Працювала в 2 компаніях 2 роки 1 місяць
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Адміністратор підрозділу
Назву компанії приховано
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
11 місяців
10.2023 - 09.2024
- Покращила командну роботу серед працівників, що допомогло їм працювати швидше. Лише це дозволило підняти середню кількість замовлень за місяць на 0.9% без втрати якості обслуговування.
- Покращила планові показники. Кількість скарг від клієнтів в середньому за місяць знизилася на 0,5%.
- Скоротила витрати компанії на 8,6%/міс шляхом раціонального скорочення робочих годин співробітників, без втрати швидкості і якості.
Менеджер доставки
Назву компанії приховано
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік
09.2022 - 09.2023
Ключова інформація
• Контроль роботи менеджерів та кур'єрів (штат ~40 співробітників)
• Контроль якості пакування замовлень
• Контроль часу видачі та доставки замовлень
• Контроль якості обслуговування клієнтів
• Проведення співбесід
• Організація роботи співробітників
• Розподіл завдань між співробітниками
• Комунікація з операторами та кухарями стосовно замовлень
• Комунікація з керівниками інших підрозділів
• Відвідування планових зборів керівників
• Списання продукціі та пакування
• Проведення планових інвентарізацій
• Регулярне проведення зборів зі співробітниками
• Організація генеральних прибирань
• Складання графіку роботи для співробітників, виходячі з виробничої необхідності
• Обробка та аналіз скарг від клієнтів для покращення якості обслуговування
• Ведення касової дисципліни
• Звітність
• Замовлення необхідної продукції для безперебійної роботи підрозділу
• Контроль дотримання співробітниками санітарних норм, технік безпеки
• Контроль виконання співробітниками своїх обов'язків, стандартів та положень компанії
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Контроль за графіком роботи персоналу
• Робота в команді
• Уважність до деталей
• Навички логістики
• Bitrix24
• fastOperator
• 1C
• office 365
• PowerBI
• Miro
• Контроль якості пакування замовлень
• Контроль часу видачі та доставки замовлень
• Контроль якості обслуговування клієнтів
• Проведення співбесід
• Організація роботи співробітників
• Розподіл завдань між співробітниками
• Комунікація з операторами та кухарями стосовно замовлень
• Комунікація з керівниками інших підрозділів
• Відвідування планових зборів керівників
• Списання продукціі та пакування
• Проведення планових інвентарізацій
• Регулярне проведення зборів зі співробітниками
• Організація генеральних прибирань
• Складання графіку роботи для співробітників, виходячі з виробничої необхідності
• Обробка та аналіз скарг від клієнтів для покращення якості обслуговування
• Ведення касової дисципліни
• Звітність
• Замовлення необхідної продукції для безперебійної роботи підрозділу
• Контроль дотримання співробітниками санітарних норм, технік безпеки
• Контроль виконання співробітниками своїх обов'язків, стандартів та положень компанії
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Контроль за графіком роботи персоналу
• Робота в команді
• Уважність до деталей
• Навички логістики
• Bitrix24
• fastOperator
• 1C
• office 365
• PowerBI
• Miro
Навчалась в 1 закладі
Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
Економіка підприємств міського господарства
Харків, 2019
Володіє мовами
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Анонімний пошукач
Адміністратор
Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 1 день тому