПАТ "СК"Укррічфлот" ХССРЗ ім.Комінтерну, Херсон
Будівництво
4 роки 3 місяці
08.2008 - 11.2012
- складання, облік та аудит первинної документації з руху грошових операцій, довіреностей, податкових накладних;
- організація, планування, контроль та облік коштів на поточних рахунках та в касі підприємства, касова книга, чекова книжка;
- облік витрат на службові відрядження, авансові звіти;формування платіжних доручень за допомогою системи Клієнт-Банк та Інтернет-банкінгу, рознесення банківської виписки;
- підготовка, здійснення та облік операцій купівлі-продажу іноземної валюти;
- підготовка та надання пакетів документів для зняття операцій в іноземній валюті з валютного контролю в банку, документів для відкриття рахунків, проведення тендерів;
- контроль виникнення та своєчасного закриття дебіторської та кредиторської заборгованості за періодами;
- робота з контролюючими органами, складання та надання внутрішньої управлінської звітності.
Ключова інформація
Впевнений користувач ПК (MS Office, Google документи). Маю досвід роботи у програмі 1С: Бухгалтерія 8.1 і 8.2 (більш ніж 5 роки), VCHASNO, Jira, Кліент-банк, Приват24.
Досвід керівництва та організації операційного обліку в компанії, автоматизації процесів, впровадження програми 1С.
Досвід роботи з великими обсягами інформації та документації, успішного проходження податкових перевірок.
Старанна, комунікабельна, пунктуальна. Готова до навчання, ініціативна та відповідальна. Без шкідливих звичок.
Навчалась в 2 закладах
Полтавський університет економіки та торгівлі
Облік та аудит
Полтава, 2012
Херсонський кооперативний економічно-правовий колледж
Бухгалтерський облік та аудит
Херсон, 2008
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Рекомендації
Стадніченко Марія
Head of Finance Operations
Телефон: +380937438429
Пошта: smariia@ukr.net
Світлана
Світлана
Економіст
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 15 годин тому