Працювала в 6 компаніях 13 років 8 місяців
Реклама та PR-послуги, Послуги для бізнесу - інше, Освіта, Консалтинг / Аудит, Недержавні організації / NGO
PR-фахівець, керівник проєктів
Агенція PR-Service
Реклама та PR-послуги
5 років 4 місяці
05.2019 - 09.2024
- Управління багатоплановими PR-проєктами в різних сферах діяльності (телеком, фінанси, розваги, медицина, ритейл).
- Одночасна підтримка 3-4 компаній.
- Розвиток відносин із провідними ЗМІ, забезпечення висвітлення в національних виданнях.
- Розробка та реалізація медіапланів.
- Організація та проведення заходів різного масштабу та формату: організація єдиного PR-фестивалю в унікальному віртуальному форматі (3D-студія) із залученням більш ніж 3000 осіб; відкриття виробничої фабрики міжнародної компанії у Львівській області; проведення понад 50 івентів для лідера телеком-ринку.
- Участь у розробці та реалізація креативних проєктів, наприклад: виготовлення хвостовиків для дронів із переробленого пластику.
- Співпраця з інфлюенсерами.
- Розробка ідей/концепцій і виготовлення брендованої продукції, мерчу, фотозон та інсталяцій різної складності.
- Організація відеозйомок і співпраця з продакшнами.
Директор з маркетингу
ТОВ «Фінансовий клуб»
Послуги для бізнесу - інше
1 рік 9 місяців
08.2017 - 05.2019
- Організація семінарів, засідань, тренінгів для представників фінансового сектору під ключ (кошторис, локації, кейтеринг, технічна підтримка, поліграфія; написання сценарію заходу).
- Організація та проведення церемонії нагородження під ключ (запрошення артистів, написання відеосценарію та музичного супроводу, продакшн).
- Організацію внутрішніх івентів компанії.
- Пошук актуальних тем і наповнення програм заходів.
- Комунікація зі спікерами.
- Запрошення учасників заходів.
- Пошук партнерів, спонсорів і комунікація із ними.
- Плануванням роботи компанії.
- Підготовка презентацій.
- Робота з базою даних (оновлення, доповнення).
- Пошук нових напрямків і сфер розвитку компанії.
Досягнення: За час роботи запровадила два нових формати заходів: профільні семінари та тренінги для HR-спільноти. Організувала церемонію нагородження для понад 200 осіб на дуже високому рівні, що підверджено відгуками учасників, фото та відеоматеріалами.
Керівник проєкту
Освітній простір INVEGA
Освіта
6 місяців
02.2017 - 08.2017
- Наповнення освітнього простору заходами: пошук актуальних тем, комунікації із спікерами, організація заходів «під ключ».
- Контроль за реалізацією всіх проєктів.
- Розробка концепції роботи простору.
- Пошук партнерів.
- Робота із сайтом і його вдосконалення.
- Google analytics.
- Робота в CRM-системі Redmine.
- Розробка креативних ідей, впровадження акцій, колаборацій.
- Пошук орендарів (з метою, щоб простір постійно активно використовували).
Досягнення: – підвищилася впізнаваність простору; – збільшилася клієнтська база; – розширилися напрямки і тематика тренінгів, майстер-класів, воркшопів; – завдяки моєму контролю й аналізу були виправлені помилки в налаштуванні аналітики, що дало можливість виправити недоліки та підвищити відвідуваність сайту.
Івент-менеджер
Multi Brand Marketing
Послуги для бізнесу - інше
1 рік 1 місяць
12.2015 - 01.2017
- Організація конференцій, тренінгів, вебінарів.
- Пошук локації.
- Повне облаштування залу згідно з форматом заходу.
- Підготовка бюджету.
- Комунікація з підрядниками.
- Пошук партнерів.
- Замовлення готелів, трансферу, проїзду (найкращий варіант стосовно ціни та зручності).
- Підготовка поліграфічної продукції.
- Написання сценарію заходу.
- Організація харчування.
- Підбір технічного обладнання для офлайн-заходів і для онлайн-трансляцій.
- Організація пересилання продукції по всій Україні та за її межі.
- Організація вечірок для VIP.
- Підготовка звітів щодо проведення заходу.
Досягнення: Проведення на найвищому рівні 3-денної конференції з участю 650 осіб (відеостіни, 5 камер з трансляцією, VIP-гості, харчування, поліграфія, сценарій відеоряду, сценарій аудіосупроводу, партнери). Дистанційний пошук приміщень, обладнання, партнерів. Організація проживання, харчування, перельотів, трансферу спікерів. Робота з волонтерами. Замовлення поліграфічної продукції.
Заступник директора
Консалтингова компанія «Кімо»
Консалтинг / Аудит
7 місяців
05.2015 - 12.2015
- Планування та проведення семінарів, тренінгів, майстер-класів.
- Пошук актуальних тем для заходів.
- Пошук і комунікація з лекторським складом.
- Підготовка програми заходу.
- Робота із сайтом компанії (наповнення, редагування в програмі Wix). Написання текстів для розсилки.
- Налаштування розсилки в MailChimp.
Досягнення: Розширення тематики заходів. Залучення нових спікерів (залишила компанії дуже корисні зв’язки).
Завідувач сектору освітньої роботи
ВГО «Асоціація платників податків України»
Недержавні організації / NGO
4 роки 2 місяці
02.2011 - 04.2015
- Планування та проведення заходів по всій Україні (практикуми, тренінги, вебінари, інтернет-конференції, семінари, міжнародні конференції, форуми, бізнес-зустрічі для VIP-клієнтів, круглі столи) – від 10 до 600 учасників.
- Організація конкурсу дитячої творчості (написання сценарію, пошук артистів, забезпечення техн. райдерів, проживання, логістика, харчування, ведучі, оформлення сцени).
- Організація корпоративних заходів для колективу.
- Співпраця з центральними органами виконавчої влади України.
- Організація та розподіл роботи підлеглих.
- Пошук актуальних тем заходу та підготовка програм.
- Пошук та комунікація із спікерами.
- Запрошення учасників заходів, ведення бази.
- Затвердження всіх організаційних питань.
- Робота з підрядниками.
- Розробка концепції рекламних матеріалів.
- Пошук нових форм проведення освітніх програм.
- Координація роботи територіальних підрозділів (у 25 областях України) у напрямку масово-роз'яснювальної роботи для платників податків.
- Складання щоквартальної звітності роботи відділу та роботи територіальних підрозділів освітніх заходів.
- Написання аналітичних матеріалів до доповідей стосовно роботи відділу.
За час роботи організувала понад 80 заходів по всій Україні.
Ключова інформація
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Планування та організація своєї роботи
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Навчалась в 1 закладі
Академія Муніципального Управління
Спеціаліст «Фінанси», кваліфікація «Економіст».
Україна, Київ, 2005
Володіє мовами
Англійська
базовий
Турецька
середній
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Навчальний Бізнес-центр «Анастасія» при Міжнародній Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій
Менеджер з маркетингу, присвоєно кваліфікацію КП № 2419.2 «Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)»
Навчальний Бізнес-центр «Анастасія».
Фінансовий директор, присвоєно кваліфікацію КП № 1210.1.
Додаткова інформація
Особисті риси
Вмію ефективно організовувати роботу, знаходити вихід в складних і стресових ситуаціях.
Успішно можу вести декілька проєктів одночасно в різних сферах. Особисті якості: Пунктуальна, чесна, енергійна, відповідальна, ініціативна.
Додатково: Готова до відряджень. Маю власне авто.
Лілія
Лілія
Керівник проєктів, івент- і акаунт-менеджер, менеджер зі зв'язків із громадськістю
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 1 день тому