Працювала в 9 компаніях 7 років 6 місяців
Промисловість та Виробництво, Банки, Фінансові послуги, Страхування, Транспорт та Логістика, АПК (Агропромисловий комплекс), Інше
Діловод Канцелярії
ПАТ "Укрнафта"
Промисловість та Виробництво
3 місяці
07.2024 - 10.2024
- прийом, попередній розгляд, реєстрація, облік вхідної кореспонденції та направлення її відповідним підрозділам в ERP (IT-Enterprise);
- прийом / розподіл електронних листів та дзвінків, що надходять на офіційні канали зв’язку організації;
- оформлення та відправка простих, рекомендованих та листів з оголошеною цінністю, в т.ч. і міжнародних відправлень засобами Кабінету Клієнта АТ «Укрпошта» і Кабінету Клієнта ТОВ «Нова пошта» адресатам;
- оформлення, облік, реєстрація та передача наказів на відрядження працівників у відповідності до внутрішніх регламентуючих документів.
Фахівець Канцелярії
ПАТ "Укрнафта"
Промисловість та Виробництво
2 місяці
04.2024 - 06.2024
- прийом, розподіл дзвінків та надання інформації довідково-інформаційного характеру в межах компетенції Канцелярії;
- розподіл та реєстрація електронної кореспонденції, що надходить засобами електронної пошти, в т.ч. рекламної продукції;
- прийом, попередній розгляд, реєстрація, облік вхідної кореспонденції та направлення її відповідним структурним підрозділам в ERP (IT-Enterprise);
- оформлення та відправка простих, рекомендованих та листів з оголошеною цінністю, в т.ч. міжнародних відправлень засобами Кабінету Клієнта АТ «Укрпошта» і Кабінету Клієнта ТОВ «Нова пошта» адресатам;
- оформлення, облік, реєстрація та передача наказів на відрядження працівників у відповідності до внутрішніх регламентуючих документів організації;
- облік та закриття вихідної кореспонденції;написання проєкту внутрішнього документу: Положення про Електронний документообіг.
Заступник начальника відділу Діловодства
АТ "Банк 3/4"
Банки
2 місяці
01.2024 - 03.2024
- приймання, реєстрація вхідної та відправка вихідної кореспонденції засобами FossDoc;
- реєстрація розпорядчих та внутрішніх документів (наказів, розпоряджень Голови Правління) засобами FossDoc;
- взаємодія з іншими підрозділами банку в проходженні документообігу, відповідно до внутрішньобанківських документів та правил діловодства;
- виконання функцій секретаря Комітету з управління активами та пасивами (далі – КУАП): збір питань для розгляду на засіданнях, що підлягають розгляду, формування порядку денного, включення питань до порядку денного засідань, своєчасне ознайомлення членів КУАП-у та кураторів Національного банку України (далі – НБУ) з порядком денним, забезпечення їх необхідними матеріалами, організація супроводження процесу підготовки документів і матеріалів до засідань, ведення/оформлення/ зберігання протоколів, рішень та додатків (паперовий та електронний варіанти), направлення інформації щодо проведеного засідання до НБУ;
- контроль роботи з організації та ведення архівної справи в банку (контроль та керування роботи Архіваріуса, знаходився в підпорядкуванні);
- надання інформації за запитами структурних підрозділів банку та/або до НБУ по питаннях, що відносились до питань роботи відділу Діловодства;
- підготовка та надання листів-відповідей;опрацювання та передача документів (акти, рахунки, договори) засобами ПТАХ та ВЧАСНО в структурні підрозділи банку;
- підготовка кореспонденції для відправки засобами АТ «Укрпошта» та Кабінету Клієнта ТОВ «Нова пошта» для подальшої передачі Фахівцю (кур’єру, знаходився в підпорядкуванні);
- контроль та подання щомісячної звітності про витрачання електронних коштів, марок, конвертів та поїздок картки КП «Київ Цифровий».
Заступник завідувача Секретаріату
ПАТ "НДУ"
Фінансові послуги
3 роки 5 місяців
02.2019 - 07.2022
- загальне керівництво та контроль за станом справ документів, на період відсутності Завідувача Секретаріату;
- участь у підготовці та проведення засідань Правління та нарад, що проводяться керівництвом: збір питань для розгляду на засіданнях, що підлягають розгляду, формування порядку денного, включення питань до порядку денного засідань, своєчасне ознайомлення Голови та Членів Правління з документами, забезпечення їх необхідними матеріалами, організація супроводження процесу підготовки документів і матеріалів до засідань, ведення/оформлення та зберігання протоколів, рішень та додатків);
- оформлення, передавача на підпис Голові Правління наказів з подальшою реєстрацію у Megapolis.DocNet;
- отримання, розподіл та реєстрація вхідної/вихідної документації у системі Megapolis.DocNet;
- здійснення контролю виконання внутрішніх документів та реєстрації зовнішніх (вхідна та вихідна) документів з загальних питань діяльності;
- підготовка документів до розгляду керівництва, підготовка резолюції;
- доведення документів до відома керівництва та керівників структурних підрозділів та/або відповідних співробітників;
- підготовка змін та доповнень до Положення про Секретаріат та Номенклатури справ;
- підготовка та надання листів-відповідей за запитами;
- отримання / відправка, розподіл та реєстрація вхідної/вихідної документації у системі електронного документообігу Megapolis.DocNet та FossDocMail, у взаємодії із засобами СЕВ ОВВ (спочатку веб-доступ, потім інтеграція);
- оформлення та відправка відправлень засобами Кабінету Клієнта АТ «Укрпошта» і Кабінету Клієнта ТОВ «Нова пошта» адресатам;
- (конвертація, адресування та маркування кореспонденції, підготовка реєстрів);
- підписання та візування документів в межах своєї компетенції;
- табелювання робочого часу Секретаріату;
- організація роботи щодо обліку та зберігання закінчених справ, підготовка та здача їх в архів.
Фахівець Секретаріату
ПАТ "НДУ"
Фінансові послуги
5 місяців
08.2018 - 01.2019
- отримання, розподіл та реєстрація вхідної/вихідної документації у системі Megapolis.DocNet;
- оформлення та відправка простих, рекомендованих та листів з оголошеною цінністю, в т.ч. міжнародних відправлень засобами АТ «Укрпошта, ТОВ «Нова пошта» та ПрАТ «ДХЛ ІНТЕРНЕШНЛ УКРАЇНА» адресатам (конвертація, адресування та маркування кореспонденції, підготовка реєстрів);
- надання інформації за запитами клієнтів, працівників правоохоронних органів щодо реєстрації вхідної кореспонденції.
Секретар Управління кадрів та діловодства
ПрАТ "АСК "Омега"
Страхування
1 рік
08.2017 - 08.2018
- реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції;приймання, обробка та направлення кореспонденції у структурні підрозділи компанії;
- приймання та розподіл дзвінків (міні-АТС);
- введення паперової та електронної бази документів;відправлення кореспонденції адресатам засобами АТ «Укрпошта» та ТОВ «GrandEX» (конвертація, адресування кореспонденції, підготовка реєстрів).
Оператор поштового зв’язку
АТ "Укрпошта"
Транспорт та Логістика
1 рік 3 місяці
05.2016 - 08.2017
- реалізація знаків поштової оплати;
- приймання та відправлення кореспонденції: прості, рекомендовані, міжнародні та листи з оголошеною цінністю;
- приймання та проведення комунальних платежів;
- приймання та проведення передплати періодичних видань;
- участь та проведення спецпогашення знаків поштової оплати та маркованих конвертів.
Менеджер з відділу фермерства
ПП "Велес"
АПК (Агропромисловий комплекс)
4 місяці
05.2015 - 09.2015
- налагодження зв’язків із селянськими (фермерськими) господарствами;
- заключення договорів про поставку продукції.
Секретар звичайної виробничої дільниці, с. Стрижівка Любарський р-н Житомирська обл. № 180551
Виборча дільниця
Інше
1 місяць
05.2015 - 06.2015
- ведення первинної документації та звітів виборчої комісії;
- оформлення протоколу за результатами голосування.
Ключова інформація
Маю практичний досвід роботи багатьма програмами ПК, зокрема: пакет Microsoft Office, ERP (IT-Enterprise), Megapolis.DocNet, FossDocMail, Adobe Photoshop, ABBYY FineReader, АС «АРМ ВЗ» та ін.
Організація та проведення зустрічей засобами Microsoft Teams, Zoom, Google Meet.
Характер спокійний, урівноважений, доброзичливий; відповідальна, комунікабельна, дисциплінована, пунктуальна, чесна, ініціативна людина.
Швидко навчаюсь. Вмію системно планувати й організовувати свою роботу, маю досвід керування командою.
Легко працюю з великою кількістю інформації, володію тайм-менеджментом. Сумлінно ставлюсь до своїх трудових обов’язків.
Навчалась в 2 закладах
Житомирський національний агроекологічний університет
Управління інноваційною діяльністю
Житомир, 2017
Житомирський національний агроекологічний університет
Агрономія
Житомир, 2015
Володіє мовами
Англійська
середній
Німецька
вище середнього
Zertifikat Deutsch-Test fur Zuwanderer
Українська
рідна
Посвідчення вільного володіння державною мовою
Курси, тренінги, сертифікати
Online-проєкту How IT Works
TEILNAHME – ZERTIFIKAT hat erfolgreich an der Fortbildung zur onterkulturellen pooitischen und Wertebildung von Zugewanderte
Політичне навчання для біженців з України
Сайт “Гаразд” – ваш персональний пошуковик з фінансової грамотності
Economist Career Way
Діловодство та архівна справа. Електронний документообіг
Corporate Culture Transformation: Facilitated Session
Додаткова інформація
Громадська діяльність
Членкиня громадської організації «Stutzpunkt Ukraine» (Дрезден, Німеччина) з квітня 2022 по листопад 2023 (адреса громадської організації за посилання: https://www.stuetzpunkt-ukraine.de/uk).
Неодноразово приймала участь в організації та проведенні благодійних, культурно-масових заходах від університету, зокрема у Благодійному марафоні «Разом за життя». Зробила значний внесок у розвиток профспілкового руху та студентського самоврядування в університеті, за що була нагороджена різними подяками та грамотами.
Наукова діяльність
- «Організаційно-економічні засади племінної справи у тваринництві» у збірнику “Формування стратегії розвитку аграрного сектора регіону: збірник тез одинадцятої міжфакультетської науково-практичної конференції молодих вчених”, 17 травня 2016 р.
- «Концептуальні засади інтелектуальної економіки» // Інтелектуальна економіка: глобальні тенденції та національні перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, 15 трав. 2015 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2015. – С. 26 – 30
- «Філософський підхід до еволюції уявлень про любов» // Формування особистості студента: професія, суспільство, сім’я: матеріали VІІ наук.- практ. конф. молодих учених, магістрів, студ., 18 – 19 трав. 2011 р. – Житомир: ЖНАЕУ, 2012. – С. 218 – 223
Людмила
Людмила
Заступник, Керівник відділу; Секретар-референт; Діловод; Фахівець канцелярії
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 2 дні тому