Працювала в 9 компаніях   7 років 6 місяців

Промисловість та Виробництво, Банки, Фінансові послуги, Страхування, Транспорт та Логістика, АПК (Агропромисловий комплекс), Інше

Діловод Канцелярії

ПАТ "Укрнафта"

Промисловість та Виробництво

3 місяці

07.2024 - 10.2024

  • прийом, попередній розгляд, реєстрація, облік вхідної кореспонденції та направлення її відповідним підрозділам в ERP (IT-Enterprise);
  • прийом / розподіл електронних листів та дзвінків, що надходять на офіційні канали зв’язку організації;
  • оформлення та відправка простих, рекомендованих та листів з оголошеною цінністю, в т.ч. і міжнародних відправлень засобами Кабінету Клієнта АТ «Укрпошта» і Кабінету Клієнта ТОВ «Нова пошта» адресатам;
  • оформлення, облік, реєстрація та передача наказів на відрядження працівників у відповідності до внутрішніх регламентуючих документів.

Фахівець Канцелярії

ПАТ "Укрнафта"

Промисловість та Виробництво

2 місяці

04.2024 - 06.2024

  • прийом, розподіл дзвінків та надання інформації довідково-інформаційного характеру в межах компетенції Канцелярії;
  • розподіл та реєстрація електронної кореспонденції, що надходить засобами електронної пошти, в т.ч. рекламної продукції;
  • прийом, попередній розгляд, реєстрація, облік вхідної кореспонденції та направлення її відповідним структурним підрозділам в ERP (IT-Enterprise);
  • оформлення та відправка простих, рекомендованих та листів з оголошеною цінністю, в т.ч. міжнародних відправлень засобами Кабінету Клієнта АТ «Укрпошта» і Кабінету Клієнта ТОВ «Нова пошта» адресатам;
  • оформлення, облік, реєстрація та передача наказів на відрядження працівників у відповідності до внутрішніх регламентуючих документів організації;
  • облік та закриття вихідної кореспонденції;написання проєкту внутрішнього документу: Положення про Електронний документообіг.

Заступник начальника відділу Діловодства

АТ "Банк 3/4"

Банки

2 місяці

01.2024 - 03.2024

  • приймання, реєстрація вхідної та відправка вихідної кореспонденції засобами FossDoc;
  • реєстрація розпорядчих та внутрішніх документів (наказів, розпоряджень Голови Правління) засобами FossDoc;
  • взаємодія з іншими підрозділами банку в проходженні документообігу, відповідно до внутрішньобанківських документів та правил діловодства;
  • виконання функцій секретаря Комітету з управління активами та пасивами (далі – КУАП): збір питань для розгляду на засіданнях, що підлягають розгляду, формування порядку денного, включення питань до порядку денного засідань, своєчасне ознайомлення членів КУАП-у та кураторів Національного банку України (далі – НБУ) з порядком денним, забезпечення їх необхідними матеріалами, організація супроводження процесу підготовки документів і матеріалів до засідань, ведення/оформлення/ зберігання протоколів, рішень та додатків (паперовий та електронний варіанти), направлення інформації щодо проведеного засідання до НБУ;
  • контроль роботи з організації та ведення архівної справи в банку (контроль та керування роботи Архіваріуса, знаходився в підпорядкуванні);
  • надання інформації за запитами структурних підрозділів банку та/або до НБУ по питаннях, що відносились до питань роботи відділу Діловодства;
  • підготовка та надання листів-відповідей;опрацювання та передача документів (акти, рахунки, договори) засобами ПТАХ та ВЧАСНО в структурні підрозділи банку;
  • підготовка кореспонденції для відправки засобами АТ «Укрпошта» та Кабінету Клієнта ТОВ «Нова пошта» для подальшої передачі Фахівцю (кур’єру, знаходився в підпорядкуванні);
  • контроль та подання щомісячної звітності про витрачання електронних коштів, марок, конвертів та поїздок картки КП «Київ Цифровий».

Заступник завідувача Секретаріату

ПАТ "НДУ"

Фінансові послуги

3 роки 5 місяців

02.2019 - 07.2022

  • загальне керівництво та контроль за станом справ документів, на період відсутності Завідувача Секретаріату;
  • участь у підготовці та проведення засідань Правління та нарад, що проводяться керівництвом: збір питань для розгляду на засіданнях, що підлягають розгляду, формування порядку денного, включення питань до порядку денного засідань, своєчасне ознайомлення Голови та Членів Правління з документами, забезпечення їх необхідними матеріалами, організація супроводження процесу підготовки документів і матеріалів до засідань, ведення/оформлення та зберігання протоколів, рішень та додатків);
  • оформлення, передавача на підпис Голові Правління наказів з подальшою реєстрацію у Megapolis.DocNet;
  • отримання, розподіл та реєстрація вхідної/вихідної документації у системі Megapolis.DocNet;
  • здійснення контролю виконання внутрішніх документів та реєстрації зовнішніх (вхідна та вихідна) документів з загальних питань діяльності;
  • підготовка документів до розгляду керівництва, підготовка резолюції;
  • доведення документів до відома керівництва та керівників структурних підрозділів та/або відповідних співробітників;
  • підготовка змін та доповнень до Положення про Секретаріат та Номенклатури справ;
  • підготовка та надання листів-відповідей за запитами;
  • отримання / відправка, розподіл та реєстрація вхідної/вихідної документації у системі електронного документообігу Megapolis.DocNet та FossDocMail, у взаємодії із засобами СЕВ ОВВ (спочатку веб-доступ, потім інтеграція);
  • оформлення та відправка відправлень засобами Кабінету Клієнта АТ «Укрпошта» і Кабінету Клієнта ТОВ «Нова пошта» адресатам;
  • (конвертація, адресування та маркування кореспонденції, підготовка реєстрів);
  • підписання та візування документів в межах своєї компетенції;
  • табелювання робочого часу Секретаріату;
  • організація роботи щодо обліку та зберігання закінчених справ, підготовка та здача їх в архів.

