Працювала в 9 компаніях   32 роки 2 місяці

Медицина та Охорона здоров'я, Недержавні організації / NGO, АПК (Агропромисловий комплекс)

Інспектор з кадрів

1

Медицина та Охорона здоров'я

3 місяці

06.2024 - до теперішнього часу

Ведення кадрового обліку в повному обсязі. Організація та ведення військового обліку.

Інженер

ККЛ ЗТ №1 АТ Укрзалізниця

Медицина та Охорона здоров'я

4 місяці

02.2024 - 06.2024

Метрологічне забезпечення функціонування закладу, вирішення поточних завдань з догляду за спорудами, з пожежної безпеки та ін. В періоді з 2021 по 2024 рік не працювала за сімейними обставинами.

Головний бухгалтер

ЦЗД "Наші діти"

Недержавні організації / NGO

3 роки 2 місяці

01.2018 - 03.2021

Ведення балансу громадської організації. Облік валютних надходжень. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості. Аналіз виконання бюджету. Досвід взаємодії з Казначейством. Робота з договорами. Досвід кадрової роботи. Формування пакету документів та проведення тендерів.

Головний бухгалтер

КП КМЛВМ.

Медицина та Охорона здоров'я

7 місяців

03.2017 - 10.2017

Формування бюджетного балансу та відповідної звітності. Формування госпрозрахункового балансу та відповідної звітності. Облік та звітність валютних надходжень. Фінансовий аналіз виконання бюджету в цілому та по підрозділах. Планування та перегляд бюджету. Аналіз витратної частини бюджету по видах витрат. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості. Досвід злиття підприємств. Контроль формування цін на послуги, перегляд калькуляцій. Досвід взаємодії з Казначейством. Договірна робота. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості. Участь у формуванні пакету документів та проведенні тендерних торгів.

Головний бухгалтер

ФСС від нещасних випадків на виробництві

Медицина та Охорона здоров'я

10 років

03.2007 - 03.2017

Ведення повного балансу міжрайонного відділення. Досвід співпраці з Казначейством. Планування, перегляд та контроль виконання бюджету установи. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості. Аналіз витратної частини бюджету в цілому та по видах витрат. Облік підзвітних коштів. Досвід кадрової, архівної роботи, діловодства. Ведення особових справ, табелю, облік листів з тимчасової втрати працездатності, облік інвалідів, підготовка проектів наказів, написання посадових інструкцій, відповідних положень, номенклатури справ ... Договірна робота. Підготовка документів до здачі на зберігання в архівну установу.

Бухгалтер єдиний

Аптека при Богуславській ЦРЛ.

Медицина та Охорона здоров'я

6 років 4 місяці

11.2000 - 03.2007

Організація бухгалтерського обліку з нуля. Ведення повного балансу та оподаткування аптечної мережі. Аналіз надходжень та раціонального використання коштів.

Бухгалтер по веденню балансу позабюджетных коштів

Богуславська ЦРЛ

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 4 місяці

06.1997 - 10.2000

Ведення повного балансу та оподаткування позабюджетних коштів лікарні та подання відповідної звітності. Співпраця з ДПІ.

Заступник головного бухгалтера

Управління зрошувальних систем

АПК (Агропромисловий комплекс)

11 місяців

06.1996 - 05.1997

Ведення бюджетного балансу підприємства та формування відповідної звітності. Досвід закриття балансу підприємства.

Керівник ПКГ

Управління зрошувальних систем

АПК (Агропромисловий комплекс)

6 років 7 місяців

10.1989 - 05.1996

Геодезична зйомка та повний комплекс робіт з підготовки проектно-кошторисної документації.

Ключова інформація

Досвід ведення повного балансу торгового підприємства. Досвід ведення балансу бюджетної установи. Досвід взаємодії з Казначейською службою України, контролюючими органами. Досвід побудови системи документообігу, системи обліку.

Формування, впровадження, перегляд інструкцій, політик, положень. Досвід договірної роботи, кадрової роботи, діловодства.

Також проведення аналізу надходження, розподілу, використання коштів. Аналіз витрат по статтям бюджетів. Формування звітності згідно заявлених вимог. Формування бюджетів, планів робіт відповідно до прогнозних потреб, прогноз витрат. Калькулювання цін на послуги. Аналіз надходження готівки. Розрахунок оптимальної націнки на товар. Укладання договорів, контроль виконання договорів, взаємодія з контрагентами. Формування, аналіз штатного розпису відповідно до плану діяльності. Написання проектів наказів та розпоряджень. Формування особових справ працівників. Розробка номенклатури справ та ін.

Навчалась в 3 закладах

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад Київський славістичний університет"

Облік і аудит

Київ, 2008

Харківський фінансово-економічний університет

Бухгалтерский облік

Харків, 1996

Київський національний університет будівництва і архітектури

Міське будівництво

Київ, 1989

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Кадрова справа

Київ, 2023

1С 8.2 - Зарплата та управління персоналом.

Київ, 2014

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Досвідчений користувач ПК. Знання програм 1С 8.3, MS Office, M.e.doc, ОПЗ, "Sonata", "Клиент-банк", iFin, Є-звітність, СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство", таблиці MS Excel

Особисті якості

Відповідальність, організованість, працьовитість, аналітичний склад розуму, відкрита для нової інформації, цілеспрямованість, добропорядність.

Оксана

Економіст

Київ

57 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 дні тому