Працювала в 2 компаніях 16 років 6 місяців
HR, Торгівля роздрібна / Retail
Керівник відділу продажу
VIZA Staff International
HR
7 років 9 місяців
09.2016 - 06.2024
з 09.2016 по нині ТОВ Віза Стафф Інтернешенал, Дніпро (Пошук персоналу, HR)3 міс. обов’язки офіс-менеджера-обробка вхідних дзвінків колл-центру;- надання інформації за продуктами та послугами компанії;-документальне оформлення заявок;-обробка запитів клієнтів із сайту ;-підготовка звітів про виконану роботу;-доручення керівництва;-організація прийомів і нарад.Працівник відділу контролю якості-створення необхідних таблиць для контролю над продуктом;-обробка вхідних звернень клієнтів;-рішення усіх можливих ситуацій;-робота із запереченнями;-створення необхідних таблиць для контролю над продуктом;-обробка вхідних звернень клієнтів;-рішення усіх можливих ситуацій;-робота із запереченнями;обробка вхідних звернень клієнтів+рішення усіх можливих ситуацій;-робота із запереченнями;Менеджер з аналізу ринку праці + старший менеджерпошук кандидатів з числа успішно працюючих фахівців інших підприємств, установ-вибір кандидатів, які відповідають вимогам замовника;-визначення профілів кандидатів, які підходять ;-просування бренду роботодавця онлайн та офлайн;-формування job offer і праця з контрпропозиціями;Керівник відділу рекрутації- Закони України та Польщі, відомчі нормативно-правові акти, якими керується при виконанні посадових обов'язків;-Внутрішня і зовнішня політика підприємства;-Трудове законодавство;-Накази і розпорядження директора підприємства, якими керується при виконанні посадових обов'язків;-Контроль планових показників всіх рекрутерів;- Аналіз ринку праці;- Контроль роботи рекрутерів згідно встановленим внутрішнім правилам підприємства;-Робата та контроль роботи з партнерами;- Вирішення конфліктних ситуацій;- Виконання поставлених директором підприємства стратегічних цілей по обсягах рекрутації ;-Розробка правил роботи підлеглих з метою збільшення кількості клієнтів та партнерів;-Контролювати роботу підлеглих за затвердженими звітними документами;-Розробляти плани роботи та продажу на місяць, квартал, рік;-Забезпечувати виконання планів відділу по досягненню рівня кількості кандидатів на працевлаштування;-Визначати стратегію розвитку відділу;-Виконувати всі інші вказівки керівництва підприємства, що стосуються його роботи.
Продавець-касир
Корпорація АТБ
Торгівля роздрібна / Retail
8 років 7 місяців
01.2008 - 08.2016
- обслуговування покупців на касі ,згідно встановлених стандартів; - розміщення і викладка товару в торговому залі;
Ключова інформація
Навички роботи з комп ютером вільне володіння пк , exel , word
Навчалась в 2 закладах
Дніпровськийй державний технічний Університет
Енергетичний факультет ,кафедра теплоенергетики
Кам'янське, 2016
Дніпродзержинський Комерційний технікум
Товарознавство та комерційна діяльність
Кам'янське, 2008
Володіє мовами
Англійська
базовий
Польська
середній
Українська
рідна
Юлія Віталіївна
Юлія Віталіївна
Помощник руководителя
Кам'янське, Дніпропетровська обл.
Готовий переїхати: Дніпро
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: стажування / практика, в офісі/на місці
Оновлено 1 тиждень тому