Працювала в 6 компаніях   13 років 8 місяців

Реклама та PR-послуги, Послуги для бізнесу - інше, Освіта, Консалтинг / Аудит, Недержавні організації / NGO

PR-фахівець, керівник проєктів

Агенція PR-Service

Реклама та PR-послуги

5 років 4 місяці

05.2019 - 09.2024

  • Управління багатоплановими PR-проєктами в різних сферах діяльності (телеком, фінанси, розваги, медицина, ритейл).
  • Одночасна підтримка 3-4 компаній.
  • Розвиток відносин із провідними ЗМІ, забезпечення висвітлення в національних виданнях.
  • Розробка та реалізація медіапланів.
  • Організація та проведення заходів різного масштабу та формату: організація єдиного PR-фестивалю в унікальному віртуальному форматі (3D-студія) із залученням більш ніж 3000 осіб; відкриття виробничої фабрики міжнародної компанії у Львівській області; проведення понад 50 івентів для лідера телеком-ринку.
  • Участь у розробці та реалізація креативних проєктів, наприклад: виготовлення хвостовиків для дронів із переробленого пластику.
  • Співпраця з інфлюенсерами.
  • Розробка ідей/концепцій і виготовлення брендованої продукції, мерчу, фотозон та інсталяцій різної складності.
  • Організація відеозйомок і співпраця з продакшнами.

Директор з маркетингу

ТОВ «Фінансовий клуб»

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 9 місяців

08.2017 - 05.2019

  • Організація семінарів, засідань, тренінгів для представників фінансового сектору під ключ (кошторис, локації, кейтеринг, технічна підтримка, поліграфія; написання сценарію заходу).
  • Організація та проведення церемонії нагородження під ключ (запрошення артистів, написання відеосценарію та музичного супроводу, продакшн).
  • Організацію внутрішніх івентів компанії.
  • Пошук актуальних тем і наповнення програм заходів.
  • Комунікація зі спікерами.
  • Запрошення учасників заходів.
  • Пошук партнерів, спонсорів і комунікація із ними.
  • Плануванням роботи компанії.
  • Підготовка презентацій.
  • Робота з базою даних (оновлення, доповнення).
  • Пошук нових напрямків і сфер розвитку компанії.

Досягнення: За час роботи запровадила два нових формати заходів: профільні семінари та тренінги для HR-спільноти. Організувала церемонію нагородження для понад 200 осіб на дуже високому рівні, що підверджено відгуками учасників, фото та відеоматеріалами.

Керівник проєкту

Освітній простір INVEGA

Освіта

6 місяців

02.2017 - 08.2017

  • Наповнення освітнього простору заходами: пошук актуальних тем, комунікації із спікерами, організація заходів «під ключ».
  • Контроль за реалізацією всіх проєктів.
  • Розробка концепції роботи простору.
  • Пошук партнерів.
  • Робота із сайтом і його вдосконалення.
  • Google analytics.
  • Робота в CRM-системі Redmine.
  • Розробка креативних ідей, впровадження акцій, колаборацій.
  • Пошук орендарів (з метою, щоб простір постійно активно використовували).

Досягнення: – підвищилася впізнаваність простору; – збільшилася клієнтська база; – розширилися напрямки і тематика тренінгів, майстер-класів, воркшопів; – завдяки моєму контролю й аналізу були виправлені помилки в налаштуванні аналітики, що дало можливість виправити недоліки та підвищити відвідуваність сайту.

Івент-менеджер

Multi Brand Marketing

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 1 місяць

12.2015 - 01.2017

  • Організація конференцій, тренінгів, вебінарів.
  • Пошук локації.
  • Повне облаштування залу згідно з форматом заходу.
  • Підготовка бюджету.
  • Комунікація з підрядниками.
  • Пошук партнерів.
  • Замовлення готелів, трансферу, проїзду (найкращий варіант стосовно ціни та зручності).
  • Підготовка поліграфічної продукції.
  • Написання сценарію заходу.
  • Організація харчування.
  • Підбір технічного обладнання для офлайн-заходів і для онлайн-трансляцій.
  • Організація пересилання продукції по всій Україні та за її межі.
  • Організація вечірок для VIP.
  • Підготовка звітів щодо проведення заходу.

Досягнення: Проведення на найвищому рівні 3-денної конференції з участю 650 осіб (відеостіни, 5 камер з трансляцією, VIP-гості, харчування, поліграфія, сценарій відеоряду, сценарій аудіосупроводу, партнери). Дистанційний пошук приміщень, обладнання, партнерів. Організація проживання, харчування, перельотів, трансферу спікерів. Робота з волонтерами. Замовлення поліграфічної продукції.

Заступник директора

Консалтингова компанія «Кімо»

Консалтинг / Аудит

7 місяців

05.2015 - 12.2015

  • Планування та проведення семінарів, тренінгів, майстер-класів.
  • Пошук актуальних тем для заходів.
  • Пошук і комунікація з лекторським складом.
  • Підготовка програми заходу.
  • Робота із сайтом компанії (наповнення, редагування в програмі Wix). Написання текстів для розсилки.
  • Налаштування розсилки в MailChimp.

Досягнення: Розширення тематики заходів. Залучення нових спікерів (залишила компанії дуже корисні зв’язки).

Завідувач сектору освітньої роботи

ВГО «Асоціація платників податків України»

Недержавні організації / NGO

4 роки 2 місяці

02.2011 - 04.2015

  • Планування та проведення заходів по всій Україні (практикуми, тренінги, вебінари, інтернет-конференції, семінари, міжнародні конференції, форуми, бізнес-зустрічі для VIP-клієнтів, круглі столи) – від 10 до 600 учасників.
  • Організація конкурсу дитячої творчості (написання сценарію, пошук артистів, забезпечення техн. райдерів, проживання, логістика, харчування, ведучі, оформлення сцени).
  • Організація корпоративних заходів для колективу.
  • Співпраця з центральними органами виконавчої влади України.
  • Організація та розподіл роботи підлеглих.
  • Пошук актуальних тем заходу та підготовка програм.
  • Пошук та комунікація із спікерами.
  • Запрошення учасників заходів, ведення бази.
  • Затвердження всіх організаційних питань.
  • Робота з підрядниками.
  • Розробка концепції рекламних матеріалів.
  • Пошук нових форм проведення освітніх програм.
  • Координація роботи територіальних підрозділів (у 25 областях України) у напрямку масово-роз'яснювальної роботи для платників податків.
  • Складання щоквартальної звітності роботи відділу та роботи територіальних підрозділів освітніх заходів.
  • Написання аналітичних матеріалів до доповідей стосовно роботи відділу.

За час роботи організувала понад 80 заходів по всій Україні.

Ключова інформація

  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Планування та організація своєї роботи
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Стресостійкість
  • Творчість в розв'язанні проблем
  • Організованість

Навчалась в 1 закладі

Академія Муніципального Управління

Спеціаліст «Фінанси», кваліфікація «Економіст».

Україна, Київ, 2005

Володіє мовами

Англійська

базовий

Турецька

середній

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Основи цифрового маркетингу та електронної комерції. Професійний сертифікат Цифровий маркетинг та електронна комерція Google https://coursera.org/share/5433cdaf987c8051076dc9e838d011de

2024

Електронна комерція

Лояльність клієнтів

Робота з клієнтами

Маркетинг

Маркетингова аналітика

Навчальний Бізнес-центр «Анастасія» при Міжнародній Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій

2014

Менеджер з маркетингу, присвоєно кваліфікацію КП № 2419.2 «Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)»

Навчальний Бізнес-центр «Анастасія».

2006

Фінансовий директор, присвоєно кваліфікацію КП № 1210.1.

Додаткова інформація

Особисті риси

Пунктуальна, чесна, енергійна, відповідальна, ініціативна, креативна, цілеспрямована.

Додатково:

  • готова до відряджень;
  • маю власне авто.

Портфоліо

https://drive.google.com/file/d/1eK1wQ0pcFmRAu2d5zG5lzXhKA4zTRs76/view?usp=sharing

Лілія

Керівник проєктів, івент- і акаунт-менеджер, менеджер зі зв'язків із громадськістю

Київ

60 000 грн.

46 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 2 дні тому