Працював в 7 компаніях 24 роки 3 місяці
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail
Керівник відділу закупок комп'ютерної периферії, моніторів, друкарської техніки та ноутбуків
Група компаній DC Link Group (м. Київ)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
4 роки 4 місяці
06.2020 - 10.2024
Направлення діяльності – Національний мультиканальний дистрибутор електроніки, виробництво ПК, онлайн-офлайн ритейлер з філіальною мережею (Харків, Київ, Одеса, Львів, Запоріжжя, Дніпро).
Ключові функціональні обов’язки:
- Розробка та імплементація стратегій просування брендів з метою підвищення продажу ввірених брендів;
- Організація та координація процесу управління замовленнями, транзитами, складськими запасами по ввіреним товарним групам;
- Проведення аналізу ринку щодо ввірених продуктових сегментів, конкурентів, надання аналітичний інформації;
- Формування цінової політики для різних каналів збуту;
- Планування, постановка та реалізація планових показників відділу закупок;
- Організація взаємодії з Департаментом збуту з метою збільшення обсягів продажів та розвитку бізнесу.
Результати роботи:
- Збільшення частки ринку по моніторам з 5 до 12%;
- Збільшення прибутків друкарська техніка на 300%, вивід в топ-3 дилерів по брендам Canon, та Epson;
- Виконання бонусних програм від вендерів з отриманням максимального бонусу;
- Отримання дистрибуції ноутбуків Gigabyte, стали як дистрибутор №1;
- Частка ноутбуків Prologix зросла у каналі продажів DC Link до 14%;
- Введення СТМ по моніторам в портфель компанії;
- Виконання планових показників дивізіону на 85 - 105%.
Продакт-менеджер (монітори, друкарська техніка)
Група компаній DC Link Group (м. Харків)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 2 місяці
03.2017 - 05.2020
Ключові функціональні обов’язки:
- Дослідження тенденцій ринку та просування свого продуктового напряму;
- Розробка маркетингової стратегії та прогноз прибутковості продуктового напряму;
- Оцінка економічної ефективності продуктового напряму;
- Розробка та реалізація асортиментної стратегії стосовно продукту;
- Формування цільових бюджетів та досягнення запланованих показників прибутковості, оборотності та ліквідності по своєму направленню;
- Приймання участі у перемовинах з постачальниками стосовно поставок продукції та розширення асортименту.
Продакт-менеджер (комп'ютерна техніка та комплектуючі, ноутбуки, оргтехніка)
Компанія Microtron (м. Запоріжжя)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 4 місяці
09.2013 - 01.2017
Направлення діяльності – регіональний дилер з електроніки.
Ключові функціональні обов’язки:
- Розробка стратегії розвитку ввірених брендів;
- Прогнозування продажів по ввірених товарних групам в грошовому та натуральному вираженні;
- Проведення необхідних досліджень для визначення потенційних можливостей ринку, підтвердження правильності вибраної стратегії та тактики для просування продукту;
- Аналіз конкурентного середовища з урахуванням змін та тенденцій, що відбуваються на ринку електроніки, а саме в ціновій політиці, маркетинговій активності конкурентів;
- Розробка та управління програмами із формування попиту та стимулювання збуту;
- Планування бюджету маркетингових витрат для просування продуктів, відстеження за ефективністю його використання.
Результати роботи:
- Розширення брендів у портфелі компанії - Dell, Philips, Acer, Brother по ввірених групах;
- Збільшення обсягу продажів на 32%;
- Підписання програм з бонусування від вендорів і дистриб'юторів, з подальшим їх виконанням і отриманням прибутку для компанії.
Продакт-менеджер (смартфони та ноутбуки)
Компанія MiDiS (м. Запоріжжя)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 1 місяць
07.2012 - 08.2013
Ключові функціональні обов’язки:
- Безпосередня робота з менеджерами з продажів, щодо розвитку ключових клієнтів регіону, розробка індивідуальних пропозицій для клієнтів;
- Організація виконання планових показників по смартфонам та ноутбукам;
- Аналіз конкурентного середовища, участь у ціноутворенні в регіоні по своїй групі товару;
- Розробка маркетингових заходів, що стимулюють збут.
Керівник філіалу
Компанія Prexim-D (м. Запоріжжя)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
4 роки 7 місяців
10.2007 - 05.2012
Направлення діяльності - смартфони та ІТ комплектуючі, монітори
Ключові функціональні обов’язки:
- Організація та контроль роботи філії відповідно до цілей компанії;
- Управління командою продажів, мотивація та розвиток співробітників;
- Планування та координація роботи з клієнтами;
- Аналіз ринку та конкурентів, розробка стратегії залучення нових клієнтів та збільшення обсягів продажів
Керівник відділу продажів
Компанія Офіс-маркет (м. Запоріжжя)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 11 місяців
10.2003 - 09.2007
Направлення діяльності - салони мобільного зв'язку, комп’ютерна техніка.
Ключові функціональні обов’язки:
- Організація роботи команди, допомагаючи їм досягати поставлених цілей;
- Виконання плану продажів, пошук нових клієнтів, покращення показників маржі, середнього чеку та ефективності;
- Контроль і забезпечення якісного обслуговування, швидкість обробки запитів та утримання клієнтів.
Адміністратор магазину
Компанія Офіс-маркет (м. Запоріжжя)
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 3 місяці
06.2000 - 09.2003
Направлення діяльності - салони мобільного зв'язку, комп’ютерна техніка. Ключові функціональні обов’язки:
- Взаємодія з потенційними покупцями (виявлення потреб, консультація, продаж продукції);
- Виконання плану продажів та якісних показників;
- Регулярний моніторинг цін, активності конкурентів;
- Контроль та дотримання стандартів представлення та розміщення товару на торговому обладнанні у ТТ.
Ключова інформація
Ключові компетенції:
- Комерційне мислення, стратегічне мислення, управління змінами, ефективне управління, побудова ефективних відносин, бізнес-орієнтованість, прийняття рішень, управління проектами, аналіз та планування продажів.
Практичний досвід:
- Розуміння трендів, технологій та особливостей ринку комп'ютерної периферії, моніторів, друкарської техніки та ноутбуків;
- Розвиток та підтримка взаємовигідних відносин із вендорами;
- Розробки та реалізація маркетингової стратегії та стратегії продажів;
- Планування та постановка планових показників на основі KPI та OKR;
- Формування асортиментних матриць;
- Ціноутворення.
Ключові знання та вміння:
- Аналізувати: ринок, ціни, тренди, продажі, оборотність і дохідність;
- Формування та управління командою від 7 працівників;
- Навички бюджетування та контролю витрат;
- Знання сучасних методологій постановки цілей KPI та OKR, управління проектами;
- Навички ведення переговорів, проведення презентацій, просування продукту;
- Високий рівень MS Office, OLAP-куби, PowerBI
- Рівень англійської мові - середній
Навчався в 4 закладах
Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"
Фінанси, банківська справа та страхування
Харьков, 2024
MIM-Kyiv Business School
Pre-MBA Business program
Киев, 2021
MIM-Kyiv Business School
Marketing Strategy
Киев, 2020
ВСП "ЗФККТ НУ "Запорізька політехніка" (ЗКР ЗНТУ)
Програмне забезпечення автоматизованих систем
Запорожье, 2000
Роман
Роман
Керівник відділу закупок, Продакт-менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 4 години тому