Працював в 4 компаніях   12 років 8 місяців

Освіта, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Страхування

Операційний директор

brobots, інжинірингова школа

Освіта

4 роки

09.2020 - 09.2024

Протягом останніх років я займав посаду операційного директора в приватній інжиніринговий школі, де мої обов'язки включали в себе керівництво різними аспектами її операцій.
Під моїм керівництвом, ми успішно впровадили та вдосконалили ефективні процедури та системи, що сприяли зростанню ефективності та продуктивності школи. Мої навички управління персоналом, оптимізація процесів та стратегічне планування дозволили досягти значних результатів у веденні наших операцій.
До прикладу, нижче наведені обов?язки, які входили до сфери моєї відповідальності:
1. Юридичний супровід: підготовка проєктів та підписання договорів (з батьками, з партнерами, з контрагентами), підготовка усієї необхідної учнівської документації - від вступу до першого класу, до отримання атестатів.
2. Фінансова складова: приймав участь у створенні та реалізації бюджету школи, розподіл бюджету між проєктами школи, проведення закупівель (навчальні матеріали, канцелярія, харчування, постачальники), проведення тендерних закупівель, ведення первинної бухгалтерії, ведення облікових таблиць та підготовка звітів директору та головному бухгалтеру
3. Господарська сфера: був відповідальний за напрямок клінінгу, за напрямок господарства та додаткового обладнання, проведення ремонтних та будівельних робіт (від стадії проектування до здачі в експлуатацію), підготовка кабінетів та будівлі до навчального процесу, організація харчування
4. Організаційна: був відповідальним за проведення заходів дозвілля для колективу (корпоративи, виїзди разом з колективом на заміський відпочинок), був залучений до організації та проведення батьківських та вчительських зборів, організація випускних вечорів, організація дозвілля для дітей, організація та проведення дитячих таборів на канікулах (розробка ідеї, пошук локацій, проведення переговорів з власниками готелів, розробка програми заходу, організація трансферу, комунікація з усіма учасниками, фінансовий звіт)
5. Навчальні програми: приймав участь в процесі розробки навчальної програми з технічних предметів з 1 до 12 класів, разом з представниками Українського інституту розвитку освіти, організував процес написання, редагування, верстання, затвердження, друк навчальних програм з технічних предметів (разом з пошуком авторів даних програм)
6. Комунікаційний напрям: холодні та гарячі дзвінки з потенційними клієнтами, проведення зустрічей з батьками та днів відкритих дверей, комунікація в батьківських та викладацьких чатах
7. Співробітництво з державним структурами: був відповідальний за ведення комунікації з органами державної влади (Український державний центр позашкільної освіти), зустрічі з представниками комітету верховної ради з питань освіти, МНС, національна поліція, міжнародна українська школа
8. Розвиток додаткових напрямків: 1) онлайн гуртки - від створення курсів до видачі дипломів про закінчення
2) відкриття освітніх студії іт-гуртків - від ідеї до успішного запуску (м. Кам'янське, м. Хмельницький).
• Забезпечення високого рівня якості продукції або послуг
• Участь у розробці та впровадженні стратегічних ініціатив компанії
• Вирішення технічних та організаційних питань
• Аналіз ефективності процесів та проектів
• Вдосконалення та впровадження ефективних систем управління
• Планування та управління бюджетом операційної діяльності
• Організація та координація роботи відділів компанії
• Контроль за виконанням планів та досягненням цілей
• Розробка та впровадження стратегій оптимізації бізнес-процесів
• Управління операційною діяльністю компанії

Викладач права

МІДГАРД, ЗО, ПЗНЗ

Освіта

2 роки 11 місяців

09.2021 - 08.2024

Декілька годин на тиждень викладав правознавство для дітей у одній з найкращих приватних шкіл міста Києва.
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Планування та організація своєї роботи

Керівник проекту

Туристична агенція Clevertour

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

4 роки

08.2016 - 08.2020

Переїхавши в 2016 році в Київ, відкрив власне туристичне агентство. Проєкт створювався майже з нуля: реєстрація ФОП, пошук офісу, створення сайту, підписання договорів з ключовими партнерами-туроператорами, наповнення бази клієнтів. Супутно з продажем туристичних пакетів, агентство надавало послуги з продажу страхових продуктів, інформаційно-консультаційних послуг з отримання довідок про відсутність судимості, працевлаштування за кордоном.
Це був успішний досвід створення проєкту з самого початку який працює і надалі під іншим брендом.
• Планування та управління проектами
• Контроль бюджету проекту та фінансове планування
• Аналіз результатів проекту та оцінка ефективності

Начальник відділу продажу

Агема Груп, ООО

Страхування

4 роки 6 місяців

02.2012 - 08.2016

Працюючи в компанії пройшов шлях від менеджера до керівника відділу продажів. Приймав участь в проєкті майже з самого початку, брав участь у створенні страхових продуктів, створенні відділів, пошук нових партнерів та збільшення бази клієнтів, відрядження по області та сусіднім областям, відкриття нових відділень, відбір персоналу, вдосконалення техніки продажів, контроль та виконання планів продажів. Саме в цій компанії я здобув навички керування проєктами з нуля. Найбільше досягнення продаж продуктів компанії на суму 600 тис. грн. з середнім чеком в 100 грн. (2015 рік)
• Керівництво роботою відділу продажів
• Розробка та впровадження стратегій розвитку продажів
• Підготовка комерційних пропозицій
• Ведення переговорів з ключовими клієнтами та партнерами
• Підготовка звітності та аналітики
• Взаємодія з іншими відділами компанії
• Розробка та впровадження нових методик продажів
• Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
• Розв'язання конфліктних ситуацій
• Контроль за виконанням планів та завдань

Ключова інформація

• Стратегічне планування
• Лідерські якості
• Управління змінами
• Комунікаційні навички
• Переговорні навички
• Досвід роботи від 4 років
• Консалтинговий проєкт
• Креативність
• Стресостійкість
• Самодисципліна
• Вміння працювати під тиском
• Вміння працювати під тиском
• Вміння працювати під тиском
• Інтернет-проєкт

Навчався в 2 закладах

Дніпровський державний технічний університет

Економічний/Спеціаліст з фінансів та кредиту

Кам'янське, Дніпропетровська обл., 2012

Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ

Юрист

Дніпро, 2009

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Сертифікат про рівень володіння державною мовою

Курси, тренінги, сертифікати

ReSkill UA Coursera, USAID

2024

Проєктний менеджмент (перекваліфікація)

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категорія В, досвід водіння з 2008 року

Віталій

Проєктний менеджер

Київ

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 години тому