Працювала в 2 компаніях   7 років 11 місяців

Транспорт та Логістика, Банки

Менеджер по роботі з клієнтами

IVANCOM

Транспорт та Логістика

2 роки 4 місяці

07.2022 - до теперішнього часу

Транспортна компанія IVANCOM. (Польща)
Менеджер по роботі з клієнтами та персоналом.
обслуговування клієнтів на відділенні українською, польською та англійською мовами;
обслуговування клієнтів онлайн українською, польською та англійською мовами ( консультація, допомога у вирішенні питань, обрахування вартості послуг);
навички працювання в crm системі;навички працювання в 1С;
робота з корпоративними клієнтами;
працювання з таблицями;взаємодія з різними кур’єрськими службами;
відправлення посилок в різні куточки світу;навчання та професійна підтримка персоналу;
складання графіка роботи для персоналу;
ведення фінансових та операційних функцій компанії;
написання технічних завдань для розроблення програмного забезпечення компанії;
тестування програмного забезпечення і в подальшому навчання персоналу;

Менеджер по роботі з клієнтами

Райффайзен Банк

Банки

5 років 5 місяців

09.2009 - 02.2015

Операційний департамент. Управління адміністрування кредитів.Відділ кредитних карток.
Посада - головний економіст, а згодом головний менеджер.
Посадові обов’язки:
Розробка та написання нових нормативних документів, звітів в інформаційній системі та опис бізнес процесів;навчання співробітників;
допомога у адаптації нових співробітників: проведення індивідуальних навчань працівникам відділу;
перевірка роботи співробітників;участь у тестуванні нового та існуючого ПЗ;
інформаційна та консультаційна підтримка експертів по всій Україні;
Формування звітів;
Введення даних до БД;
Обробка звітів та даних за допомогою Excel;
Підтримка працівників відділень при виникненні проблем;
Безпосередня участь та допомога у розробці нових проектів у відділі та банку;
Операційний департамент Управління адміністрування кредитів Відділ підтримки кредитів, експерт 1-ї категорії:
виконання дій щодо реструктуризації боргу фізичних осіб;
перевірка правильності та повноти заповнення отриманих документів з відділення;
дотримання вимог при верифікації документів клієнта згідно затверджених процедур;
запит додаткових документів та інформації з відділення, які необхідні для проведення реструктуризації боргу фізичних осіб;
зв'язок з відділенням Банку для з'ясування додаткової інформації (за необхідністю);
проведення реструктуризації боргу фізичних осіб у відповідному програмному забезпеченні (надалі - ПЗ).
Створення бази гаранторів:перевірка правильності та повноти заповнення отриманих документів;
заведення поручителів в ПЗ; заведення об’єктів забезпечення; дотримання вимог при виконанні транзакцій згідно затверджених процедур;Опрацювання заявок по актуалізації «Системи управління заставним майном »Основні функції роботи із заставним майном :внесення та перевірка інформації в Систему управління заставним майном.

Ключова інформація

Microsoft Office з особливим акцентом на Excel

Навчалась в 1 закладі

Національний університет харчових технологій

спеціальність «Інформаційно управляючі системи».

Київ, 2007

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Польська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

державний екзамен на рівень B1

Російська

вільно

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

польська школа для дорослих

Краків, 2021

працювання в адміністративних польських сферах діяльності

Сертифікат з «Ефективної комунікацій» тренінг центру «СПІКЕР».

Київ, 2010

комунікація з людьми

Додаткова інформація

Захоплення та інтереси

Читання (історичні книжки), фітнес, флористика, волонтерство (З 24.02.2024 р. займаюсь волонтерством. Допомога військовим).

Свій розділ

Маю досвід безпосередньої участі в запуску 6-ти проектів (Централізоване прийняття кредитних рішень, Реструктуризація іпотечних та авто кредитів, Створення/Оновлення бази поручителів/Система управління заставою по кредитам фізичних осіб, Міграція даних з однієї БД в іншу, Запуск програми кредитування юридичних осіб); тестуванні ПЗ, удосконаленні існуючих ПЗ.Успішно співпрацювала з підрозділами Центрального Офісу, Обласних Дирекцій;Вмію виконувати роботу за короткий термін, раціонально використовувати робочий час, швидко та адекватно реагувати на критичні або конфліктні ситуації, засвоювати великий обсяг інформації.Складала бізнес-вимоги для створення бухгалтерських звітів, які повинні використовуватися в мережі банку та оптимізувати певні облікові процеси.

Anna

Менеджер по роботі з клієнтами

Львів

Готовий переїхати: Тернопіль, Чернівці, Мукачево

50 000 грн.

39 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому