Працював в 5 компаніях   14 років 7 місяців

Освіта, Недержавні організації / NGO, IT, Енергетика та Енергоносії, Медіа / ЗМІ

Технічний директор (завгосп).

ГО "Дорога в майбутнє)

Освіта

5 років 4 місяці

08.2019 - до теперішнього часу

Обов’язки:

  • Закупівля продуктів, госптоварів, техніки, канцтоварів та інше.
  • Підтримка технічного обладнання у робочому стані (техпідтримка).
  • Введення документації з ГО.
  • Робота з бухгалтерськими та юридичними документами. (Статут, відділ кадрів, податки).
  • Координація поточних робіт з бухгалтером та юристом.
  • Госп. Роботи (засміття стоків, каналізації, дрібний ремонт сантехніки, дрібний внутрішній ремонт та ін.)
  • Контроль санітарно-епідеміологічного стану приміщень.
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Планування та організація своєї роботи
  • Менеджер по закупівлям, техдиректор

    Благодійний фонд «АртДача»

    Недержавні організації / NGO

    3 місяці

    05.2022 - 08.2022

    Обов'язки:

    • Забезпечення технічної експлуатації будівель та технічного обладнання.
    • Складання бюджетів та графіків реалізації проекту
    • Пошук та вибір постачальників.
    • Проведення переговорів з виробниками та підрядниками
    • Закупівля продуктів, госптоварів, техніки, канцтоварів та інше Забезпечення технічної експлуатації будівель та технічного обладнання.
    • Щомісячні звіти для інвесторів

    Менеджер по закупівлям, Адміністратор

    ТОВ "CHM-S"

    IT

    2 роки 3 місяці

    05.2016 - 08.2018

    Обов'язки:

    • пошук постачальників та матеріалів;
    • планування та формування портфеля замовлень;
    • ведення переговорів з постачальниками;
    • організація та ведення закупівель;
    • складання плану закупівель;
    • облік складських залишків;
    • контроль взаєморозрахунків з постачальниками та процесу постачання матеріалів;
    • контроль та управління товарними залишками;
    • консультування продавців, а за необхідності – покупців за товарною групою.

    Також виконував обов'язки Адміністратора офісу:

    • упорядкування кошторису на матеріально-технічне забезпечення офісу.
    • здійснення контролю за оформленням приміщень, підготовка та випуск рекламних та інших інформаційних матеріалів в офісі, призначених для видачі відвідувачам.
    • встановлення контактів з експлуатаційними службами, комунальними організаціями для забезпечення приміщень офісу, проведення ремонтних та інших робіт.
    • організація діловодства офісу, прийом вхідних дзвінків та управління вихідними дзвінками.
    • підготовка матеріально-технічної бази для проведення переговорів із партнерами, клієнтами, іншими категоріями відвідувачів.
    • виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.

    Досягнення:

    • вихід на Китайський ринок;
    • робота з китайськими постачальниками;
    • збільшення бази постачальників на 37%;
    • зниження закупівельної вартості на 5-112%;
    • скорочення терміну надходження продукції кінцевому споживачеві;
    • оптимізована робота складу;
    • мінімізація залишків на складі;
    • збільшення лояльності постачальників;
    • підвищення продажів обладнання на 24%.

    Адміністратор, менеджер інтернет-магазину

    Інтернет-магазин "Енергошара"

    Енергетика та Енергоносії

    6 місяців

    08.2015 - 02.2016

    Обов'язки:

    • організація безперебійного торгового процесу магазину;
    • моніторинг ринку (аналіз цінової політики конкурентів);
    • робота в 1С;
    • облік складських залишків;
    • планування та формування портфеля замовлень;
    • організація пошуку клієнтів;
    • ведення первинної бухгалтерії;
    • відстеження поставок від виробників;
    • проведення переговорів з дилерами та великими клієнтами, укладання договорів;
    • контроль приймання, розміщення, викладення товару;
    • контроль правильного оформлення рекламних матеріалів у торговому залі, зовні та всередині магазину;
    • контроль зберігання ТМЦ.

    Інтернет магазин.

    • Управління контентом. (Додавання новин, фото, статей на сайт).- Актуалізація інформації.-
    • Копірайт, рірайт.
    • Ведення сайту.
    • Редагування та оновлення інформації на сайті.
    • Моніторинг та забезпечення працездатності функціоналу сайтів, виявлення проблем.

    Зав. складу, заступник директора з постачання.

    ТОВ ДП "Твоя Преса"

    Медіа / ЗМІ

    6 років 2 місяці

    10.2008 - 12.2014

    Обов'язки:

    • Проведення переговорів із постачальниками з метою покращення умов співробітництва.
    • Складання звітної документації.
    • Закупівля товарів для життєзабезпечення офісу фірми.
    • Контроль роботи офісу (5 осіб) та складу (9 осіб).
    • Інвентаризація товарно-матеріальних цінностей на складі та торгових точках.
    • Набір та навчання персоналу.
    • Діловодство.
    • Підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника та співробітників підрозділу.
    • Робота з такими програмами, як: 1С (8.2), Word, Exel та ін.

    За час роботи на даній посаді:

    Була впроваджена напівавтоматична система розподілу товару (що призвело до збільшення продуктивності у 2,5 рази).

    Оптимізована робота складу. (зросла ефективність логістики вдвічі).

    Підвищена кваліфікація персоналу (за рахунок тренінгів та курсів підвищення кваліфікації).

    Вдалося підвищити продажі на 15-20% рахунок збільшення ефективності логістики.

    Досягти прямих поставок від 75% виробників товарів.

    Ключова інформація

    • Навички роботи з комп'ютером
    • Windows, Linux, MAC OS,
    • MS Office (Word, Exel та ін.)-
    • знання програм 1С (8.2)-
    • WordPress, OpenCart, Joomla.-
    • CRM: Bitrix24, OneBox, Trello та інш.•
    • Закупівлі (7 років досвіду)•
    • Логістика (8 років досвіду)•
    • Адміністрування сайтів (4 роки досвіду)

    Навчався в 1 закладі

    Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

    Єкономічний. Управління персоналом.

    Харків, 2005

    Володіє мовами

    Англійська

    базовий

    Українська

    рідна

    Курси, тренінги, сертифікати

    Управління персоналом

    Харків, 2021

    • Підвишення комунікативних навичок.
    • Навчився як встановлювати KPI для кожного співробітника та підвищувати загальну ефективність команди.
    • Опанував цикл Демінга (PDCA) як метод ухвалення рішень.
    • Склав особистий план розвитку, як керівника.

    Додаткова інформація

    Особисті якості

    - Якщо робота подобається виконую ії гарно і з посмішкою! Якщо не подобаєтся - відповідально і сумлінно, бо гроші самі себе не зароблять.

    Хобі:

    - Читаю багато кніжок (частіше за все в транспорті на шляху до роботи, тому відстань вид домудля мене не проблема).

    - Роблю самостійно ремонт в домі ( купив пусту коробку, а тепер тут треба якось влаштовуватися і жити).

    - Садивництво.

    Захоплення:

    - Серіали

    - Кіновсесвіт Marvel, DC та Harry Potter.

    - Настолки.

    Навички:

    - Адміністрування сайту

    - Організація логістики

    - Закупівля товарів

    - Налаштування таргетованої реклами

    - Ведення переговорів з постачальниками

    - Уміння аналізувати

    - Здатність до навчання

    - Ведення переговорів

    - Також можу трошки в маркетінг і SMM

    Мета пошуку роботи:

    - Заробити грощі, щоб було що поїсти, і було де поспати.

    Побажання до місця роботи:

    - Щоб взимку було тепло, а в літку прохолодно.

    - Якщо ще грощі будуть платити - взагалі файно!

    Ігор

    Технічний директор. Адміністратор

    Харків

    20 000 грн.

    41 рік

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

    Оновлено 3 тижні тому