Працювала в 3 компаніях   3 роки 7 місяців

Фармацевтика, Промисловість та Виробництво

Офіс-адміністратор (спеціаліст з кадрового обліку, 1с оператор)

Аптека НЦ

Фармацевтика

1 рік 7 місяців

11.2022 - 06.2024

Функціональні обов’язки:

1. Кадровий облік:

  • Прийом, переведення, звільнення, особові справи, штатний розпис;
  • Основні щорічні та додаткові відпустки, лікарняні, відрядження;
  • Облік спецстажу;
  • Розміщення вакансій, відбір резюме, проведення первинних телефонних співбесід;
  • Кадровий архів.

2. Робота в 1 С:

  • Створення інформаційної картки клієнта, заведення договору;
  • Створення видаткових накладних на реалізацію;
  • Створення картки товару.

3. Звітність: для страхових компаній, реімбурсація.

Менеджер (управитель) з бухгалтерського обліку (діловод, архіваріус)

ТПК ПРОМІМПЕКС, ТОВ

Промисловість та Виробництво

1 рік 1 місяць

08.2021 - 09.2022

Функціональні обов’язки:

1. Електронний документообіг:

Відправка видаткових накладних та рахунків для клієнтів в програмах M.E.DOC 11.02.083 та Вчасно;

Контроль підписання документів контрагентами;

Продзвон контрагентів з пропозицією приєднатися до електронного документообігу.

2. Аудит бухгалтерських документів та формування архіву.

Фахівець із супроводу продажів

Ресайклінг груп

Промисловість та Виробництво

8 місяців

12.2019 - 08.2020

Функціональні обов’язки:

1. Документообіг у відділі збуту золо-шлакової продукції ТЕС:

  • ведення реєстрів наявних оригіналів видаткових накладних зі станцій та від клієнтів, реєстру наявних оригіналів договорів,
  • погодження типового договору з клієнтами та в електронній системі компанії,
  • підготовка специфікацій, додатків та додаткових угод до договорів.

2. Робота в базі даних Аксес:

створення інформаційної картки по клієнту,

створення заявки від клієнта на постачання товару,

підготовка інформаційних даних (прибуток, об’єми збуту товару по станціям та клієнтам, тощо) для керівництва.

3. Підготовка звіту щодо дебіторської заборгованості декілька разів на тиждень, а також фінансовий план по витратам 1 раз на місяць.

4. Робота в 1 С:

  • виставлення рахунків для клієнтів,
  • надання актів звірки,
  • заведення рахунків в оплату від станцій та логістичних послуг.

Особисте досягнення: переведення бл. 70% клієнтів на електронний документообіг видаткових накладних.

Навчалась в 3 закладах

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

Економіка

Київ, 2026

Інститут соціології НАН Укра\ни

Соціальні структури та соціальні відносини

Київ, 2010

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

Соціальна робота

Київ, 2007

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Курс «Total rewards (Компенсації та винагороди)» при «Бюро цифрової освіти Діалог», Prometheus

Київ, 2024

Курс «Базові функціональні можливості програми Microsoft Excel» при НЦ «Данко»

Київ, 2024

• Курс «Бухгалтерський облік в комплексі з BAS та головний бухгалтер» при НЦ «Пульс»

Київ, 2023

Курс «Кадровик. Експрес-курс» при Національному Авіаційному Університеті

Київ, 2019

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

  • Windows MS Office (Word, Excel, Outlook, Access),
  • 1 C 7, 8.2: Підприємство, BAF (BAS)
  • ABBYY Fine Reader,
  • Power Point,
  • SPSS (програма для статистичної обробки інформації),
  • MD Office (програма «Митний брокер»),
  • Red mine, GIRA, Front.

Світлана

Фахівець з компенсацій та пільг (правий берег)

Київ

30 000 грн.

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: гібридна

Оновлено 8 годин тому