Працювала в 3 компаніях   16 років 5 місяців

Торгівля роздрібна / Retail

Керівник групи складського обліку

АТБ-маркет

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 10 місяців

04.2022 - 02.2024

-контроль за прийманням товару по якості на РРЦ від постачальників згідно всіх установлених норм законодавством, підприємством;

-пошук підбір персоналу;

-мотивація персоналу щодо підвищення ефективності праці, критерії та оцінка професійних якостей працівників;

-контроль за проведенням по обліку первинних документів від постачальників;

-контроль за внесенням документів якості на продукцію в єдину базу магазинів мережі;

-контроль за проведенням інструктажів по охороні праці, пожежної безпеки при прийманні на роботу, ведіння відповідних журналів;

-контроль виконання працівниками ( контролери з якості продукції, діловоди, оператори по вводу даних, старших фахівців з обліку, контролери- приймальники, вантажники, техніки зі складської документації) регламентуючих документів, наказів,розпоряджень, проведення інструктажів;

- котроль робочого часу, табелювання;

-виявлення та усунення причин порчі товару, прийняття мір по недопущенню порчі товару;

-розрахунок штатної чисельності щокварталу згідно товарообороту;

-формування звітів для керівництва;

-формування звітів дефіцит/профіцит, аналіз потреби магазинів мережі, коригування приорітетності прийомки згідно залишків;

-ведення переговорів для вирішення спорних/проблемних питань з зовнішніми, внутрішніми контрагентами, працівниками суміжних служб;

-організація та контроль проведення інвентарізацій ТМЦ.

-планування та організація своєї роботи

-адаптація до нових умов роботи

-управління часом та вміння працювати з високою навантаженням

-постійне навчання та розвиток професійних навичок

-дотримання корпоративної культури та цінностей

-встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

-впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

-здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів

Старший фахівець з обліку

АТБ-маркет

Торгівля роздрібна / Retail

8 років

04.2014 - 04.2022

-контроль за прийманням товару по якості на РРЦ від постачальників згідно всіх установлених норм законодавством, підприємством;

-пошук, підбір персоналу, співбесіда, навчання;

-мотивація персоналу щодо підвищення ефективності праці;

-контроль за проведенням по обліку первинних документів (налогова накладна, видаткова накладна, ТТН, накладна на повернення, корегуюча накладна, ЦМР, ГТД, інвойс) від постачальників;

-контроль, отримання відсутніх документів, некоректно оформлених документів;-архівація документів;

-контроль за внесенням документів якості на продукцію в єдину базу магазинів мережі;

-контроль та проведення інструктажів по охороні праці, пожежної безпеки при прийманні на роботу, ведіння відповідних журналів;-контроль виконання працівниками ( контролери з якості продукції, діловоди, оператори по вводу даних, старших фахівців з обліку, контролери- приймальники, вантажники, техніки зі складської документації) регламентуючих документів, наказів,розпоряджень, проведення інструктажів;

- котроль обліку робочого часу, табелювання, фіксація прогулів,планування виводу персонала у розрізі змін ;

-формування пакетів документів: відпустка, звільнення, приймання:

-виявлення та усунення причин порчі товару, прийняття мір по недопущенню порчі товару;

-розрахунок штатної чисельності щокварталу згідно товарообороту;

-формування звітів для керівництва;

-формування звітів дефіцит/профіцит, аналіз потреби магазинів мережі, коригування приорітетності прийомки згідно залишків;

-ведення переговорів для вирішення спорних/проблемних питань з зовнішніми, внутрішніми контрагентами, працівниками суміжних служб;-своєчасне забезпечення необхідним для безпреривного процеса приймання товару;

- відбір та надання зразків товару для лабораторії підприємства, стороньої лабораторії, проведення по обліку;

-планування та організація своєї роботи

-дотримання встановлених процедур і стандартів якості

-постійне навчання та розвиток професійних навичок

-адаптація до нових умов роботи

-управління часом та вміння працювати з високою навантаженням;

-здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів;

-дотримання корпоративної культури та цінностей;

-встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань;

-впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи.

Економіст

АТБ-маркет

Торгівля роздрібна / Retail

6 років 6 місяців

10.2007 - 04.2014

-формування товарного звіту за добу (прихід/розхід/повернення, продажі), виведення залишків;

-перевірка докуметів від контрагентів на коректність заповнення згідно законодавства України (налогова накладна, видаткова накладна, накладна наповернення, коригуюча накладна, довіренність, ТТН, ГТД, ЦМР, інвойс);

-облік, отримання відсутніх, некоректно оформлених документів від постачальників;

-архівація документів.

Навчалась в 1 закладі

Національна металургійна академія України

облік і аудит

Дніпро, 2007

Додаткова інформація

Свій розділ

Знання ПК на високому рівні Word, Excel ,WMS, Oracle, Market 3.Кількість працівників в підпорядкуванні до 350 по вісй Україні.

Олена

Керівник

Дніпро

50 000 грн.

39 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому