Працював в 9 компаніях   19 років

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, FMCG, Торгівля роздрібна / Retail, Банки, Інше

Начальник відділу трейд-маркетингу

ТОВ "Сузір'я центр"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 7 місяців

04.2021 - до теперішнього часу

4 співробітників у підпорядкуванні.

  • Розвиток брендів компанії за допомогою інструментів трейд-маркетингу
  • Розробка плану трейд-маркетингових заходів для каналів продажу specialized trade, modern trade та online
  • Планування бюджету трейд-маркетингових заходів
  • Розробка мотиваційних програми та програми лояльності
  • Планування бюджету на POSM та ТО
  • Проведення тендеру на виготовлення по постачання POSM та ТО
  • Планування акційних наборів
  • Аналіз трейд-маркетингових заходів
  • Аудит торгових точок

Досягнення:

  • Формування відділу Трейд-маркетингу
  • Побудова процесів трейд-маркетингу
  • Впровадження стандартів роботи

Маркетолог із розвитку напрямку В2В (СТО)

ТОВ Омега

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 6 місяців

10.2017 - 04.2021

  • Підготовка аналізу ринку;
  • Складання плану маркетингових заходів;
  • Розробка програм лояльності для клієнтів В2В;
  • Управління проектом автоматизації програм лояльності;
  • Актуалізація презентації компанії;
  • Дослідження основних факторів, які можуть загалом вплинути на сегмент клієнтів СТО, та, як наслідок, динаміку споживчого попиту на товар Компанії;
  • Оцінка перспектив та пошук нових можливостей для пропозиції нових сервісів та товарів СТО;
  • Дослідження та аналіз клієнтів СТО, сегментація клієнтів залежно від їхньої спеціалізації;
  • Виявлення нових потреб. Розробка Умов роботи для СТО, формування пропозиції щодо сервісів;
  • Аналіз Конкурентного середовища;
  • Бюджетування основних планових показників (фін. Ціль за сегментом клієнтів СТО);
  • Розробка стратегії всіх видів маркетингових заходів: акції, навчання, програми лояльності для СТО та розробка інструментів трейд-маркетингової активності;
  • Управління бюджетом маркетингових заходів;
  • Підбиття підсумків та оцінка ефективності проведених заходів;
  • Оцінка ефективності обраної маркетингової стратегії за товарними бізнес-напрямками;
  • Оцінка виконання цільових планових показників;
  • Розробка та організація Event-заходів.

Досягнення:

  • Розробка впровадження та автоматизація ретро бонусної програми для В2В клієнтів;
  • Розробка та впровадження програми індивідуальних сервісів для В2В клієнтів;
  • Розробка та впровадження програми мотивації «ТК ОККО»;
  • Участь у розробці та організації Omega Workshop Fest.

Старший аналітик відділу маркетингу

ТОВ «Слобожанський миловар»

Промисловість та Виробництво

3 роки 4 місяці

02.2014 - 06.2017

1 співробітник у підпорядкуванні

  • Складання Profit and Loss Statement (P&L).
  • Аналіз ринку України у категорії твердого та рідкого мила;
  • Аналіз ринку України у категорії засобів для прання;
  • Аналіз ринку України у категорії засобів для миття посуду;
  • Аналіз ринку України у категорії засобів по догляду за шкірою рук та тіла;
  • Аналіз ринку України у категорії засобів для миття під душем;
  • Розрахунок частки ринку компанії (market share);
  • Аналіз митної бази України;
  • Участь у формуванні стратегії компанії;
  • Участь у формуванні маркетингового бюджету компанії;
  • Врахування ефективності використання маркетингового бюджету;
  • Підготовка заходів BTL;
  • Попередній розрахунок ефективності ТМА;
  • Аналіз ефективності ТМА;
  • Аналіз ефективності укладених договорів (ROI);
  • Розрахунок відпускних цін для дистриб'юторів та мереж, з урахуванням бонусного навантаження;
  • Аналіз ефективності договорів з національними мережами (АТБ, Сільпо, Велика Кишеня, Watsons, Space, EVA, Billa, Kosmo, Varus і т.д.);
  • Аналіз первинних продажів компанії (понад 200 SKU) у каналах Traditional Trade (30 дистриб'юторів в Україні) та Modern Trade (15 національних та понад 20 регіональних мереж);
  • Аналіз вторинного продажу в каналі Traditional Trade;
  • Контроль виставлених рахунків за послуги (ретро бонус, логістика, маркетинг) на відповідність умовам співробітництва та умовам договору;
  • Аналіз витрачання маркетингових бюджетів;
  • Адміністрація spot2d;
  • Розробка шаблонів звітності у spot2d;
  • Перевірка та коригування таблиць зіставлення SKU у spot2d;
  • Завантаження щомісячних планів продажу у spot2d;
  • відстеження виконання KPI дистриб'юторів на виконання Sell-in та Sell-out цілей;
  • Аналіз продажів продукції душу населення;
  • Аналіз АКБ (активна клієнтська база) дистриб'юторів;
  • Моніторинг промо-активностей конкурентів;
  • Підготовка щомісячних звітів про продаж дистриб'юторів;
  • Підготовка щомісячних звітів про рух товару та залишки на складах у дистриб'юторів;
  • Підготовка щотижневих звітів про рух товару та залишки на складах у дистриб'юторів;
  • Підготовка презентацій про продаж за підсумками кварталу, року;
  • Проведення store cheсking.
  • Проведення інвентаризації.

