Працювала в 4 компаніях   29 років 3 місяці

Телекомунікації / Зв'язок

Провідний фахівець відділу сервісного обслуговування персоналу

АТ «Укрпошта»

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 5 місяців

05.2023 - 10.2024

Постійно вивчаю зміни в законодавстві, КЗпП України;

  • Забезпечую основні процеси адміністрування персоналу (прийом, звільнення, переведення, переміщення працівників, оформлення та облік всіх видів відпусток відповідно до вимог чинного законодавства України про працю, опрацювання листків тимчасової непрацездатності та інші кадрові процедури);
  • Формую первинну облікову та іншої кадрову документацію відповідно до вимог чинного законодавства України (наказів, особових справ, особових карток ф.П-2, трудових книжок, книг/журналів обліку тощо), забезпечую їх ведення, облік та зберігання з дотриманням вимог законодавства, веду архів особових справ, веду підготовку документів для здачі їх до архіву;
  • Складаю накази в системі ERP: по преміюванню працівників виробничих підрозділів; з оплати праці щодо встановлення надбавок та доплат працівникам; про режим роботи працівників; про нагородження працівників структурних підрозділів відзнаками, передбаченими колективним договором;
  • Проводжу нарахування преміювання працівникам структурних, виробничих підрозділів за діючими системами та положеннями про преміювання;
  • Оформлюю протоколи та накази комісії з соціальних питань щодо надання матеріальної допомоги;
  • Розробляю положення про виробничі підрозділи, структурні підрозділи та посадові інструкції працівників, на підставі Примірних, затверджених наказом Товариства;
  • Веду роботу по складанню графіків роботи працівників та табелів обліку робочого часу працівників виробничих підрозділів;
  • Оформляю договори про повну матеріальну відповідальність та колективну матеріальну відповідальність у випадках та в порядку, передбачених чинним законодавством України;
  • Веду роботу по опрацюванню звернень працівників та громадян області, щодо питань стажу роботи на підприємстві, оплати праці та графіків роботи працівників, оформлення довідок про трудову діяльність працівників та стаж роботи;
  • Формувала статистичний звіт з праці 1-ПВ та внутрішні звіти підприємства з оплати праці та чисельності працівників, в тому числі у розрізі видів оплати та категорій персоналу.

Начальник відділу організації праці, компенсацій та пільг

Полтавська дирекція АТ «Укрпошта»

Телекомунікації / Зв'язок

5 років 9 місяців

08.2017 - 05.2023

Начальник відділу організації праці та заробітної плати

Полтавська дирекція ПАТ «Укрпошта»

Телекомунікації / Зв'язок

15 років 4 місяці

04.2002 - 08.2017

З 2011 року централізація управлінських функцій на рівень обласної філії в безпосередньому підпорядкуванні у відділі 14 чоловік.

  • Розробила та запровадила заходи, щодо оптимізації витрат на оплату праці та чисельності персоналу, структури управління філії, централізації управлінських процесів на рівень філії, а їх впровадження призвело до економії витрат;
  • Впроваджувала відрядні форм оплати праці для різної категорії працівників виробничого персоналу, займалася розробкою відрядних розцінок, що призвело до зміни продуктивності праці, мотивації персоналу та економії бюджету організації;
  • Розробляла та впроваджувала Положення щодо мотивації персоналу, відрядних розцінок; проведення нарахування преміювання працівникам структурних підрозділів філії за різними системами мотивації, розробляла положення про соціальні пільги та матеріальну допомогу працівникам; подавала пропозиції та приймала участь в формуванні Колективного договору АТ «Укрпошта», що прияло соціальному захисту працівників та іміджу організації;
  • Запровадила розрахунок економічної доцільності оптимізації виробничих поштових процесів та впроваджувала проект пересувних відділень поштового зв’язку в 2022 році в Полтавській області, що призвело до оптимізації працівників, зменшення витрат філії в сільській місцевості та маштабувалося на інші області;
  • Формувала штатний розпис філії у відповідності до визначеної потреби в чисельності персоналу (на підставі проведених розрахунків чисельності, планових завдань, тощо); встановлювала посадові оклади, надбавки та доплати за діючими на підприємстві нормативними документами (Схемами посадових окладів);
  • Здійснювала річне бюджетування витрат на оплату праці персоналу за статтями, що давало ефективне управління витратами на оплату праці персоналу (адміністративного та виробничого);
  • Складала статистичну звітності з оплати праці та іншої внутрішньої звітності по підприємству щодо утримання персоналу;
  • Формувала річний плановий фонд робочого часу філії; складала графіки роботи структурних підрозділів; проводила контроль за робочим часом водіїв автотранспортних засобів та працівників структурних підрозділів з підсумованим обліком робочого часу, що забезпечувало раціональне використання робочого часу працівниками, підвищення продуктивності праці;
  • Розробляла та впроваджувала місцеві нормативи чисельності та норми часу на окремі категорії персоналу та виробничі процеси, проводила розрахунки нормування виробничих процесів, проводила хронометражні заміри виробничих процесів у відповідності до технологічних карт, що давало значну економію для організації;
  • Брала участь у пілотному проекті впровадження системи КРІ, розробці показників для категорій: керівники, професіонали, спеціалісти; брала участь у проведенні оцінки виконання показників КРІ та проведення відповідних нарахувань;
  • Брала участь у пілотному проекті запровадження грейдингової системи оплати праці (описи, оцінки посад);
  • Розробляла та формувала положення про структурні та виробничі підрозділи, посадові інструкцій, робочі інструкції;
  • Проводила тарифікацію робочих місць у відповідності до тарифно-кваліфікаційних довідників; приймала участь в комісії з проведення атестації працівників та атестації робочих місць;
  • Виводила в аутсорсинг непрофільні функції;
  • Проводила конкурси профмайстерності;
  • Приймала участь в комісії з проведення тендерних закупівель;
  • Займалася відбором персоналу, співбесідами, навчанням, адаптацією в межах підпорядкованого підрозділу. неодноразові проходження перевірок інспекції з праці та внутрішніх аудиторських перевірок в межах підприємства, під час яких не було виявлено порушень.

Економіст з праці, економіст з праці I категорії відділу організації праці та заробітної плати

Полтавська дирекція УДППЗ «Укрпошта»

Телекомунікації / Зв'язок

6 років 8 місяців

08.1995 - 04.2002

Ключова інформація

  • Досвідчений користувач програм: офісні програми Microsoft Office (Excel, Word, Outlook).
  • Робота в автоматизованих системах модуль персоналу: ERP It-enterpris модулі: штатного розпису, компенсацій та пільг, табельний облік, кадрове адміністрування; M.E.Doc, ІСПРО, SAP (планування та використання витрат на оплату праці), «Кадри-штат».

Навчалась в 2 закладах

Полтавський технічний університет ім. Ю.Кондратюка

Бухгалтерський облік та звітність в промисловості та будівництві/ Бухгалтер.

Полтава, 1995

Полтавський інженерно будівельний інститут ім. Ю.Кондратюка

Теплогазопостачання та вентиляція / інженер – будівельник

Полтава, 1991

Володіє мовами

Українська

вільно

Додаткова інформація

.

Шукаю роботу, де може бути корисним мій досвід та організаторські здібності, вміння приймати нестандартні рішення, вміння працювати з таблицями та з великим об`ємом інформації та буде з користю для організації використовуватися аналітичне мислення для досягнення поставлених задач та цілей.

Цікава робота в дружній команді буде приносити мені задоволення, а її результат - користь, чи прибуток організації.

Анжела

HR-менеджер, фахівець з компенсацій та пільг, фахівець з кадрового адміністрування

Полтава

55 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 1 день тому