Працювала в 3 компаніях   15 років 1 місяць

Послуги для населення - інше, Медицина та Охорона здоров'я, Освіта

Інспектор з кадрів

КП "Миколаївліфт"

Послуги для населення - інше

4 роки 11 місяців

03.2018 - 02.2023

- ведення кадрового діловодства на підприємстві: оформлення наказів про прийом, звільнення, переведення працівників, ведення особових справ, особистих карток (форма П-2) працівників, ведення та зберігання трудових книжок працівників. (штат 120 працівників)
- складання посадових інструкцій;
- складання графіків відпусток;
- оформлення наказів про відпустки,
- оформлення наказів про відрядження;
- видача довідок про стаж роботи за запитами працівників для Пенсійного фонду України, інших організацій;
- ведення бази даних про співробітників у програмі «Кадри та зарплата 1С 8.3»
- підбір персоналу (закриття вакансій)
- формування кадрового резерву;
- ведення табеля обліку робочого часу, перевірка табелів обліку робочого часу підрозділів на предмет правильності складання,
- перевірка індивідуальних графіків роботи співробітників
- підготовка звітів з кадрових питань до Управління статистики, центрів зайнятості населення та інших організацій;
- облік листків непрацездатності;
- консультування керівника та співробітників з питань трудового законодавства України;
- робота із центрами зайнятості населення;
- досвід проходження перевірок на підприємстві.
- Виконання доручень директора підприємства з кадрових питань;-
- ведення військового обліку.

  • Ведення кадрового обліку та документообігу
  • Підготовка та оформлення кадрових документів
  • Реєстрація та звільнення співробітників
  • Контроль за дотриманням кадрової дисципліни
  • Ведення трудових книжок та інших кадрових документів
  • Консультування співробітників з питань трудового законодавства
  • Підготовка звітів та аналітичних матеріалів
  • Старший інспектор з кадрів

    Державна реабілітаційна установа "Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю"

    Медицина та Охорона здоров'я

    2 роки 1 місяць

    11.2016 - 12.2018

    - ведення кадрового діловодства на підприємстві (медичний, педагогічний персонал, соціальні працівники, робітничий персонал - штат 180 працівників):
    -прийом, звільнення, переведення працівників;
    -ведення особових справ, особистих карток працівників,
    -ведення та зберігання трудових книжок працівників.

    - складання посадових інструкцій,

    - оформлення відпусток, графіків відпусток, штатного розпису,

    - видача довідок довідок про стаж за запитами працівників для Пенсійного фонду України.інших організацій;

    - ведення бази даних про співробітників у кадровій програмі

    - підбір персоналу (закриття вакансій)

    - формування кадрового резерву;

    - ведення табеля обліку робочого часу, перевірка табелів обліку робочого часу підрозділів на предмет правильності складання, -перевірка індивідуальних графіків роботи працівників;
    - облік листків непрацездатності;

    - підготовка звітів з кадрових питань до Управління статистики, центри зайнятості населення та ін.;
    - консультування керівника та співробітників з питань трудового законодавства України;
    - досвід проведення перевірок на підприємстві перевірки Держпраці, фонду соціального страхування та ін.)
    - виконання окремих доручень директора центра пов'язаних з кадровою роботою;

    - ведення військового обліку на підприємстві;
    -підготовка документів на нагородження працівників;
    - робота діловодом за сумісництвом;

    - розробка та ведення Номенклатури справ організації.

  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Провідний бібліограф інформаційно-бібілографічного відділу

    Центральна міська бібіліотека ім. М.Л. Кропивницького

    Освіта

    8 років 8 місяців

    02.2008 - 10.2016

    Створення аналітичних записів у базі даних бібліотеки (опис журнальних та газетних статей);
    - складання інформаційних списків, списків літератури,
    - складання бібліографічних покажчиків,
    - пошук інформації в Інтернеті за певною темою,
    - складання бібліографічних та інформаційних довідок, - створення презентацій у PowerPoint,
    - проведення заходів для читачів та працівників бібліотеки (зокрема навчання та методична допомога для співробітників),
    - обслуговування читачів, у тому числі віртуальних (на сайті ЦБ)

  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Планування та організація своєї роботи
  • Ключова інформація

  • Ведення кадрового обліку та документообігу
  • Підготовка та оформлення кадрових документів
  • Контроль за дотриманням кадрової дисципліни
  • Реєстрація та звільнення співробітників
  • Ведення трудових книжок та інших кадрових документів
  • Консультування співробітників з питань трудового законодавства
  • Підготовка звітів та аналітичних матеріалів
  • Навчалась в 1 закладі

    Відокремлений підрозділ "Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв"

    Бізнеса і менеджмента

    Миколаїв, 2008

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Онлайн-курсы бизнес английского "English Caree Online" при поддержке Посольства США в Украине

    Російська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Курси, тренінги, сертифікати

    Курс "Speaking English" Разговорный английский, школа Studdy Less

    Миколаїв, Миколаївська область, 2023

    Онлайн-курсы бизнес английского "English Caree Online" при поддержке Посольства США в Украине

    Миколаїв, Миколаївська область, 2015

    Додаткова інформація

    Особисті якості

    Наполеглива, відповідальна, працьовита, грамотна, здатна до навчання, толерантна. Маю глибокі знання трудового законодавства України, знання кадрового діловодства, знання 1С.

    Ніна

    Фахівець з документообігу

    Миколаїв

    37 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість

    Оновлено 2 дні тому