Працювала в 3 компаніях 16 років 5 місяців
Торгівля роздрібна / Retail
Керівник групи складського обліку
АТБ-маркет
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 10 місяців
04.2022 - 02.2024
-контроль за прийманням товару по якості на РРЦ від постачальників згідно всіх установлених норм законодавством, підприємством;
-пошук підбір персоналу;
-мотивація персоналу щодо підвищення ефективності праці, критерії та оцінка професійних якостей працівників;
-контроль за проведенням по обліку первинних документів від постачальників;
-контроль за внесенням документів якості на продукцію в єдину базу магазинів мережі;
-контроль за проведенням інструктажів по охороні праці, пожежної безпеки при прийманні на роботу, ведіння відповідних журналів;
-контроль виконання працівниками ( контролери з якості продукції, діловоди, оператори по вводу даних, старших фахівців з обліку, контролери- приймальники, вантажники, техніки зі складської документації) регламентуючих документів, наказів,розпоряджень, проведення інструктажів;
- котроль робочого часу, табелювання;
-виявлення та усунення причин порчі товару, прийняття мір по недопущенню порчі товару;
-розрахунок штатної чисельності щокварталу згідно товарообороту;
-формування звітів для керівництва;
-формування звітів дефіцит/профіцит, аналіз потреби магазинів мережі, коригування приорітетності прийомки згідно залишків;
-ведення переговорів для вирішення спорних/проблемних питань з зовнішніми, внутрішніми контрагентами, працівниками суміжних служб;
-організація та контроль проведення інвентарізацій ТМЦ.
-планування та організація своєї роботи
-адаптація до нових умов роботи
-управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
-постійне навчання та розвиток професійних навичок
-дотримання корпоративної культури та цінностей
-встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
-впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
-здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
Старший фахівець з обліку
АТБ-маркет
Торгівля роздрібна / Retail
8 років
04.2014 - 04.2022
-контроль за прийманням товару по якості на РРЦ від постачальників згідно всіх установлених норм законодавством, підприємством;
-пошук, підбір персоналу, співбесіда, навчання;
-мотивація персоналу щодо підвищення ефективності праці;
-контроль за проведенням по обліку первинних документів (налогова накладна, видаткова накладна, ТТН, накладна на повернення, корегуюча накладна, ЦМР, ГТД, інвойс) від постачальників;
-контроль, отримання відсутніх документів, некоректно оформлених документів;-архівація документів;
-контроль за внесенням документів якості на продукцію в єдину базу магазинів мережі;
-контроль та проведення інструктажів по охороні праці, пожежної безпеки при прийманні на роботу, ведіння відповідних журналів;-контроль виконання працівниками ( контролери з якості продукції, діловоди, оператори по вводу даних, старших фахівців з обліку, контролери- приймальники, вантажники, техніки зі складської документації) регламентуючих документів, наказів,розпоряджень, проведення інструктажів;
- котроль обліку робочого часу, табелювання, фіксація прогулів,планування виводу персонала у розрізі змін ;
-формування пакетів документів: відпустка, звільнення, приймання:
-виявлення та усунення причин порчі товару, прийняття мір по недопущенню порчі товару;
-розрахунок штатної чисельності щокварталу згідно товарообороту;
-формування звітів для керівництва;
-формування звітів дефіцит/профіцит, аналіз потреби магазинів мережі, коригування приорітетності прийомки згідно залишків;
-ведення переговорів для вирішення спорних/проблемних питань з зовнішніми, внутрішніми контрагентами, працівниками суміжних служб;-своєчасне забезпечення необхідним для безпреривного процеса приймання товару;
- відбір та надання зразків товару для лабораторії підприємства, стороньої лабораторії, проведення по обліку;
-планування та організація своєї роботи
-дотримання встановлених процедур і стандартів якості
-постійне навчання та розвиток професійних навичок
-адаптація до нових умов роботи
-управління часом та вміння працювати з високою навантаженням;
-здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів;
-дотримання корпоративної культури та цінностей;
-встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань;
-впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи.
Економіст
АТБ-маркет
Торгівля роздрібна / Retail
6 років 6 місяців
10.2007 - 04.2014
-формування товарного звіту за добу (прихід/розхід/повернення, продажі), виведення залишків;
-перевірка докуметів від контрагентів на коректність заповнення згідно законодавства України (налогова накладна, видаткова накладна, накладна наповернення, коригуюча накладна, довіренність, ТТН, ГТД, ЦМР, інвойс);
-облік, отримання відсутніх, некоректно оформлених документів від постачальників;
-архівація документів.
Навчалась в 1 закладі
Національна металургійна академія України
облік і аудит
Дніпро, 2007
Додаткова інформація
Свій розділ
Знання ПК на високому рівні Word, Excel ,WMS, Oracle, Market 3.Кількість працівників в підпорядкуванні до 350 по вісй Україні.
Олена
Олена
Керівник
Дніпро
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 місяці тому