Працював в 4 компаніях 12 років 8 місяців
Освіта, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Страхування
Операційний директор
brobots, інжинірингова школа
Освіта
4 роки
09.2020 - 09.2024
Під моїм керівництвом, ми успішно впровадили та вдосконалили ефективні процедури та системи, що сприяли зростанню ефективності та продуктивності школи. Мої навички управління персоналом, оптимізація процесів та стратегічне планування дозволили досягти значних результатів у веденні наших операцій.
До прикладу, нижче наведені обов?язки, які входили до сфери моєї відповідальності:
1. Юридичний супровід: підготовка проєктів та підписання договорів (з батьками, з партнерами, з контрагентами), підготовка усієї необхідної учнівської документації - від вступу до першого класу, до отримання атестатів.
2. Фінансова складова: приймав участь у створенні та реалізації бюджету школи, розподіл бюджету між проєктами школи, проведення закупівель (навчальні матеріали, канцелярія, харчування, постачальники), проведення тендерних закупівель, ведення первинної бухгалтерії, ведення облікових таблиць та підготовка звітів директору та головному бухгалтеру
3. Господарська сфера: був відповідальний за напрямок клінінгу, за напрямок господарства та додаткового обладнання, проведення ремонтних та будівельних робіт (від стадії проектування до здачі в експлуатацію), підготовка кабінетів та будівлі до навчального процесу, організація харчування
4. Організаційна: був відповідальним за проведення заходів дозвілля для колективу (корпоративи, виїзди разом з колективом на заміський відпочинок), був залучений до організації та проведення батьківських та вчительських зборів, організація випускних вечорів, організація дозвілля для дітей, організація та проведення дитячих таборів на канікулах (розробка ідеї, пошук локацій, проведення переговорів з власниками готелів, розробка програми заходу, організація трансферу, комунікація з усіма учасниками, фінансовий звіт)
5. Навчальні програми: приймав участь в процесі розробки навчальної програми з технічних предметів з 1 до 12 класів, разом з представниками Українського інституту розвитку освіти, організував процес написання, редагування, верстання, затвердження, друк навчальних програм з технічних предметів (разом з пошуком авторів даних програм)
6. Комунікаційний напрям: холодні та гарячі дзвінки з потенційними клієнтами, проведення зустрічей з батьками та днів відкритих дверей, комунікація в батьківських та викладацьких чатах
7. Співробітництво з державним структурами: був відповідальний за ведення комунікації з органами державної влади (Український державний центр позашкільної освіти), зустрічі з представниками комітету верховної ради з питань освіти, МНС, національна поліція, міжнародна українська школа
8. Розвиток додаткових напрямків: 1) онлайн гуртки - від створення курсів до видачі дипломів про закінчення
2) відкриття освітніх студії іт-гуртків - від ідеї до успішного запуску (м. Кам'янське, м. Хмельницький).
• Забезпечення високого рівня якості продукції або послуг
• Участь у розробці та впровадженні стратегічних ініціатив компанії
• Вирішення технічних та організаційних питань
• Аналіз ефективності процесів та проектів
• Вдосконалення та впровадження ефективних систем управління
• Планування та управління бюджетом операційної діяльності
• Організація та координація роботи відділів компанії
• Контроль за виконанням планів та досягненням цілей
• Розробка та впровадження стратегій оптимізації бізнес-процесів
• Управління операційною діяльністю компанії
Викладач права
МІДГАРД, ЗО, ПЗНЗ
Освіта
2 роки 11 місяців
09.2021 - 08.2024
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Планування та організація своєї роботи
Керівник проекту
Туристична агенція Clevertour
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
4 роки
08.2016 - 08.2020
Це був успішний досвід створення проєкту з самого початку який працює і надалі під іншим брендом.
• Планування та управління проектами
• Контроль бюджету проекту та фінансове планування
• Аналіз результатів проекту та оцінка ефективності
Начальник відділу продажу
Агема Груп, ООО
Страхування
4 роки 6 місяців
02.2012 - 08.2016
• Керівництво роботою відділу продажів
• Розробка та впровадження стратегій розвитку продажів
• Підготовка комерційних пропозицій
• Ведення переговорів з ключовими клієнтами та партнерами
• Підготовка звітності та аналітики
• Взаємодія з іншими відділами компанії
• Розробка та впровадження нових методик продажів
• Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
• Розв'язання конфліктних ситуацій
• Контроль за виконанням планів та завдань
Ключова інформація
• Лідерські якості
• Управління змінами
• Комунікаційні навички
• Переговорні навички
• Досвід роботи від 4 років
• Консалтинговий проєкт
• Креативність
• Стресостійкість
• Самодисципліна
• Вміння працювати під тиском
• Вміння працювати під тиском
• Вміння працювати під тиском
• Інтернет-проєкт
Навчався в 2 закладах
Дніпровський державний технічний університет
Економічний/Спеціаліст з фінансів та кредиту
Кам'янське, Дніпропетровська обл., 2012
Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
Юрист
Дніпро, 2009
Володіє мовами
Англійська
середній
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Сертифікат про рівень володіння державною мовою
Курси, тренінги, сертифікати
ReSkill UA Coursera, USAID
Проєктний менеджмент (перекваліфікація)
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Віталій
Віталій
Проєктний менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 години тому