Працювала в 4 компаніях 7 років 8 місяців
Державний сектор, Краса / Фітнес / Спорт, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail
Діловод
Павлівська СР
Державний сектор
2 роки 3 місяці
04.2021 - 07.2023
•Прийом кореспонденції, підготовка відповідей на офіційні листи до органів місцевого самоврядування(Національна поліція, Юстиція, адвокати, Реєстр виборців)
• Ведення діловодства: підготовка пакета документів по соціальним послугам
•Здійснення реєстрації місця проживання/зняття
•Підготовка звітів
Менеджер по роботі з клієнтами
Еteria
Краса / Фітнес / Спорт
2 роки
05.2019 - 05.2021
• Телефонні продажі послуг
•Консультування клієнтів щодо послуг
•Розвиток існуючої бази клієнтів
Помічник керівника
ПАТ "Одесавинпром"
Промисловість та Виробництво
1 рік
05.2018 - 05.2019
•Прийом телефонних дзвінків та гостей у прийомній Президента компанії(керівника)
•Організація телефонних переговорів та корпоративних заходів керівника
•Координація зустрічей вищого керівництва, нагадування про важливі події
•Обробка документів
•Прийом, обробка та розподіл кореспонденції
•Оплата комунальных послуг (світло, вода, газ) та охорони
об'єкту для керівника
•Виконання доручень виконавчого директора(оплата послуг з інтернету, закупка кофе, підготовка документів та контроль своєчасності їх підписання і т.п.)
•Координація роботи водіїв з метою своєчасності доставки документів керівнику
•Організація відряджень: бронювання готелів
•Замовлення господарчіх товарів
Помічник керівника
АВТОмум
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 5 місяців
12.2015 - 05.2018
•Прийом клієнтів та партнерів, розподіл телефонних дзвінків
•Організація проведення нарад, корп.заходів. Підготовка приміщень для проведення нарад
•Підготовка звітів для керівника
•Прийом заявок від 8 магазинів компанії на вирішення адміністративних та господарських питань, контроль їх вирішення
•Надання керівнику звітів про стан виконання завдань різними підрозділами
•Замовлення господарчіх товарів, канцтоварів
•Контроль за своєчасностю доставки документів постачальникам
•Стежения за порядком в кабінеті керівника та температурним режимом
Ключова інформація
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ.
-Навички ведення діловодства
-Досвід ділового спілкування та переписки з клієнтами та партнерами
-Організаторські здібності
-Навички проведення заходів
-Грамотна усна і письмова мова
-Впевнений користувач MS Office(Word, Exel), Internet, Outlook
-Навички роботи з оргтехнікою
-Навички ефективного керування часом
-Досвід роботи в режимі багатозадачності
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ.
Висока самоорганізація та працьовитість, комунікабельність, самостійність, оперативність, відповідальність, орієнтація на результ
Навчалась в 1 закладі
ОНУ ім.І.І. Мечникова
фізичний(фізика)
Одесса, 2001
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Тренінг "Планування.Управління часом.Постановка цілей та завдань".
Одесса, 2015
Інна
Інна
Помічник керівника
Одеса
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 годину тому