Працювала в 3 компаніях 6 років 2 місяці
Електроніка та електротехніка, Торгівля роздрібна / Retail
Керівник компанії
CUP CLUB
Електроніка та електротехніка
4 роки 11 місяців
09.2019 - 08.2024
- Прийнята на посаду офіс-менеджер 2019 вересень – 2020 липень ріст 2020 липень – 2022 лютий на посаду керівника відділу продажу:
- Формування команди з нуля: набір та адаптація менеджерів з продажу, прописування обов’язків, мотивації.
- Продаж продукції, ведення переговорів щодо співпраці B2B напрям оренди кавомашин, продаж б.у. кавового обладнання від домашніх до вендінгових автоматів.
- Ціноутворення продукту, створення пропозицій;
- Розвиток команди до керівників кожного напряму, успішне делегування, адаптація;
- Змінила бізнес модель напрямку оренди кавомашин, чим зменшивши вдвічі кіл-ть договорів при цьому збільшивши валовий прибуток на 40%.
- Оптимізація часу працівників, формування в працівників лояльності до компанії.
- В 2022 лютий – до сьогодні займала посаду керівник компанії:
- Ведення, впровадження, заміна та закриття всіх питань пов?язаних з щоденною роботою всіх процесів в компанії:
- Організація, контроль, забезпечення ефективної роботи персоналу у всіх відділах роботи компанії.
- Забезпечення процесу і контроль за реалізацією цілей компанії: фінансових, маркетингових;
- Систематизація та адміністрування роботи всіх відділів компанії;
- Організація системи звітності (оренда, продаж, сервіс та роботи техніків)
- Впровадження нових, ефективних підходів до здійснення операційної діяльності.
- Управління командою з метою досягнення стратегічних цілей.
- Проведення аналізу результатів операційної діяльності для формування пріоритетних завдань у розвитку компанії, контроль за їх виконанням та на початку повноцінна залученість в процес.
- Організація внутрішніх і при потребі зовнішніх комунікацій;
- Забезпечення безперебійної роботи компанії;
- Управління командою (пошук, адаптація, мотивація, оцінка та розвиток);
- Реалізація та повна залученість в всіх нових проектах;
- Організація бухгалтерського, управлінського обліку компанії;
- Формувати та подавання повної та достовірної інформацію про діяльність компанії;
- Планування та здійснення, контроль розрахунку з постачальниками;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Системна робота з лімітами більше 9-ти ФОП (заключення договорів оренди, продаж та співпраці згідно з діяльність, розмежування фінансів по напрямках);
- ЗЕД – повний супровід імпорту обладнання (від формування замовлень до логістики до розвантаження);
- Організація роботи сервісного центру, включаючи взаємодію з персоналом, мотивацію працівників, контроль процесів та покращення якості обслуговування клієнтів;
- Налагодження, оптимізація і стандартизація процесів сервісного відділу, а також взаємодії з іншими відділами;
- Оперативне вирішення запитів на некоректну роботу торгової точки (швидкий ремонт, комунікація з орендарями .. );
Навики, які набула та успішно використовувала:
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Заступник директора магазину
OLKO
Торгівля роздрібна / Retail
6 місяців
02.2019 - 08.2019
• Адміністративна робота у відсутності директора магазину;
• Консультування клієнтів по представлених колекціях в магазині (асортимент, розмірний ряд, особливості колекції поточного сезону), відповідно до встановлених корпоративних стандартів обслуговування;
• Виконання особистого плану продажів;
• Обслуговування на касі;
• Контроль наявності товару в торговому залі, його своєчасне поповнення, контроль наявності і відповідності цінників;
• Підготовка і викладення товару за стандартами мерчендайзинга;
• Підтримка чистоти і порядку в торговому залі, примірювальних і підсобному приміщенні.
• Консультування клієнтів по представлених колекціях в магазині (асортимент, розмірний ряд, особливості колекції поточного сезону), відповідно до встановлених корпоративних стандартів обслуговування;
• Виконання особистого плану продажів;
• Обслуговування на касі;
• Контроль наявності товару в торговому залі, його своєчасне поповнення, контроль наявності і відповідності цінників;
• Підготовка і викладення товару за стандартами мерчендайзинга;
• Підтримка чистоти і порядку в торговому залі, примірювальних і підсобному приміщенні.
Заступник керуючого магазину
EVA – лінія магазинів
Торгівля роздрібна / Retail
5 місяців
08.2018 - 01.2019
• Відриття та закриття магазину (відкриття всіх торгових кас з продавцями)
• Організувата роботу персоналу в торговому залі (контролювала викладку товару, слідкувала за наявністю цінників, представленістю асортименту, працювала з планограмами).
• Консультування покупців з питань товару
• Підготування та оформлення касової звітності.
• Проводила інвентаризацію товару
• Контролювати збереження ТМЦ
• Організувата роботу персоналу в торговому залі (контролювала викладку товару, слідкувала за наявністю цінників, представленістю асортименту, працювала з планограмами).
• Консультування покупців з питань товару
• Підготування та оформлення касової звітності.
• Проводила інвентаризацію товару
• Контролювати збереження ТМЦ
Ключова інформація
• Вирішення проблем
• Організація
• Вміння працювати під тиском
• Командна робота
• Швидка адаптація
• Комунікабельність
• Багатозадачність
• Організація
• Вміння працювати під тиском
• Командна робота
• Швидка адаптація
• Комунікабельність
• Багатозадачність
Навчалась в 1 закладі
Львівська політехніка
міжнародна інформація
Львів, 2014
Курси, тренінги, сертифікати
LABA Операційний менеджмент
2024
LABA Управління командою
2021
Додаткова інформація
Захоплення та інтереси
навчаюсь бігати правильно і про здоров’я, подорожувати, книги
Водійське посвідчення
стаж водіння 3 роки
власне авто
Особисті якості
Я системна, фінансово вмотивована, готова до відряджень і тривалої співпраці, націлена на кар'єрний зріст та вдосконалення своїх навичок; вмію швидко навчатися та адаптуватися до змін;ініціативна, самоорганізована. Маю причинно-наслідкове мислення, це вміння дає змогу ефективно та швидко реалізувати якісно нові напрями.
Оля
Оля
Керівник, регіональний, операційний менеджер
Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому