Працювала в 5 компаніях 8 років 4 місяці
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
керуюча закладом
Rak i burger
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
3 роки 5 місяців
02.2021 - 07.2024
- Створення затишної атмосфери у закладі
- Розвиток концепції, запровадження корпоративної культури і їх вдосконалення
- Набір і навчання працівників зали
- Керування технічними процесами
- Слушне управління персоналом, у кількості 20 осіб, яке побудовано на справедливості
- Вирішення штатних і позаштатних конфліктів
- Заохочення персоналу до розвитку
- Створення і розробка унікальної програми навчання, проведення тренінгів для офіціантів, хостес і адміністраторів
- розробка і запровадження індивідуальних занять для працівників, за результатами тестувань, щоб кожен з робітників зали, не відставав від програми
- Ведення соціальних мереж, гідне пропрацювання заперечливих відгуків
- Організація і проведення заходів різних форматів, на повну посадку (близько 70 осіб)
- Вирішення термінових штатних і позаштатних питань
адміністратор ресторану/ та готельно-ресторанного комплексу
Del Mar / Берлога
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
4 роки 5 місяців
04.2018 - 09.2022
- Керування двоповерховим закладом на 150 посадочних місць
- Участь у розробці і досконаленні сезонного меню
- Підбір і навчання персоналу
- Вирішення конфліктних ситуацій
- Організація і проведення заходів - у закладі Del Mar, що знаходиться у курортному місті
У готельно-ресторанному комплексі "Берлога" що знаходиться у м.Харків закривала додаткові обов'язки:
- Ведення соц.мереж
- Організація заходів і проведення банкетів
Два заклади вказані в один часовий проміжок, бо замінювались один одним між двома сезонами
Адміністратор ресторану
Roll Club
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
4 місяці
10.2020 - 02.2021
- Контроль та організація роботи працівників зали
- Налагодження стосунків між гостем і закладом
- Замовлення, інвентаризація та контроль росходу непродовольчих товарів
- Створення затишної атмосфери у закладі
- Навчання офіціантів
- Вирішення конфліктних ситуацій
- Моніторинг фінансової діяльності ресторану
Кухар універсал
Місто
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
6 місяців
09.2017 - 03.2018
приготування страв холодному та гарячому процесах
помічник кухаря / кухар
прянощі і радощі ( колишній метрополь)
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 4 місяці
04.2016 - 08.2017
Моє перше місце роботи, яке стало натхненням у ції галузі
Величезні об'єми роботи, були на користь відсутності мого досвіду прищепивши мені жагу до "запар", і вже за три місяці з помічника кухаря, я стала кухарем холодного процесу, а за півроку потому, впевнено стояла на гарячому процесі.
Ключова інформація
Що робить сервіс-тренер у закладі?
- Приходить на знайомство із закладом як таємний гість
- Проводить індивідуальні інтерв'ю з кожним працівником
- Розробляє індивідуальну систему мотивації
- Вибудовує програму навчання згідно недопрацьованих моментів
- Розробляє тестування для подальших індивідуальних занять
- Складає персональний service - book для вашого ресторану, щоб ваш колектив став по-справжньому дружньою командою, яку об'єднують ідеї і концепт
І решта цікавих доповнень які можна побачити в моєму інстаграмі
Я розробила найсучашнішу програму навчання для всіх працівників зали, яка побудована на вивченні психотипів споживача, визначені і закритті їх потреб, БЕЗ дратування і вигоряння персоналу. Також запровадження цієї програми усуває внутрішні конфлікти, розкриває потенціал робітників, і об'єднує всіх однією метою розвитку.
Задоволені працівники = успішний та прогресуючий ресторан.
- Приходить на знайомство із закладом як таємний гість
- Проводить індивідуальні інтерв'ю з кожним працівником
- Розробляє індивідуальну систему мотивації
- Вибудовує програму навчання згідно недопрацьованих моментів
- Розробляє тестування для подальших індивідуальних занять
- Складає персональний service - book для вашого ресторану, щоб ваш колектив став по-справжньому дружньою командою, яку об'єднують ідеї і концепт
І решта цікавих доповнень які можна побачити в моєму інстаграмі
Я розробила найсучашнішу програму навчання для всіх працівників зали, яка побудована на вивченні психотипів споживача, визначені і закритті їх потреб, БЕЗ дратування і вигоряння персоналу. Також запровадження цієї програми усуває внутрішні конфлікти, розкриває потенціал робітників, і об'єднує всіх однією метою розвитку.
Задоволені працівники = успішний та прогресуючий ресторан.
Додаткова інформація
Захоплення та інтереси
https://www.instagram.com/lana.volskaya?igsh=eDM1bWt5cDB5aDl2
Світлана Сергіївна
Світлана Сергіївна
керуюча рестораном / сервіс-тренер
Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Оновлено 8 годин тому