Працювала в 3 компаніях   2 роки 10 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Державний сектор, Фінансові послуги

Спеціаліст по роботі з договорами

ТОВ"СІДД ТРАНС"

АПК (Агропромисловий комплекс)

7 місяців

03.2024 - 10.2024

- Прийом та перевірка первинних документів від контрагента для оформлення договору.

- Оформлення договору та додаткових угод/специфікай, контроль їх підписання.

- Робота в електронних кабінетах.

- Робота з великою кількістю ексель-таблиць.

- Збір та відправка документів товаровиробникам та покупцям.

- Маю досвід працювати з великим об'ємом роботи та оперативно вирішувати робочі питання.

- Котрноль отримання оригіналів документів.

- Погодження внесення змін у договір.

- Робота з програмами "Медок","Фредо" та "Вчасно",частково в "1С".

- Погодження з керівництвом ттн.

- Написання листів.

- Перевірка на актуальність та чинність документів від товаровиробника та ін.

- Погодження та підписування договорів та додаткових угод від покупців.

  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Планування та організація своєї роботи
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Діловод

    Добровеличківська селищна рада

    Державний сектор

    1 рік 7 місяців

    08.2022 - 03.2024

    - опрацювання звернень громадян; - співпраця з іншими відділами селищної ради, органами поліції, прокуратури, підприємствами, установами та організаціями; - здійснення нотаріальних дій; - реєстрація й облік вхідної й вихідної кореспонденції; - оформлення відправки вихідної документації; - виписка, реєстрація, та видання довідок та інших документів громадянам села. -виконання доручень Старости та Голови селищної ради.

  • Організація документообігу в установі
  • Реєстрація та облік документації
  • Підготовка документів для внутрішнього та зовнішнього користування
  • Забезпечення збереження конфіденційної інформації
  • Контроль за виконанням документів в установлених термінах
  • Підтримка зв'язку між відділами
  • Оновлення та ведення баз даних
  • Допомога у підготовці та проведенні нарад
  • Координація ділових зустрічей та заходів
  • Помічник юриста

    Дельта-М

    Фінансові послуги

    6 місяців

    08.2021 - 02.2022

    - Робота з клієнтами.

    - Підготовка документів до суду по заборгованості клієнтів.

    - Виконанння доручень юриста.

  • Ведення ділової переписки
  • Ведення реєстру юридичних справ
  • Допомога у веденні переговорів
  • Підготовка юридичних документів та договорів
  • Ключова інформація

    • Вирішення проблем
    • Критичне мислення
    • Стресостійкість
    • Рішучість

    Професійні навички:

    - впевнений користувач комп’ютером (MS Office (Excel, Word),інтернет.

    - знання законодавства України;

    - уміння проводити переговори;

    - уміння працювати з великим обсягом інформації;

    - зацікавленість у професійному розвитку.

    - оперативність, уміння роботи в команді.

    - досвід колективної роботи.

    Головна мета - реалізувати себе в сфері юриспруденції. Прагну отримати нові знання та досвід в сфері права, бути корисною у вирішенні судових справ.

    Особисті якості:Відповідальніста, чесніста, комунікабельніста, уважна до деталей, дисциплінована, строга, стримана, маю психологічну та фізичну стійкість, пунктуальна, спокійна та об`єктивна.

    Сімейний стан: не одружена.

    Дітей не маю.

    Водійське посвідчення: так.

    Можливість відряджень: так.

    Навчалась в 2 закладах

    Киїівська національна академія внутрішніх справ

    Право (кримінально-правова діяльність)

    Київ, 2023

    Національний університет "Одеська юридична академія"

    Право

    Черкаси, 2021

    Наталя

    Спеціаліст по роботі з договорами, Інспектор, Логіст, діловод, помічник юриста державні органи

    Луцьк

    20 000 грн.

    24 роки

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Оновлено 2 дні тому