Працювала в 9 компаніях   8 років 11 місяців

Промисловість та Виробництво, Інше, Банки, Страхування, Транспорт та Логістика, АПК (Агропромисловий комплекс)

Діловод Канцелярії

ПАТ "Укрнафта"

Промисловість та Виробництво

4 місяці

06.2024 - 10.2024

прийом, попередній розгляд, реєстрація, облік вхідної кореспонденції та направлення її відповідним підрозділам в ERP (IT-Enterprise);
прийом, розподіл вхідних дзвінків;оформлення та відправка простих, рекомендованих та листів з оголошеною цінністю, посилок засобами Кабінету Клієнта АТ «Укрпошта» і Кабінету Клієнта ТОВ «Нова пошта» адресатам;
оформлення, облік, реєстрація та передача наказів на відрядження працівників у відповідності до внутрішніх регламентуючих документів Товариства та чинного законодавства;
облік та закриття вихідної кореспонденції;
розподіл та реєстрація електронної кореспонденції, що надходить засобами електронної пошти, в т.ч. рекламної продукції.

Заступник завідувача Секретаріату ПАТ «НДУ»

ПАТ "НДУ"

Інше

5 років 5 місяців

02.2019 - 07.2024

  • контроль за станом справ та загальне керівництво у відсутність Завідувача Секретаріату;
  • табелювання робочого часу Секретаріату;
  • участь у підготовці та проведення засідань Правління та нарад, що проводяться керівництвом (збір питань для розгляду на засіданнях, що підлягають розгляду, формування порядку денного, включення питань до порядку денного засідань, своєчасне ознайомлення Голови та Членів Правління з порядком денним, забезпечення їх необхідними матеріалами, організація супроводження процесу підготовки документів і матеріалів до засідань, ведення, оформлення та зберігання протоколів та додатків до них;
  • оформлення та передавання на підпис Голові Правління протоколів та рішень органів управління або інших співробітникам, які мають право підпису;
  • здійснення контролю виконання внутрішніх документів та вхідної кореспонденції;
  • контроль реєстрації зовнішніх (вхідна та вихідна) та внутрішніх документів з загальних питань діяльностіпідготовка документів до розгляду керівництва, підготовка резолюції;
  • доведення документів до відома керівництва та керівників структурних підрозділів;
  • підписання та візування документів в межах своєї компетенції;
  • отримання/відправка, розподіл та реєстрація вхідної/вихідної та внутрішньої документації у системі електронного документообігу DocNet та FossDocMail у взаємодії засобами СЕВ ОВВ;
  • підготовка змін та доповнень до Положення про Секретаріат та Номенклатури справ;
  • підготовка та надання листів-відповідей за запитами;організація роботи щодо обліку та зберігання закінчених справ, підготовка та здача їх в архів.

Фахівець Канцелярії

ПАТ "Укрнафта"

Промисловість та Виробництво

2 місяці

04.2024 - 06.2024

розробка заходів для поліпшення організації документообігу, в т.ч. написання внутрішніх документів;
прийом, розподіл дзвінків та надання інформації довідково-інформаційного характеру по телефону в межах компетенції Канцелярії;
розподіл та реєстрація електронної кореспонденції, що надходить засобами електронної пошти, в т.ч. рекламної продукції;
прийом, попередній розгляд, реєстрація, облік вхідної кореспонденції та направлення її відповідним структурним підрозділам в ERP (IT-Enterprise);
прийом, розподіл дзвінків та листів, які надходять на офіційний телефон та електронну пошту організації;
оформлення та відправка простих, рекомендованих та листів з оголошеною цінністю, посилки засобами Кабінет Клієнт АТ «Укрпошта» і Кабінет Клієнта ТОВ «Нова пошта» адресатам;
оформлення, облік, реєстрація та передача наказів на відрядження працівників у відповідності до внутрішніх регламентуючих документів організації та чинного законодавства;
на період відпустки Архіваріуса, виконання її обов’язків, (пошук, видача та облік документів та приймання).

Заступник начальника відділу Діловодства АТ «Банк 3/4», м. Київ

АТ "Банк 3/4"

Банки

2 місяці

01.2024 - 03.2024

забезпечення своєчасного, якісного документообігу та діловодства Банку, в т.ч. у системах електронного документообігу;
взаємодія з іншими підрозділами Банку в проходженні документообігу відповідно до внутрішньобанківських документів та правил діловодства;
приймання, реєстрація та відправка вхідної / вихідної кореспонденції засобами FossDoc;
реєстрація розпорядчих та внутрішніх документів (наказів, розпоряджень Голови Правління із загальних та поточних питань) засобами FossDoc;
обробка вхідних дзвінків;
контроль роботи з організації та ведення архівної справи в Банку (контроль та керування роботи Архіваріуса відділу Діловодства);
виконання функцій секретаря засідань Комітету з управління активами та пасивами (далі – КУАП) (збір питань для розгляду на засіданнях, що підлягають розгляду, формування порядку денного, включення питань до порядку денного засідань, своєчасне ознайомлення членів КУАП-у з порядком денним, забезпечення їх необхідними матеріалами, організація супроводження процесу підготовки документів і матеріалів до засідань, ведення, оформлення та зберігання протоколів (паперовий та електронний варіанти) та направлення інформації щодо проведеного засідання до Національного банку України;
надання інформації за запитами структурних підрозділів Банку або до Національного банку України по питаннях, що відносились до питань роботи відділу Діловодства;
підготовка та надання листів-відповідей за запитом Національного банку України;
опрацювання та передача документів засобами ПТАХ та ВЧАСНО в структурні підрозділи банку;
підготовка кореспонденції для відправки засобами АТ «Укрпошта» та ТОВ «Нова пошта» (законвертовувати, адресувати та маркувати) для подальшої передачі Кур’єру, який знаходився в моєму підпорядкуванні;
контроль та подання звітності про витрачання коштів, марок, конвертів та поїздок картки КП «Київ Цифровий» щомісячно;
звітування перед Заступником Голови Правління (безпосередній керівник) про результати своєї роботи.

