Працювала в 7 компаніях   25 років

Промисловість та Виробництво, Освіта, Краса / Фітнес / Спорт, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Менджер з постачання

ТОВ «Арт оф Кукінг"

Промисловість та Виробництво

6 місяців

03.2024 - 09.2024

Аналіз ринку;

Пошук нових постачальників, ведення переговорів, заключення договорів;

Поліпшення умов відтермінування з існуючими постачальниками та підтримка стабільних відносин;

Планування. Замовлення сировина більш ніж у 150 постачальників з номенклатурою близько 500 позицій (молочна продукція, м’ясо, риба, бакалія, інгредієнти для кондитерських виробів, тощо);

Робота в 1С Підприємство;

Формування звітності та поточних виробничих питань в Excel;

Бюджетування;

Контроль кредиторської заборгованості;

Контроль залишків на складі;

За необхідною, виїзд на власному авто за поставкою;

Рішення форс-мажорних ситуацій.

Менеджер з продажу, адміністратор технічної підтримки

IPSM

Освіта

5 місяців

09.2023 - 02.2024

Проведення переговорів з потенційними клієнтами, доведення реєстрацій до продажу;

Проведення переговорів з постачальниками щодо документального супровід;

Заключення договорів з клієнтами та постачальниками;

Надання спеціальних умов і знижок клієнтам;

Збір інформації про потреби клієнтів;

Документальне оформлення угод з клієнтами та постачальниками;

Виставлення рахунків та актів виконаних послуг клієнтам;

Контроль та обробка рахунків та актів виконаних послуг від постачальників;

Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;

Ведення звітності в Exсel;

Вирішення проблемних питань;

Адміністрування освітніх ZOOM конференцій;

Адміністрування чатів освітніх груп.

Адміністратор спортивного клубу

Sporte Hale (Латвія)

Краса / Фітнес / Спорт

6 місяців

03.2022 - 09.2022

Ознайомлення зацікавлених клієнтів з послугами клубу та продаж послуг компанії;

Забезпечення клієнтської підтримки в клубі, по телефону та e-mail, складання супутньої документації, ведення звітності;

Планування та складання графіків тренувань, узгодження з тренерським складом;

Продаж фітнес-бару, робота з касовим апаратом, включаючи ведення касової книги;

Контроль безпеки матеріальних цінностей;

Координація роботи персоналу клубу;

Розрахунок заробітної плати працівників, які працюють на погодинній оплаті;

Спостереження за порядком та чистотою, справністю систем охоронної та пожежної сигналізацій, кондиціювання, роботою сауни;

Підтримка працездатності офісу.

Керуючий партнер (директор)

ТОВ «Сіфуд Груп»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

17 років 2 місяці

07.2005 - 09.2022

Організація роботи підприємства з нуля;

Оцінка рентабельності та перспективності бізнес-напрямків;

Фінансове планування, прогнозування, формування платіжного календаря;

Ціноутворення, розрахунок собівартості, оборотності. Управління витратами;

Ведення зовнішньоекономічної діяльності: імпорт продуктів харчування та експорт нерудних матеріалів. Робота з офшорними компаніями Валютний контроль;

Ведення управлінського обліку. Підготовка звітності для засновників: Баланс, Звіт про прибутки та збитки, Звіт про рух коштів (Balance, P&L, Cash Flow);

Внутрішні аудити компаній, цікавих для злиття бізнесів;

Відвідування виставок, пошук нових постачальників;Укладання міжнародних контрактів. Контроль укладання договорів у межах України: постачання, продаж, послуги, аутсорсинг;

Оптимізація оподаткування. Контроль за веденням бухгалтерського та податкового обліку. Супровід податкових перевірок;

Вирішення конфліктних ситуацій з постачальниками та клієнтами;

Взаємодія з державними та контролюючими органами;

Підбір та навчання кадрів.

Фінансовий директор

ТОВ «Студіотехніка»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік

08.2004 - 08.2005

Впровадження правил та форматів нової облікової політики. Розробка та контроль виконання завдань з автоматизації обліку в «Акцент» ІТ супроводу;

Управління взаєморозрахунками; контроль кредиторської та дебіторської заборгованостей;

Контроль обліку товарно-матеріальних цінностей. Проведення інвентаризацій основних засобів та товарно-матеріальних цінностей;

Оптимізація транспортної та складської логістики;

Оперативне управління та стратегічний контроль;

Забезпечення ефективної та системної діяльності компанії. Організація документообігу;

Організація корпоративних заходів.

Економіст з повноваженнями комерційного директора

ТОВ «УкрФіш»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 6 місяців

02.2003 - 08.2004

Організація та оптимізація бізнес-процесів;

Аналіз ринку;

Забезпечення роботи з банками: супровід кредитів, валютний контроль;

Ведення управлінської звітності. Підготовка ОПУ, балансу;Формування оперативних звітів, своєчасна аналітична підтримка керівництва для ухвалення рішень;

Контроль оптимальних складських залишків. Облік грошових, товарно-матеріальних потоків, контроль своєчасного проведення інвентаризації основних засобів та товарно-матеріальних цінностей;

Ведення переговорів, укладання договорів, контроль виконання зобов'язань;

Управління взаєморозрахунками; контроль кредиторської та дебіторської заборгованостей;

Організація документообігу, часткова виписка первинної документації.

Інспектор деканату

Дніпропетровська державна медична академія України

Освіта

4 роки 2 місяці

11.1998 - 01.2003

Винахід та впровадження комп'ютеризованої системи нарахування стипендії та ін.;

Ведення документообігу;

Поєднання з посадою інженера – програміста

Ключова інформація

Аналітичний склад розуму. Планування та керування закупівлями для потреб компанії; проведення аналізу ринку та вибір постачальників; ведення ділових переговорів; укладання договорів та контроль за їх виконанням; оптимізація закупівельних процесів та постійне покращення ефективності; ведення обліку закупівель; вивчення потреб та вимог клієнтів; укладання договорів та забезпечення виконання умов замовлень. Спроможність самостійно визначати пріоритети та вирішувати питання.Розуміння вартості грошей у часі. Високий рівень самоорганізації та відповідальності. Комунікабельна, доброзичлива, врівноважена, організована. Вмію працювати в команді, орієнтована на результат. Здатна до швидкого навчання та якісної перекваліфікації.Великий досвід управлінської роботи.

Навчалась в 4 закладах

Edinburgh Business School (Київ / British MBA)

Магістр бізнес адміністрування

Київ, 2021

Фірма «УСПіХ»

Головний бухгалтер

Київ, 2003

Державна металургійна академія України

Гуманітарний факультет, викладач природних наук

Дніпро, 1998

Державна металургійна академія України

Теплофізичний факультет, інженер-хімік-технолог

Дніпро, 1998

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Розширений користувач MS Office (Excel – високий рівень - формули, зведені таблиці), 1C, Акцент, Клієнт-Банк, Інтернет банкінг Інтернет та ін.

Водійське посвідчення

Водійські права категорій А, В. Стаж 30 років.

Власне авто; готова використовувати в робичих цілях.

IQ

IQ 128

Захоплення та інтереси

Дуже люблю подорожувати країнами світу. Об'їздила 1/4 миру.

Пишу невеликі статті на різні теми, публікую у Фейсбуці.

Біла

Менеджер з постачання

Київ

40 000 грн.

49 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 1 годину тому