Працював в 5 компаніях 14 років 7 місяців
Освіта, Недержавні організації / NGO, IT, Енергетика та Енергоносії, Медіа / ЗМІ
Технічний директор (завгосп).
ГО "Дорога в майбутнє)
Освіта
5 років 4 місяці
08.2019 - до теперішнього часу
Обов’язки:
- Закупівля продуктів, госптоварів, техніки, канцтоварів та інше.
- Підтримка технічного обладнання у робочому стані (техпідтримка).
- Введення документації з ГО.
- Робота з бухгалтерськими та юридичними документами. (Статут, відділ кадрів, податки).
- Координація поточних робіт з бухгалтером та юристом.
- Госп. Роботи (засміття стоків, каналізації, дрібний ремонт сантехніки, дрібний внутрішній ремонт та ін.)
- Контроль санітарно-епідеміологічного стану приміщень.
Менеджер по закупівлям, техдиректор
Благодійний фонд «АртДача»
Недержавні організації / NGO
3 місяці
05.2022 - 08.2022
Обов'язки:
- Забезпечення технічної експлуатації будівель та технічного обладнання.
- Складання бюджетів та графіків реалізації проекту
- Пошук та вибір постачальників.
- Проведення переговорів з виробниками та підрядниками
- Закупівля продуктів, госптоварів, техніки, канцтоварів та інше Забезпечення технічної експлуатації будівель та технічного обладнання.
- Щомісячні звіти для інвесторів
Менеджер по закупівлям, Адміністратор
ТОВ "CHM-S"
IT
2 роки 3 місяці
05.2016 - 08.2018
Обов'язки:
- пошук постачальників та матеріалів;
- планування та формування портфеля замовлень;
- ведення переговорів з постачальниками;
- організація та ведення закупівель;
- складання плану закупівель;
- облік складських залишків;
- контроль взаєморозрахунків з постачальниками та процесу постачання матеріалів;
- контроль та управління товарними залишками;
- консультування продавців, а за необхідності – покупців за товарною групою.
Також виконував обов'язки Адміністратора офісу:
- упорядкування кошторису на матеріально-технічне забезпечення офісу.
- здійснення контролю за оформленням приміщень, підготовка та випуск рекламних та інших інформаційних матеріалів в офісі, призначених для видачі відвідувачам.
- встановлення контактів з експлуатаційними службами, комунальними організаціями для забезпечення приміщень офісу, проведення ремонтних та інших робіт.
- організація діловодства офісу, прийом вхідних дзвінків та управління вихідними дзвінками.
- підготовка матеріально-технічної бази для проведення переговорів із партнерами, клієнтами, іншими категоріями відвідувачів.
- виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.
Досягнення:
- вихід на Китайський ринок;
- робота з китайськими постачальниками;
- збільшення бази постачальників на 37%;
- зниження закупівельної вартості на 5-112%;
- скорочення терміну надходження продукції кінцевому споживачеві;
- оптимізована робота складу;
- мінімізація залишків на складі;
- збільшення лояльності постачальників;
- підвищення продажів обладнання на 24%.
Адміністратор, менеджер інтернет-магазину
Інтернет-магазин "Енергошара"
Енергетика та Енергоносії
6 місяців
08.2015 - 02.2016
Обов'язки:
- організація безперебійного торгового процесу магазину;
- моніторинг ринку (аналіз цінової політики конкурентів);
- робота в 1С;
- облік складських залишків;
- планування та формування портфеля замовлень;
- організація пошуку клієнтів;
- ведення первинної бухгалтерії;
- відстеження поставок від виробників;
- проведення переговорів з дилерами та великими клієнтами, укладання договорів;
- контроль приймання, розміщення, викладення товару;
- контроль правильного оформлення рекламних матеріалів у торговому залі, зовні та всередині магазину;
- контроль зберігання ТМЦ.
Інтернет магазин.
- Управління контентом. (Додавання новин, фото, статей на сайт).- Актуалізація інформації.-
- Копірайт, рірайт.
- Ведення сайту.
- Редагування та оновлення інформації на сайті.
- Моніторинг та забезпечення працездатності функціоналу сайтів, виявлення проблем.
Зав. складу, заступник директора з постачання.
ТОВ ДП "Твоя Преса"
Медіа / ЗМІ
6 років 2 місяці
10.2008 - 12.2014
Обов'язки:
- Проведення переговорів із постачальниками з метою покращення умов співробітництва.
- Складання звітної документації.
- Закупівля товарів для життєзабезпечення офісу фірми.
- Контроль роботи офісу (5 осіб) та складу (9 осіб).
- Інвентаризація товарно-матеріальних цінностей на складі та торгових точках.
- Набір та навчання персоналу.
- Діловодство.
- Підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника та співробітників підрозділу.
- Робота з такими програмами, як: 1С (8.2), Word, Exel та ін.
За час роботи на даній посаді:
Була впроваджена напівавтоматична система розподілу товару (що призвело до збільшення продуктивності у 2,5 рази).
Оптимізована робота складу. (зросла ефективність логістики вдвічі).
Підвищена кваліфікація персоналу (за рахунок тренінгів та курсів підвищення кваліфікації).
Вдалося підвищити продажі на 15-20% рахунок збільшення ефективності логістики.
Досягти прямих поставок від 75% виробників товарів.
Ключова інформація
- Навички роботи з комп'ютером
- Windows, Linux, MAC OS,
- MS Office (Word, Exel та ін.)-
- знання програм 1С (8.2)-
- WordPress, OpenCart, Joomla.-
- CRM: Bitrix24, OneBox, Trello та інш.•
- Закупівлі (7 років досвіду)•
- Логістика (8 років досвіду)•
- Адміністрування сайтів (4 роки досвіду)
Навчався в 1 закладі
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Єкономічний. Управління персоналом.
Харків, 2005
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Управління персоналом
- Підвишення комунікативних навичок.
- Навчився як встановлювати KPI для кожного співробітника та підвищувати загальну ефективність команди.
- Опанував цикл Демінга (PDCA) як метод ухвалення рішень.
- Склав особистий план розвитку, як керівника.
Додаткова інформація
Особисті якості
- Якщо робота подобається виконую ії гарно і з посмішкою! Якщо не подобаєтся - відповідально і сумлінно, бо гроші самі себе не зароблять.
Хобі:
- Читаю багато кніжок (частіше за все в транспорті на шляху до роботи, тому відстань вид домудля мене не проблема).
- Роблю самостійно ремонт в домі ( купив пусту коробку, а тепер тут треба якось влаштовуватися і жити).
- Садивництво.
Захоплення:
- Серіали
- Кіновсесвіт Marvel, DC та Harry Potter.
- Настолки.
Навички:
- Адміністрування сайту
- Організація логістики
- Закупівля товарів
- Налаштування таргетованої реклами
- Ведення переговорів з постачальниками
- Уміння аналізувати
- Здатність до навчання
- Ведення переговорів
- Також можу трошки в маркетінг і SMM
Мета пошуку роботи:
- Заробити грощі, щоб було що поїсти, і було де поспати.
Побажання до місця роботи:
- Щоб взимку було тепло, а в літку прохолодно.
- Якщо ще грощі будуть платити - взагалі файно!
Ігор
Ігор
Технічний директор. Адміністратор
Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 3 тижні тому