Фахівець Секретаріату

ПАТ "НДУ"

Інше

5 місяців

08.2018 - 01.2019

відправка документів різними способами: поштою, кур’єром або іншими розпорядчими документами ПАТ «НДУ»;
отримання/відправка, розподіл та реєстрація вхідної та вихідної документації у системі електронного документообігу DocNet та FossDocMail;
підготовка кореспонденції для відправки засобами АТ «Укрпошта», ТОВ «Нова пошта» та ПрАТ «ДХЛ ІНТЕРНЕШНЛ УКРАЇНА» (законвертовувати, адресувати та маркувати кореспонденцію, готувати реєстри);
надання інформації за запитами клієнтів, працівників правоохоронних органів щодо реєстрації вхідної кореспонденції;
інформування за запитами клієнтів, працівників правоохоронних органів щодо направлення відповідей.

Секретар Управління кадрів та діловодства

ПрАТ "АСК "Омега"

Страхування

1 рік

08.2017 - 08.2018

  • реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції;
  • приймання, обробка та направлення кореспонденції у структурні підрозділи організації;приймання та розподіл дзвінків (міні-АТС);
  • введення паперової та електронної бази документів;
  • відправлення кореспонденції адресатам за допомогою ПАТ «Укрпошта» та ТОВ «GrandEX»;
  • законвертовувати та адресувати кореспонденцію, готувати реєстри відправлених листів;формування архіву Управління кадрів та діловодства.

Оператор поштового зв’язку

АТ "Укрпошта"

Транспорт та Логістика

1 рік 3 місяці

05.2016 - 08.2017

  • реалізація знаків поштової оплати;
  • приймання та оброблення вхідної та вихідної кореспонденції (простої, рекомендованої, листів з оголошеною цінністю та міжнародних відправлень);
  • участь та проведення спецпогашення знаків поштової оплати та маркованих конвертів;
  • приймання та проведення передплати періодичних видань;приймання та проведення комунальних платежів.

Менеджер з відділу фермерства

ПП "Велес"

АПК (Агропромисловий комплекс)

4 місяці

05.2015 - 09.2015

  • налагодження зв’язків із селянсько-фермерськими господарствами;
  • заключення договорів про поставку продукції.

Секретар звичайної виробничої дільниці у с. Стрижівка Любарського р-ну Житомирської обл. № 180551

Виборча дільниця

Інше

1 місяць

05.2015 - 06.2015

  • ведення первинної документації та звітів виборчої комісії.

Ключова інформація

Базові знання з англійської та німецької мов; рідна мова – українська. Маю практичний досвід роботи багатьма програмами ПК, зокрема: пакет Microsoft Office, ERP (IT-Enterprise), Megapolis.DocNet, FossDocMail, Adobe Photoshop, ABBYY FineReader, Adobe Reader, АС «АРМ ВЗ» та ін. Організація зустрічей засобами Microsoft Teams, Zoom, Google Meet.

Навчалась в 2 закладах

Житомирський національний агроекологічний університет

Управління інноваційною діяльністю

Житомир, 2017

Житомирський національний агроекологічний університет

Агрономія

Житомир, 2015

Володіє мовами

Англійська

середній

Німецька

вище середнього

Zertifikat Deutsch-Test fur Zuwanderer

Українська

рідна

Посвідчення вільного володіння державною мовою

Курси, тренінги, сертифікати

Online-проєкту How IT Works

Київ, 2024

TEILNAHME – ZERTIFIKAT hat erfolgreich an der Fortbildung zur onterkulturellen pooitischen und Wertebildung von Zugewanderte

Дрезден, Німеччина, 2023

Політичне навчання для біженців з України

Сайт “Гаразд” – ваш персональний пошуковик з фінансової грамотності

Київ, 2023

Economist Career Way

Київ, 2023

Діловодство та архівна справа. Електронний документообіг

Київ, 2021

Corporate Culture Transformation: Facilitated Session

Київ, 2020

Додаткова інформація

Громадська діяльність

Активна членкиня громадської організації «Stutzpunkt Ukraine» (Дрезден, Німеччина) з квітня 2022 по листопад 2023 (адреса громадської організації за посилання: https://www.stuetzpunkt-ukraine.de/uk).

Неодноразово приймала участь в організації та проведенні благодійних культурно-масових заходах від університету, зокрема Благодійний марафон «Разом за життя». Зробила значний внесок у розвиток профспілкового руху та студентського самоврядування в університеті, за що була нагороджена різними подяками та грамотами.

Наукова діяльність

  • «Організаційно-економічні засади племінної справи у тваринництві» у збірнику “Формування стратегії розвитку аграрного сектора регіону: збірник тез одинадцятої міжфакультетської науково-практичної конференції молодих вчених”, 17 травня 2016 р.
  • «Концептуальні засади інтелектуальної економіки» // Інтелектуальна економіка: глобальні тенденції та національні перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, 15 трав. 2015 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2015. – С. 26 – 30
  • «Філософський підхід до еволюції уявлень про любов» // Формування особистості студента: професія, суспільство, сім’я: матеріали VІІ наук.- практ. конф. молодих учених, магістрів, студ., 18 – 19 трав. 2011 р. – Житомир: ЖНАЕУ, 2012. – С. 218 – 223

Людмила

Заступник, Керівник відділу; Діловод, Фахівець канцелярії

Київ

32 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 9 годин тому