Фахівець Секретаріату

ПАТ "НДУ"

Фінансові послуги

5 місяців

08.2018 - 01.2019

  • отримання, розподіл та реєстрація вхідної/вихідної документації у системі Megapolis.DocNet;
  • оформлення та відправка простих, рекомендованих та листів з оголошеною цінністю, в т.ч. міжнародних відправлень засобами АТ «Укрпошта, ТОВ «Нова пошта» та ПрАТ «ДХЛ ІНТЕРНЕШНЛ УКРАЇНА» адресатам (конвертація, адресування та маркування кореспонденції, підготовка реєстрів);
  • надання інформації за запитами клієнтів, працівників правоохоронних органів щодо реєстрації вхідної кореспонденції.

Секретар Управління кадрів та діловодства

ПрАТ "АСК "Омега"

Страхування

1 рік

08.2017 - 08.2018

  • реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції;приймання, обробка та направлення кореспонденції у структурні підрозділи компанії;
  • приймання та розподіл дзвінків (міні-АТС);
  • введення паперової та електронної бази документів;відправлення кореспонденції адресатам засобами АТ «Укрпошта» та ТОВ «GrandEX» (конвертація, адресування кореспонденції, підготовка реєстрів).

Оператор поштового зв’язку

АТ "Укрпошта"

Транспорт та Логістика

1 рік 3 місяці

05.2016 - 08.2017

  • реалізація знаків поштової оплати;
  • приймання та відправлення кореспонденції: прості, рекомендовані, міжнародні та листи з оголошеною цінністю;
  • приймання та проведення комунальних платежів;
  • приймання та проведення передплати періодичних видань;
  • участь та проведення спецпогашення знаків поштової оплати та маркованих конвертів.

Менеджер з відділу фермерства

ПП "Велес"

АПК (Агропромисловий комплекс)

4 місяці

05.2015 - 09.2015

  • налагодження зв’язків із селянськими (фермерськими) господарствами;
  • заключення договорів про поставку продукції.

Секретар звичайної виробничої дільниці, с. Стрижівка Любарський р-н Житомирська обл. № 180551

Виборча дільниця

Інше

1 місяць

05.2015 - 06.2015

  • ведення первинної документації та звітів виборчої комісії;
  • оформлення протоколу за результатами голосування.

Ключова інформація

Маю практичний досвід роботи багатьма програмами ПК, зокрема: пакет Microsoft Office, ERP (IT-Enterprise), Megapolis.DocNet, FossDocMail, Adobe Photoshop, ABBYY FineReader, АС «АРМ ВЗ» та ін.

Організація та проведення зустрічей засобами Microsoft Teams, Zoom, Google Meet.

Характер спокійний, урівноважений, доброзичливий; відповідальна, комунікабельна, дисциплінована, пунктуальна, чесна, ініціативна людина.

Швидко навчаюсь. Вмію системно планувати й організовувати свою роботу, маю досвід керування командою.

Легко працюю з великою кількістю інформації, володію тайм-менеджментом. Сумлінно ставлюсь до своїх трудових обов’язків.

Навчалась в 2 закладах

Житомирський національний агроекологічний університет

Управління інноваційною діяльністю

Житомир, 2017

Житомирський національний агроекологічний університет

Агрономія

Житомир, 2015

Володіє мовами

Англійська

середній

Німецька

вище середнього

Zertifikat Deutsch-Test fur Zuwanderer

Українська

рідна

Посвідчення вільного володіння державною мовою

Курси, тренінги, сертифікати

Online-проєкту How IT Works

Київ, 2024

TEILNAHME – ZERTIFIKAT hat erfolgreich an der Fortbildung zur onterkulturellen pooitischen und Wertebildung von Zugewanderte

Дрезден, Німеччина, 2023

Політичне навчання для біженців з України

Сайт “Гаразд” – ваш персональний пошуковик з фінансової грамотності

Київ, 2023

Economist Career Way

Київ, 2023

Діловодство та архівна справа. Електронний документообіг

Київ, 2021

Corporate Culture Transformation: Facilitated Session

Київ, 2020

Додаткова інформація

Громадська діяльність

Членкиня громадської організації «Stutzpunkt Ukraine» (Дрезден, Німеччина) з квітня 2022 по листопад 2023 (адреса громадської організації за посилання: https://www.stuetzpunkt-ukraine.de/uk).

Неодноразово приймала участь в організації та проведенні благодійних, культурно-масових заходах від університету, зокрема у Благодійному марафоні «Разом за життя». Зробила значний внесок у розвиток профспілкового руху та студентського самоврядування в університеті, за що була нагороджена різними подяками та грамотами.

Наукова діяльність

  • «Організаційно-економічні засади племінної справи у тваринництві» у збірнику “Формування стратегії розвитку аграрного сектора регіону: збірник тез одинадцятої міжфакультетської науково-практичної конференції молодих вчених”, 17 травня 2016 р.
  • «Концептуальні засади інтелектуальної економіки» // Інтелектуальна економіка: глобальні тенденції та національні перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, 15 трав. 2015 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2015. – С. 26 – 30
  • «Філософський підхід до еволюції уявлень про любов» // Формування особистості студента: професія, суспільство, сім’я: матеріали VІІ наук.- практ. конф. молодих учених, магістрів, студ., 18 – 19 трав. 2011 р. – Житомир: ЖНАЕУ, 2012. – С. 218 – 223

Людмила

Заступник, Керівник відділу; Секретар-референт; Діловод; Фахівець канцелярії

Київ

32 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 2 дні тому