Досягнення:

  • Розробка форми звітності про вторинний продаж;
  • Розробка форми звітності про рух товару у дистриб'юторів;
  • Розробка форми оцінки ефективності промо заходів;
  • Формування бази відповідності найменувань дистриб'юторів та компанії (понад 160 000 записів);
  • Автоматизація формування звітів за коштами VBA.

Керівник напряму відділу кредиторської заборгованості та оплати

ПАТ "SUN InBev Ukraine"

FMCG

1 рік 10 місяців

02.2012 - 12.2013

14 співробітників у підпорядкуванні.

  • Забезпечення виконання SLA (Service Level Agreement) та KPI (Key Performance Indicators) напряму відділу
  • Безпосередня участь у розробці, впровадженні та оновленні внутрішніх політик та процедур
  • Аналіз роботи підрозділу за минулий місяць та прогнозування навантаження на наступний
  • Використання Lean методології для підвищення продуктивності та зниження витрат на виконання SLA
  • Виявлення та відстеження потенційних ризиків, розробка, впровадження та контроль процесу їх зниження
  • Забезпечення контролю та дотримання затверджених Компанією облікових політик та вимог, відповідність MICS (Minimal Internal Control Standarts)
  • Забезпечення безперебійної роботи відділу
  • Організація та активна участь у процесі оптимізації, стандартизації, підвищення якості послуг
  • Організація та забезпечення впровадження всіх вимог, положень, інструментів IBS Excellence Program (Pillars: 2012 – Management, 2013 – Service Delivery)

Активності напряму:

  • Управління базою даних договорів у SAP ERP
  • Створення замовлень на підставі заявки та електронного контракту в SAP ERP
  • Створення заявок на постачання POSM (Point of Sales Materials) та виплату премій дистриб'юторам через електронний закупівельний портал та SAP ERP
  • Управління базою електронних каталогів на закупівельному порталі
  • Управління базою даних постачальників у SAP ERP
  • Управління базою даних матеріалів у SAP ERP

Досягнення:

  • В результаті проведеного аналізу процесу перетворення заявки на замовлення – реорганізація процесу (Lean) та автоматизація (VBA, SAP GUI Scripting) рутинних ділянок дозволило оптимізувати 3 FTE (Full-Time Employees)
  • В результаті проведеного аналіз процесів управління базою даних постачальників та матеріалів – реорганізація процесів (Lean) та автоматизація (VBA, SAP GUI Scripting) рутинних ділянок дозволило оптимізувати 2 FTE (Full-Time Employees)
  • Розробка та впровадження звіту, що відображає наочну статистику (visibility) своєчасності підписання договорів, платіжних днів у підписаних договорах з постачальниками, витрачених сум у підписаних договорах з постачальниками транспортних послуг.
  • 1 – грамота «Кращий співробітник місяця»
  • 5 – грамот за відмінну роботу, особистий внесок у біло компанії (2 від VP Finance).

Розвиток команди:

  • Вертикальні переміщення - 3 співробітники (7b)
  • Горизонтальні переміщення – 6 співробітників (8а)

Проекти:

  • Поділ договорів із змішаними умовами оплати
  • Стандартизація платіжних днів
  • Закриття договорів з автопролонгацією
  • Стандартизація процесу Master Data Vendors WE&CEE
  • Підготовка даних PO's & Contract's для аудиту закупівель.
  • Підготовка даних PO's, Contract's & Spend для аудиту функції закупівель (транспортних послуг)
  • Підготовка даних PR, PO, Vendor, Material & Contract для аудиту PTP (procurement to pay) процесу.

