Працювала в 1 компанії 4 роки 4 місяці
Інше
старший менеджер
клініг
Інше
4 роки 3 місяці
08.2020 - до теперішнього часу
Контроль за роботою регіону. У підпорядкуванні 11 регіональних менеджерів та 50 обє’ктів (супермаркетів) по обласних містах. Управління персоналом, навики утримання персоналу.Організація та контроль роботи підлеглих.Участь у підборі, навчанні та адаптації персоналу. Контроль за своєчасним виконанням поставлених задач. Контроль вчасного та коректного ведення обліку робочого часу. Участь у підготовці та запуску нових об’єктів.Ведення звітності.
Навчалась в 1 закладі
Нацаціональна Юридична Академія
правознавство
Харків, 2005
Додаткова інформація
Свій розділ
РЕЗЮМЕКрук Леся БогданівнаДата народження: 24.05.1980р. Місто: ЛьвівТелефон: (067) 788-69-59E-mail: Lusuchka_D@ukr.netНаявність власного авто та водійських прав. МЕТА: заміщення посади керівника; менеджера, регіонального менеджера.Заробітна плата від 45000грн. ДОСВІД РОБОТИ: З 03.08.2020 по даний час – старший фасіліті-менеджер клінінгової компанії (керівник Західного регіону).Основні обов`язки: Контроль за роботою регіону. У підпорядкуванні 11 регіональних менеджерів та 50 обє’ктів (супермаркетів) по обласних містах. Управління персоналом, навики утримання персоналу.Організація та контроль роботи підлеглих.Участь у підборі, навчанні та адаптації персоналу. Контроль за своєчасним виконанням поставлених задач. Контроль вчасного та коректного ведення обліку робочого часу. Участь у підготовці та запуску нових об’єктів.Ведення звітності. З 25.05.2020 по 02.08.2020 – інспектор з кадрів ТзОВ «Мобіжук».З 01.11.2012р. по 31.12.2019р. – інспектор з кадрів (менеджер по роботі з персоналом). Кадрове адміністрування з представництвом у Західній Україні. Робота виконувалась віддалено від центрального офісу завдяки чому виробилась велика самоорганізованість та відповідальність. Досвід одночасного ведення кадрового адміністрування на 3 ФОП-ах та ТОВ. Кількість персоналу: до 500 працівників. Основні обов`язки:Оформлення документів при прийомі, переведенні, звільненні відповідно до КЗпП України;Оформлення відпусток, листків непрацездатності;Зберігання та заповнення трудових книжок;Формування та облік особових справ співробітників; Ведення табельного обліку працівників;Ведення кадрової роботи ( підготовка проектів наказів, розпоряджень з кадрових питань). Досвід роботи в електронній кадровій програмі 1С бухгалтерія.(7 та 8 версії) З 14.05.2012р. по 16.07.2012р. - інспектор відділу кадрів ТзОВ. Основні обов`язки:Ведення кадрової роботи (штат до 250 осіб) Ведення трудових книжок, прийом, звільнення , переведення працівників, преміювання, оформлення та подача звітів у центер зайнятості та відділ статискики. Ведення табелів обліку робочого часу працівників, інше. З 26.09.2011р. по 26.12.2011р. - головний спеціаліст відділу у справах дітей Залізничної районної Адміністрації м.Львова.(Звільнена за угодою сторін) 1,5 місяці працювала на посаді начальника юридичного відділу філії банку у м.Львові ( по договору). З 02.08.2007 по 25.11.2009р.- Служба у справах дітей районної державної адміністрації, провідний спеціаліст - юрисконсульт. Основні обов`язки:Досудова підготовка документів та позовів з метою захисту прав дітейУчасть у судовому процесі, захист прав та законних інтересів дітей;Участь у цивільних та кримінальних судових процесах; Член Опікунської ради РДА. Стаж державної служби станом на 01.11.2009 року становить 3 роки 9 місяців. 03.10.2009 року присвоєно 13 ранг державного службовця в межах 7 категорії.З 04.10.2005 по 12.04.2007р.- управління Пенсійного фонду України; Провідний спеціаліст відділу пенсійного забезпечення; головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку. Звільнена у зв’язку з закінчення строкового трудового договору. Основні обов’язки: Прийняття документів на призначення пенсій, оформлення пенсій. Перевірка фінансової документації на підприємствах, установах, організаціях. Прийняття та опрацювання звітів у відділі персоніфікованого обліку.Стаж державної служби станом на 01.11.2009 року становить 3 роки 9 місяців. 03.10.2009 року присвоєно 13 ранг державного службовця в межах 7 категорії. ОСВІТА:1998-2003рр.- Економіко правничий інститут м. Івано-Франківськ, спеціальність - бакалавр права.2003-2005рр.- Національна юридична академія України м.Харків, спеціальність «Правознавство», кваліфікація юрист.2005 рік - підвищення кваліфікації у Лівівському банківському інституті за програмою підвищення кваліфікації спеціалістів відділу пенсійного забезпечення.2009 рік – пройшла навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації державних службовців у Національній академії державного управління при Президентові України, Львівський регіональний інститут державного управління. Додаткова інформація: Cамоорганізована, вміння працювати віддалено, комунікабельна, завжди самоудосконалююсь, працьовита, впевнена у собі, оптимістична. Навички ведення ділової переписки, переговорів. Досвід роботи в команді. Досвід роботи з документацією.Знання трудового, цивільного, сімейного законодавства, ділової етики.У 2008 році нагороджена грамотою голови РДА за плідну працю. 01.09.2024р.
Леся
Леся
керівник, менеджер
Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 4 тижні тому