Працював в 4 компаніях 22 роки 6 місяців
Телекомунікації / Зв'язок, Банки
Провідний спеціаліст
Назву компанії приховано
Телекомунікації / Зв'язок
8 років 8 місяців
09.2015 - 05.2024
-Функціональний керівник напрямку «Управління клієнтськими підключеннями» - контроль реалізації проєктів топових бізнес-абонентів (B2B LE) з боку бізнесу по всій Україні
-Побудова ефективної системи взаємодії з технічним напрямком що дозволило скоротити терміни надання послуг бізнес-абонентам й відповідно пришвидшити отримання компанією доходу
-Створення та впровадження методології реалізації проєктів підключення послуг корпоративним клієнтам
-Аналітика (переважно у Excel) якості та термінів підключення, інвестиційних витрат тощо
Провідний інженер
Назву компанії приховано
Банки
7 років
12.2007 - 12.2014
- проведення перемовин, тендерів щодо надання телекомунікаційних послуг для усіх типів відділень банкупобудова довгострокових відносин та взаємодія з 70 операторами/провайдерами (ділове листування, зустрічі, ескалація технічних проблем тощо)
-погодження та супровід договорів на послуги зв’язку, про рівень якості послуг (SLA) та конфедиційності (NDA)регулярний моніторинг актуальних сервисів банку з метою оптимизації витрат та технічних рішень
-супровід повного циклу бюджетування (від підготовки нормативів до контролю витрат протягом року)
Спеціаліст з обслуговування ключових клієнтів
Назву компанії приховано
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки 8 місяців
03.2005 - 11.2007
-розвиток та зміцнення партнерських відносин з топ-клієнтами
-супровід технічних проблем та замовлень додаткових послугвирішення фінансових питань (документація, дебіторська заборгованість та ін.)
-підготовка, погодження та подальший супровід угод про рівень обслуговування (SLA)
-залучення до реалізації проєктів компанії з оптимізації процесів обслуговування кліентів
Специаліст з обслуговування клиентів мобільного зв’язку (Call Center)
Назву компанії приховано
Телекомунікації / Зв'язок
3 роки 10 місяців
04.2001 - 02.2005
-надання клієнтам компанії консультацій щодо тарифів та послуг
-обробка дзвінків потенційних абонентів
-робота з білінговою системою, комутатором
-обслуговування клієнтів dial-up Internet та IP-телефонії
Ключова інформація
Microsoft Excel ,Microsoft Word, Microsoft Outlook, Microsoft Powerpoint, Lotus Notes, JIRA, SQL, Google Sheets, Power BI
Навчався в 1 закладі
НТУУ "Київський Політехнічний Інститут"
Зварювальний/інженер-електромеханік
Київ, 2002
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Німецька
базовий
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Fast lane «Oracle Database SQL Fundamentals»
Отримав базові навички роботи з SQL
PMB «Управління проєктами»
Розуміння процесу ефективного керування проєктами
ПАТ «Укртелеком» «Розширений функціонал Excel» Липень 2019
Опанував додаткові функціії
NRG “Коучинг як інструмент керівника»
Базові навички коучингу
Soul Power Success “Мистецтво керувати – управління результатом”
Базові управлінські навички
Наукове Управління Ресурсами “Ефективне вирішення конфліктних ситуацій”
Асертивно долати конфліктні ситуації
Анонімний пошукач
провідний фахівець
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому