Працювала в 6 компаніях   9 років 9 місяців

FMCG, Торгівля роздрібна / Retail, IT, Інтернет

Керівник відділу продажів В2В&B2C (підвищення)

Marie Fresh Cosmetics

FMCG

5 місяців

03.2024 - 08.2024

- Підбір та навчання персоналу.

- Розробка та введення KPI.

- Розрахунок індивідуальних планів, заробітної платні та бонусів співробітникам.

- Контроль обробки вхідних лідів, замовлень, відвантажень, рекламацій та інше.

- Розробка стратегії пошуку нових партнерів через холодні контакти.

- Контакти з поточними та потенційними партнерами, проведення онлайн зустрічей.

- Написання скриптів, регламентів, бізнес-процесів.

- Аналіз роботи підлеглих (дзвінки, переписка), проведення зворотного зв'язку.

- Контроль виконання плану продажів. Ініціювання дій для виконання плану в разі потреби.

- Координація роботи відділу B2C через тім-ліда.

- Висування теорій збільшення виторгу та постановка задач на тестування.

- Регулярні зустрічі з маркетингом - підготовка майбутніх активностей та акцій, корегування поточних за потреби.

- Постановка ТЗ маркетингу на листівки, буклети, презентації та інші POS-матеріали.

- Тісна співпраця з виробництвом, логістичним, фінансовим відділами.

- Бюджетування відділів та складання плану продажів в штуках.

- Складання щотижневої та щомісячної звітності по роботі відділів.

Досягнення:

- Перехід в співпраці з партнерами з Sales In до Seles Out.

- Ріст прибутку від B2B партнерів в 2024 році на 38% в порівнянні з аналогічним періодом 2023 року.

- Запровадила продзвон покинутих кошиків B2C. Конверсія > 15%.

Програми: 1С, КУП, Binotel, Onebox, KeyCRM, Asana, Worksection, Trello, Slack, Google Calendar, Google Drive, Google Docs.

Керівник відділу продажу B2C

Marie Fresh Cosmetics

FMCG

2 роки 7 місяців

08.2021 - 03.2024

Основні обов'язки:

- Підбір та навчання персоналу.

- Складання робочих графіків.

- Підключення CRM та IP-телефонії.

- Розробка та введення KPI.

- Розрахунок індивідуальних планів, заробітної платні та бонусів співробітникам.

- Контроль обробки вхідних лідів, замовлень, рекламацій, відгуків та інше.

- Розробка та впровадження стратегії сервісу, стандартів спілкування з клієнтами та скриптів, регламентів роботи з рекламаціями.

- Аналіз роботи підлеглих (чати, дзвінки, швидкість обробки), проведення зворотного зв'язку.

- Контроль виконання плану продажів.

- Тісна співпраця з виробництвом, логістичним, фінансовим відділами.

- Робота з відділом маркетингу - пропрацювання та впровадження акцій та активностей, аналіз, стратегія.

- Постановка ТЗ дизайнерам на сторінки сайту, банери, листівки та інші друковані матеріали.

- Тестування теорій збільшення продажів та їх подальше впровадження в роботу.

- Організація сторінок компанії на торговельних майданчиках, маркетплейсах, оформлення сторінок товарів (SKU), контроль обробки замовлень на них.

- Складання щоденної, щотижневої та щомісячної звітності по роботі відділу.

- Постановка ТЗ розробнику та контроль їх виконання - покращення роботи сайту, збільшення конверсії сайту, додавання нових функцій на фронт-енд та адміністративну панель.

Досягнення:

- Оновила скрипти консультації та підбору догляду, що збільшило середню тривалість утримання клієнта на 44%.

- Оновила регламент роботи з рекламаціями, де в 99% випадків ситуація вирішується на користь клієнта.

- Запровадила кроссейл, конверсія через 2 місяці - 18%.

Програми: 1С, Binotel, KeyCRM, Asana, Worksection, Trello, Slack, Google Calendar, Google Drive, Google Docs.

Власник

Власний магазин на платформі Amazon

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки

12.2018 - 12.2021

- Підбір та розміщення товарів.

- Пошук постачальників та переговори з ними (в листуванні переважно).

- Розрахунок показників ROI та Margin.

- Робота з багатьма допоміжними програмами та розширеннями.

- Ведення власного обліку в Google Docs.

- Аналіз попередніх та планування майбутніх періодів.

- Спілкування з клієнтами та вирішення різноманітних критичних ситуацій. Робота по принципу Амазону - ми завжди на стороні клієнта.

Співробітник відділу безпеки (переведення з відділу турботи про клієнтів)

LetyShops

IT

1 рік 5 місяців

07.2017 - 12.2018

- Робота на бек-енді сайту та в спеціалізованих програмах.

- Постановка задач технічному відділу.

- Співпраця зі службою турботи про клієнтів та бухгалтерією.

- Пошук та контроль зламаних облікових записів, робота на випередження втрати коштів клієнтами.

- Пошук та виявлення слабких місць в системі.

- Пошук та виявлення облікових записів, де є спроби незаконного збагачення коштом компанії.

- Листування з клієнтами по перелічених питаннях.

Менеджер служби турботи про клієнтів

LetyShops

IT

1 рік 1 місяць

06.2016 - 07.2017

- Підтримка клієнтів за допомогою різних каналів зв'язку: листування, телефонія, онлайн чати.

- Вирішення складних та конфліктних ситуацій з користувачами з кінцевим позитивним результатом.

- Консультація користувачів по технічних питаннях роботи сервісу.

- Робота з нестандартними зверненнями.

- Робота в бек-енді, програмах Zendesk, JivoSite, GoogleDocs та ін.

Старший оператор відділу B2C

Hotels24.ua

Інтернет

1 рік 5 місяців

04.2014 - 09.2015

- Організація роботи підлеглих: навчання та адаптація персоналу, контроль та зворотний зв'язок, складання графіків, підготовка та проведення тренінгів.

- Контроль роботи відділу в реальному часі, контроль виконання поставлених задач.

- Робота в CRM, складання звітності.

- Аналіз конверсії роботи відділу в цілому та по кожному робітнику. Пошук, тестування та впровадження засобів покращення результативності.

- Вирішення конфліктних ситуацій.

Ключова інформація

  • Управління командою менеджерів з продажу
  • Планування та організація роботи відділу продажів
  • Аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища
  • Встановлення планів та квот продажів
  • Моніторинг і контроль за виконанням планів продажів
  • Підготовка звітності та аналіз ефективності продажів
  • Навчалась в 1 закладі

    ВФ КНУКіМ

    Менеджер міжнародного туризму

    Вінниця, 2011

    Володіє мовами

    Англійська

    поглиблений

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Додаткова інформація

    Особисті якості

    - Маю досвід побудови відділу продажу з нуля.

    - Висуваю та тестую теорії для збільшення виторгу та середнього чека.

    - Цілеспрямована, сконцентрована, звертаю увагу на деталі.

    - Спокійна, стресостійка, знаходжу підхід до різних людей.

    - Швидко адаптовуюсь, умію приймати рішення в критичних ситуаціях та брати на себе відповідальність.

    - Пунктуальна, збалансовано керую своїм часом.

    Алла

    Керівник відділу продажу

    Чернівці

    56 000 грн.

    33 роки

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 19 годин тому