Працювала в 3 компаніях   6 років 2 місяці

Електроніка та електротехніка, Торгівля роздрібна / Retail

Керівник компанії

CUP CLUB

Електроніка та електротехніка

4 роки 11 місяців

09.2019 - 08.2024

  • Прийнята на посаду офіс-менеджер 2019 вересень – 2020 липень ріст 2020 липень – 2022 лютий на посаду керівника відділу продажу:
  • Формування команди з нуля: набір та адаптація менеджерів з продажу, прописування обов’язків, мотивації.
  • Продаж продукції, ведення переговорів щодо співпраці B2B напрям оренди кавомашин, продаж б.у. кавового обладнання від домашніх до вендінгових автоматів.
  • Ціноутворення продукту, створення пропозицій;
  • Розвиток команди до керівників кожного напряму, успішне делегування, адаптація;
  • Змінила бізнес модель напрямку оренди кавомашин, чим зменшивши вдвічі кіл-ть договорів при цьому збільшивши валовий прибуток на 40%.
  • Оптимізація часу працівників, формування в працівників лояльності до компанії.

  • В 2022 лютий – до сьогодні займала посаду керівник компанії:
  • Ведення, впровадження, заміна та закриття всіх питань пов?язаних з щоденною роботою всіх процесів в компанії:
  • Організація, контроль, забезпечення ефективної роботи персоналу у всіх відділах роботи компанії.
  • Забезпечення процесу і контроль за реалізацією цілей компанії: фінансових, маркетингових;
  • Систематизація та адміністрування роботи всіх відділів компанії;
  • Організація системи звітності (оренда, продаж, сервіс та роботи техніків)
  • Впровадження нових, ефективних підходів до здійснення операційної діяльності.
  • Управління командою з метою досягнення стратегічних цілей.
  • Проведення аналізу результатів операційної діяльності для формування пріоритетних завдань у розвитку компанії, контроль за їх виконанням та на початку повноцінна залученість в процес.
  • Організація внутрішніх і при потребі зовнішніх комунікацій;
  • Забезпечення безперебійної роботи компанії;
  • Управління командою (пошук, адаптація, мотивація, оцінка та розвиток);
  • Реалізація та повна залученість в всіх нових проектах;
  • Організація бухгалтерського, управлінського обліку компанії;
  • Формувати та подавання повної та достовірної інформацію про діяльність компанії;
  • Планування та здійснення, контроль розрахунку з постачальниками;
  • Контроль дебіторської заборгованості;
  • Системна робота з лімітами більше 9-ти ФОП (заключення договорів оренди, продаж та співпраці згідно з діяльність, розмежування фінансів по напрямках);
  • ЗЕД – повний супровід імпорту обладнання (від формування замовлень до логістики до розвантаження);
  • Організація роботи сервісного центру, включаючи взаємодію з персоналом, мотивацію працівників, контроль процесів та покращення якості обслуговування клієнтів;
  • Налагодження, оптимізація і стандартизація процесів сервісного відділу, а також взаємодії з іншими відділами;
  • Оперативне вирішення запитів на некоректну роботу торгової точки (швидкий ремонт, комунікація з орендарями .. );

Навики, які набула та успішно використовувала:

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Заступник директора магазину

OLKO

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

02.2019 - 08.2019

• Адміністративна робота у відсутності директора магазину;
• Консультування клієнтів по представлених колекціях в магазині (асортимент, розмірний ряд, особливості колекції поточного сезону), відповідно до встановлених корпоративних стандартів обслуговування;
• Виконання особистого плану продажів;
• Обслуговування на касі;
• Контроль наявності товару в торговому залі, його своєчасне поповнення, контроль наявності і відповідності цінників;
• Підготовка і викладення товару за стандартами мерчендайзинга;
• Підтримка чистоти і порядку в торговому залі, примірювальних і підсобному приміщенні.

Заступник керуючого магазину

EVA – лінія магазинів

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

08.2018 - 01.2019

• Відриття та закриття магазину (відкриття всіх торгових кас з продавцями)
• Організувата роботу персоналу в торговому залі (контролювала викладку товару, слідкувала за наявністю цінників, представленістю асортименту, працювала з планограмами).
• Консультування покупців з питань товару
• Підготування та оформлення касової звітності.
• Проводила інвентаризацію товару
• Контролювати збереження ТМЦ

Ключова інформація

• Вирішення проблем
• Організація
• Вміння працювати під тиском
• Командна робота
• Швидка адаптація
• Комунікабельність
• Багатозадачність

Навчалась в 1 закладі

Львівська політехніка

міжнародна інформація

Львів, 2014

Курси, тренінги, сертифікати

LABA Операційний менеджмент

2024

LABA Управління командою

2021

Додаткова інформація

Захоплення та інтереси

навчаюсь бігати правильно і про здоров’я, подорожувати, книги

Водійське посвідчення

стаж водіння 3 роки власне авто

Особисті якості

Я системна, фінансово вмотивована, готова до відряджень і тривалої співпраці, націлена на кар'єрний зріст та вдосконалення своїх навичок; вмію швидко навчатися та адаптуватися до змін;ініціативна, самоорганізована. Маю причинно-наслідкове мислення, це вміння дає змогу ефективно та швидко реалізувати якісно нові напрями.

Оля

Керівник, регіональний, операційний менеджер

Львів

50 000 грн.

31 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому