Працювала в 6 компаніях   13 років 8 місяців

Реклама та PR-послуги, Послуги для бізнесу - інше, Освіта, Консалтинг / Аудит, Недержавні організації / NGO

PR-фахівець, керівник проєктів

Агенція PR-Service

Реклама та PR-послуги

5 років 4 місяці

05.2019 - 09.2024

  • Управління багатоплановими PR-проєктами в різних сферах діяльності (телеком, фінанси, розваги, медицина, ритейл).
  • Одночасна підтримка 3-4 компаній.
  • Розвиток відносин із провідними ЗМІ, забезпечення висвітлення в національних виданнях.
  • Розробка та реалізація медіапланів.
  • Організація та проведення заходів різного масштабу та формату: організація єдиного PR-фестивалю в унікальному віртуальному форматі (3D-студія) із залученням більш ніж 3000 осіб; відкриття виробничої фабрики міжнародної компанії у Львівській області; проведення понад 50 івентів для лідера телеком-ринку.
  • Участь у розробці та реалізація креативних проєктів, наприклад: виготовлення хвостовиків для дронів із переробленого пластику.
  • Співпраця з інфлюенсерами.
  • Розробка ідей/концепцій і виготовлення брендованої продукції, мерчу, фотозон та інсталяцій різної складності.
  • Організація відеозйомок і співпраця з продакшнами.

Директор з маркетингу

ТОВ «Фінансовий клуб»

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 9 місяців

08.2017 - 05.2019

  • Організація семінарів, засідань, тренінгів для представників фінансового сектору під ключ (кошторис, локації, кейтеринг, технічна підтримка, поліграфія; написання сценарію заходу).
  • Організація та проведення церемонії нагородження під ключ (запрошення артистів, написання відеосценарію та музичного супроводу, продакшн).
  • Організацію внутрішніх івентів компанії.
  • Пошук актуальних тем і наповнення програм заходів.
  • Комунікація зі спікерами.
  • Запрошення учасників заходів.
  • Пошук партнерів, спонсорів і комунікація із ними.
  • Плануванням роботи компанії.
  • Підготовка презентацій.
  • Робота з базою даних (оновлення, доповнення).
  • Пошук нових напрямків і сфер розвитку компанії.

Досягнення: За час роботи запровадила два нових формати заходів: профільні семінари та тренінги для HR-спільноти. Організувала церемонію нагородження для понад 200 осіб на дуже високому рівні, що підверджено відгуками учасників, фото та відеоматеріалами.

Керівник проєкту

Освітній простір INVEGA

Освіта

6 місяців

02.2017 - 08.2017

  • Наповнення освітнього простору заходами: пошук актуальних тем, комунікації із спікерами, організація заходів «під ключ».
  • Контроль за реалізацією всіх проєктів.
  • Розробка концепції роботи простору.
  • Пошук партнерів.
  • Робота із сайтом і його вдосконалення.
  • Google analytics.
  • Робота в CRM-системі Redmine.
  • Розробка креативних ідей, впровадження акцій, колаборацій.
  • Пошук орендарів (з метою, щоб простір постійно активно використовували).

Досягнення: – підвищилася впізнаваність простору; – збільшилася клієнтська база; – розширилися напрямки і тематика тренінгів, майстер-класів, воркшопів; – завдяки моєму контролю й аналізу були виправлені помилки в налаштуванні аналітики, що дало можливість виправити недоліки та підвищити відвідуваність сайту.

Івент-менеджер

Multi Brand Marketing

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 1 місяць

12.2015 - 01.2017

  • Організація конференцій, тренінгів, вебінарів.
  • Пошук локації.
  • Повне облаштування залу згідно з форматом заходу.
  • Підготовка бюджету.
  • Комунікація з підрядниками.
  • Пошук партнерів.
  • Замовлення готелів, трансферу, проїзду (найкращий варіант стосовно ціни та зручності).
  • Підготовка поліграфічної продукції.
  • Написання сценарію заходу.
  • Організація харчування.
  • Підбір технічного обладнання для офлайн-заходів і для онлайн-трансляцій.
  • Організація пересилання продукції по всій Україні та за її межі.
  • Організація вечірок для VIP.
  • Підготовка звітів щодо проведення заходу.

Досягнення: Проведення на найвищому рівні 3-денної конференції з участю 650 осіб (відеостіни, 5 камер з трансляцією, VIP-гості, харчування, поліграфія, сценарій відеоряду, сценарій аудіосупроводу, партнери). Дистанційний пошук приміщень, обладнання, партнерів. Організація проживання, харчування, перельотів, трансферу спікерів. Робота з волонтерами. Замовлення поліграфічної продукції.

Заступник директора

Консалтингова компанія «Кімо»

Консалтинг / Аудит

7 місяців

05.2015 - 12.2015

  • Планування та проведення семінарів, тренінгів, майстер-класів.
  • Пошук актуальних тем для заходів.
  • Пошук і комунікація з лекторським складом.
  • Підготовка програми заходу.
  • Робота із сайтом компанії (наповнення, редагування в програмі Wix). Написання текстів для розсилки.
  • Налаштування розсилки в MailChimp.

Досягнення: Розширення тематики заходів. Залучення нових спікерів (залишила компанії дуже корисні зв’язки).

Завідувач сектору освітньої роботи

ВГО «Асоціація платників податків України»

Недержавні організації / NGO

4 роки 2 місяці

02.2011 - 04.2015

  • Планування та проведення заходів по всій Україні (практикуми, тренінги, вебінари, інтернет-конференції, семінари, міжнародні конференції, форуми, бізнес-зустрічі для VIP-клієнтів, круглі столи) – від 10 до 600 учасників.
  • Організація конкурсу дитячої творчості (написання сценарію, пошук артистів, забезпечення техн. райдерів, проживання, логістика, харчування, ведучі, оформлення сцени).
  • Організація корпоративних заходів для колективу.
  • Співпраця з центральними органами виконавчої влади України.
  • Організація та розподіл роботи підлеглих.
  • Пошук актуальних тем заходу та підготовка програм.
  • Пошук та комунікація із спікерами.
  • Запрошення учасників заходів, ведення бази.
  • Затвердження всіх організаційних питань.
  • Робота з підрядниками.
  • Розробка концепції рекламних матеріалів.
  • Пошук нових форм проведення освітніх програм.
  • Координація роботи територіальних підрозділів (у 25 областях України) у напрямку масово-роз'яснювальної роботи для платників податків.
  • Складання щоквартальної звітності роботи відділу та роботи територіальних підрозділів освітніх заходів.
  • Написання аналітичних матеріалів до доповідей стосовно роботи відділу.

За час роботи організувала понад 80 заходів по всій Україні.

Ключова інформація

  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Планування та організація своєї роботи
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Навчалась в 1 закладі

Академія Муніципального Управління

Спеціаліст «Фінанси», кваліфікація «Економіст».

Україна, Київ, 2005

Володіє мовами

Англійська

базовий

Турецька

середній

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Навчальний Бізнес-центр «Анастасія» при Міжнародній Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій

2014

Менеджер з маркетингу, присвоєно кваліфікацію КП № 2419.2 «Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)»

Навчальний Бізнес-центр «Анастасія».

2006

Фінансовий директор, присвоєно кваліфікацію КП № 1210.1.

Додаткова інформація

Особисті риси

Вмію ефективно організовувати роботу, знаходити вихід в складних і стресових ситуаціях.

Успішно можу вести декілька проєктів одночасно в різних сферах. Особисті якості: Пунктуальна, чесна, енергійна, відповідальна, ініціативна.

Додатково: Готова до відряджень. Маю власне авто.

Лілія

Керівник проєктів, івент- і акаунт-менеджер, менеджер зі зв'язків із громадськістю

Київ

60 000 грн.

45 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 2 дні тому