Спеціаліст зі створення та аналізу електронних каталогів

ПАТ "SUN InBev Ukraine"

FMCG

1 рік 11 місяців

03.2010 - 02.2012

  • Створення завантажувальних файлів та каталогів
  • Моніторинг каталогів на актуальність
  • Щомісячний моніторинг терміну дії контрактів, за якими Створено каталоги
  • Підтримка фахівців відділу закупівель та ініціаторів у користуванні каталогами
  • Моніторинг проблемних замовлень за каталогами та вжиття заходів для виправлення помилок
  • Щомісячна підготовка звітів: актуальні каталоги, user-help, каталог-завод
  • Впровадження Excellence Program (Pillars: 2010 – Business Process Management, 2011 – Compliance & Risk Management)

Досягнення:

  • Опанував всі активності відділу, пов'язані з РТР процесом
  • Підготував та проводив тренінг «Створення Карт процесів»
  • Підготував та проводив тренінг «Excel 2003 Induction»
  • Підготував та проводив тренінг «Power Point 2003 Induction»
  • Створив макрос, що автоматично генерує з.ф. для SRM MDM Catalogues із шаблону з.ф. SRM CCM Catalogues, економія часу 5 днів.
  • Створив файл для моніторингу індивідуальної продуктивності відділу, за допомогою макросу, економія часу при складанні MPR до 1 години
  • Створив макрос звірки транспортні тарифи SAP із матрицею, підвищення контролю
  • Створив макрос, який переносить дані про Створені з.ф. та каталогах з персонального реєстру до загального, економія часу 7 хв при виконанні кожного запиту, підвищення контролю
  • Створив макрос, який переносить дані про каталоги із загального реєстру, економія часу 7 хв щотижня, підвищення контролю
  • Створив макрос, який формує з каталогу на загальний диск файл про неактуальні каталоги, економія часу 10 хв щомісяця, підвищення контролю
  • Створив макрос, який автоматично формує список позицій каталогу, економія часу 5-7 хв під час кожного запиту
  • Створив макрос, який автоматично формує листи-повідомлення про Створення або оновлення каталогу, економія часу 3-5 хв під час кожного запиту
  • Створив макрос, що виконує автоматичний підрахунок запитів, виконаних за день, виключає помилки (людський фактор) при занесенні до статистики (трекер) економить до 20 хв щоранку
  • Допомога в автоматизації активностей макропроцесів РТР, CSM, ОТС, LOG
  • 2 – грамоти «Кращий співробітник місяця»
  • 5 – грамоти за відмінну командну роботу
  • 15 - грамот за відмінну роботу, особистий внесок у біло компанії.

Дилер компанії «Астеліт» (Life)

ФОП Панівський С. В.

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 2 місяці

12.2008 - 02.2010

  • Відкриття ексклюзивної торгової точки “Life”
  • Підбір персоналу
  • Контроль за дотриманням стандартів ексклюзивної торгової точки “Life”
  • Моніторинг ринку телекомунікаційних послуг та цін конкурентів
  • Проведення промо-акцій з метою залучення нових абонентів
  • Своєчасне складання звітної документації
  • Ведення обліку продажів (1С: Бухгалтерія)

Старший продавець-консультант

ФОП Попов В.М.

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

09.2006 - 12.2007

  • Купівля – продаж мобільних телефонів та аксесуарів
  • Консультація відвідувачів
  • Послуги кредитного експерта
  • Моніторинг цін конкурентів
  • Ведення обліку продажу (1С: Бухгалтерія)

Касир обмінного пункту валют

ПП «Плюс»

Банки

1 рік 2 місяці

06.2005 - 08.2006

  • Купівля – продаж валюти
  • Інкасація
  • Складання щоденних звітних документів у валютний відділ банку

Стажер-практикант

НВП «ХАРТРОН-Аркос»

Інше

1 рік 3 місяці

09.2004 - 12.2005

• Практика та написання дипломної роботи «Розрахунок часу стабілізації систем орієнтації ракет при старті з рухомої основи»

