Працювала в 4 компаніях   14 років 2 місяці

Страхування, Торгівля роздрібна / Retail

головний фахівець з військового обліку

Назву компанії приховано

Страхування

6 місяців

05.2024 - до теперішнього часу

  • Постановка компанії на облік в ТЦК та СП
  • Складання наказів щодо ВО та планувальної документації
  • Складання та ведення списків призовників, військовозобов'язаних та резервістів (понад 350 осіб), відомостей військового обліку
  • Проведення внутрішнього та зовнішнього звіряння списків військовозобов'язаних та їх військово-облікових документів
  • Регулярне подання інформації щодо зміни облікових даних військовозобов'язаних до ТЦК та СП в м. Києві та ін. регіонах країни
  • Формування та подання документації на бронювання військовозобов'язаних згідно Постанови 76 до профільного міністерства, а також засобами порталу державних послуг Дія
  • Регулярна взаємодія з ТЦК та СП та іншими державами органами, подання інформації за запитами
  • Проведення вебінарів та особистих консультацій для співробітників компанії щодо питань військового обліку
За час роботи на даній позиції отримала достатній рівень знань та навичок в галузі військового обліку, а також диплом про підвищення кваліфікації фахівця з військового обліку. Маю практичний досвід організації та ведення військового обліку "з нуля". Маю добрі комунікативні навички в спілкуванні з представниками ТЦК та СП, результати успішного проведення зовнішнього звіряння. Вільно оперую актуальною інформацією, надаю консультацій співробітникам, безперервно слідкую за змінами в законодавстві та постійно вдосконалюю свої знання.

головний фахівець з персоналу

Назву компанії приховано

Страхування

7 років 2 місяці

02.2017 - 04.2024

  • Ведення особових справ працівників (до 1000 осіб)
  • Ведення обліку та заповнення трудових книжок
  • Внесення відомостей про працівників до КІС "Галактика"
  • Оформлення всіх видів відпусток працівників згідно графіка та поданих заяв
  • Формування табелів обліку робочого часу
  • Підготовка довідок, грамот, витягів, копій кадрових документів за запитом
  • Підготовка протоколів засідання комісії з соціального страхування
  • Оформлення та передача на оплату листків непрацездатності
  • Формування трудових договорів
  • Оформлення наказів про демотивацію в зв'язку зі втратою БСЗ
  • Адміністрування договорів ДМС та НС для співробітників компанії
  • Обробка вхідної кореспонденції від обласних дирекцій та зовнішніх адресатів
  • Адміністрування програм мотивації для співробітників

Фахівець з персоналу

Назву компанії приховано

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 10 місяців

03.2013 - 01.2017

  • Пошук, підбір та найм кандидатів на посади працівників та спеціалістів в супермаркет
  • Оформлення кадрових документів при прийнятті на роботу
  • Кадрове адміністрування в системі SAP щодо наказів по особовому складу та на відпустки
  • Ведення та облік особових справ та трудових книжок співробітників, медичних книжок
  • Ведення звітності по особовому складу, вакансіях та плинності персоналу
  • Ведення графіків і табелів обліку робочого часу співробітників
  • Перевірка, облік та опрацювання листків непрацездатності
  • Співпраця з банком-партнером щодо обслуговування співробітників по щарплатному проекту
  • Організація проведення медичних оглядів персоналу
  • Адаптація нових співробітників магазину
  • Комунікації зі співробітниками, проведення фокус-груп щодо задоволеності умовами праці, участь у розробці плану заходів щодо покращення рівня задоволеності співробітників
  • Планування заходів для зменшення плинності персоналу та відкриття альтернативних джерел пошуку персоналу
  • Організація та проведення мотиваційних заходів для персоналу магазину

Заступник керуючого магазину

Назву компанії приховано

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 3 місяці

12.2010 - 03.2013

  • Організація та контроль робочого процесу в супермаркеті
  • Управління зміною співробітників магазину
  • Розбір скарг та пропозицій покупців
  • Співпраця з суміжними службами, що надають ремонтні роботи та сервісне обслуговування об'єкту та обладнання
  • Проведення інвентаризації товарів
  • Аналіз ефективності роботи персоналу
  • Розвиток персоналу, формування кадрового резерву компанії, ведення звітності з навчання
  • Робота з внутрішніми контролюючими органами
  • За необхідності, виконання обов'язків завідувача відділу, фахівця з приймання та обліку товарів, інших співробітників магазину

Ключова інформація

  • Знання законодавства у сфері військового обліку та бронювання
  • Організація та ведення роботи з військового обліку на підприємстві
  • Підготовка та систематизація документів з військового обліку
  • Ведення списків персонального аійськового обліку
  • Подання звітності до ТЦК щодо призовників, військовозобов'язаних та резервістів
  • Проведення внутрішнього та зовнішнього звіряння списків
  • Бронювання військовозобов'язаних згідно Постанови КМУ # 76 від 27.01.2023 шляхом подання паперових списків та засобами порталу Дія
  • Аналіз стану військового обліку на підприємстві
  • Контроль за дотриманням порядку та правил військового обліку

Навчалась в 1 закладі

Київський національний торговельно-економічний університет

Менеджмент організацій торгівлі

Київ, 2011

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Курси, тренінги, сертифікати

Військовий облік на підприємствах, в установах, організаціях, державних установах та органах місцевого самоврядування

Харків, 2024

Правові засади ВО в Україні. Організація та ведення персонального ВО. Перевірка стану ВО. Бронювання військовозобов'язаних.

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категорія В

Анонімний пошукач

фахівець з військового обліку

Київ

45 000 грн.

35 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 8 годин тому