Ключова інформація

  • LEAN;
  • Аналіз ринку;
  • Складання плану маркетингових заходів;
  • Розробка програм мотивації для В2В клієнтів;
  • Управління проектом автоматизації;
  • Досвід формування KPI;
  • Досвід постановки SMART цілей;
  • Досвід роботи з ризиками компанії (ідентифікація, класифікація, розробка заходів щодо усунення чи мінімізації);
  • PDCA методологія;
  • 5S – методологія;
  • Навички роботи та аналізу великих масивів інформації;
  • Навички написання Технічні Завдання (ТЗ);
  • Навички побудови та оптимізації бізнес-процесів;
  • Навички написання макросів для прискорення роботи системи SAP ERP, обробки великих обсягів інформації в Excel, забезпечення взаємозв'язку систем SAP ERP <-> Excel за допомогою SAP GUI scripting;
  • Сертифікат White Belt - вивчення інструментів аналізу та ліквідації проблем та підвищення ефективності процесу;

  • Навички володіння наступними інструментами аналізу:
  • ABC аналіз;
  • Графік тимчасової залежності;
  • Гістограми;
  • Діаграма Pareto;
  • Скеттер пліт;
  • Деталізована блок-схема;
  • Причинно-наслідкова діаграма (Рибка кістка);
  • 5 Чому (5 WHY);
  • Інструмент пріоритезації кореневих причин;
  • Зведені таблиці;
  • Certificate - Microsoft Exel 2003 Advanced with basic's elements;
  • Certificate - Programming VBA в Microsoft Office;
  • Кваліфікований користувач SAP ERP – ERP;
  • Навички написання SAP ERP GUI Scripting;
  • Досвід роботи з 1С v.7 та v.8;
  • Spot2d – рівень адміністратора;
  • Certificate - HTML Fundamentals course;
  • Certificate - CSS Fundamentals course;
  • Certificate - JavaScript Basics course;
  • Розробка програм мовою Turbo Pascal 7.0;
  • Досвід заправки та відновлення картриджів для струменевих та лазерних принтерів.
  • Кваліфікований користувач: MS Office: Word, Excel (VBA), Power Point, Outlook;

Навчався в 1 закладі

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Инженер математик, инженерно-физический факультет

Харків, 2005

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

"Lean Yellow Belt"

Київ, 2024

Навчання у LEAN INSTITUTE UKRAINE 2024

Программа "MINI-MBA PROFESSIONAL UA" (спеціалізація: Управління маркетингом)

Харків, 2020

  • Модуль: Особиста ефективність;
  • Модуль: Стратегічний та операційний менеджмент;
  • Модуль: Управління маркетингом;
  • Модуль: Управління продажами;
  • Модуль: Управління персоналом;
  • Модуль: Фінансовий менеджмент;
  • Модуль: Управління проектами;

"Marketing Strategy"

Харків, 2018

Школа маркетингу і комунікацій «багаж»Поглублений курс про висновок і просування бренду на ринку. 

Основна завдання курсу - розвити у студентів стратегічне мислення і наділити їх набором практичних інструментів для розумання своєї покупателя та створення стратем стратегів.

"Стратегічний маркетинг"

Харків, 2018

Міжнародна освітня платформа "LABA"


Споживачі

Знайдіть відповіді на головні питання – хто ваші клієнти, як з ними комунікувати і що отримає компанія у результаті.


Позиціювання

Знайдіть конкурентів, свою перевагу та місце - у свідомості споживача та на ринку.


План

Маневрувати в хаосі можна, але складно та безглуздо. Працюйте на перспективу – визначте не лише сьогоднішні дії, а й те, що буде завтра.

"Клієнтський сервіс"

Харків, 2018

Міжнародна освітня платформа "LABA"


Як зрозуміти та утримати покупця

  • індекси лояльності та показники ефективності
  • проектування Customer Journey Map
  • стандарти та скрипти клієнтського сервісу
  • збір інформації про клієнта
  • моніторинг якості сервісу
  • зворотний зв'язок та робота з претензіями

"Сервіс-дизайн"

Київ, 2018

Академія "INEX Partners" 

Certificate – Programming VBA in Microsoft Office

Харків, 2011

Розробка та написання макросів у пакеті Microsoft Office

Certificate – Microsoft Exel 2003 Advanced with basic’s elements

Харків, 2011

Просунутий користувач Microsoft Excel 2003

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

  • Кваліфікований користувач: MS Office: Word, Excel (VBA), Power Point, Outlook
  • Кваліфікований користувач SAP-ERP
  • Навички написання SAP GUI Scripting
  • Навичка роботи з Internet (MS Explorer) та E-mail (Outlook Express)
  • Досвід роботи з 1С: Бухгалтерія

Сергій Вікторович

Керівник відділу маркетингу/трейд-макретингу

Харків

Готовий переїхати: Київ

80 000 грн.

42 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому