Працювала в 5 компаніях   3 роки 6 місяців

Реклама та PR-послуги, Медіа / ЗМІ, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Event manager

-

Реклама та PR-послуги

3 місяці

04.2024 - 07.2024

Працювала над проектами як фрілансер:

- Організовано в партнерстві з агенцією Fashion-PR рекламний захід для ТОВ BROCARD з нагоди презентації обладнання для діагностики шкіри. Серед запрошених гостей відомі інфлюенсери, блогери та експерти у сфері косметології.

- Розроблено та організовано тематичний МК з малювання "Бріджертони". В цьому проекті в партнерстві з іншим організатором ми займались не лише розробкою, організацією та кординацією заходу, а ще й маркетинговою стороною, просуванням та продажем квитків, залученням комерційних партнерств.

- Координація випускного з курсу по відеозйомці.

- Розробка концепції та наповнення декількох приватних заходів

Серед моїх обов'язків у вищезазначених проектах було:

- Розробка концепції заходів

- Креативне наповнення заходів (розробка інтерактивів від ідеї до повного втілення)

- Пошук, створення пропозиції, затвердження локацій

- Пошук, підбір та затвердження підрядників (ведучий, технічні підрядники, кейтеринг, декоратори, оренда меблів та реквізиту, флористи, фотографи/відеографи, підрядники по інтерактивам, хостес, дизайнер)

- Пошук та затвердження комерційних партнерів

- Розробка та написання сценаріїв та таймінгів заходів

- Написання текстового супроводження концепції заходу (копірайтинг)

- Написання та затвердження ТЗ для дизайнерів

- Написання брифу для фотографа, відеографа

- Розробка та створення мерчу на усіх етапах

- Робота з кошторисом

- Створення презентацій пропозиції замовнику

- Безпосередня координація на локації.

Event manager, smm

insta talks

Медіа / ЗМІ

6 місяців

09.2023 - 03.2024

Була частиною команди організаторів digital-конференцій Insta Talks https://www.instagram.com/insta_talks_conf/ (до 300 гостей) та Influence Talks Forum (2000 гостей).

Серед обов'язків було:- створення та розробка концепції конференцій та форумів;- ведення соціальних мереж проекту, копірайтинг, створення ТЗ для технічних спеціалістів;- пошук та залучення до співпраці партнерів та спікерів;- пошук локацій для проведення заходів;- пошук та залучення потенційних учасників;- креативна розробка інтерактивів на заходи;- пошук та координація підрядників та волонтерів;- розробка та створення пресс-паків для віп-гостей заходів;- організація проведення та координація заходу.

Також приймала участь у створенні додаткового проекту організаторів - Anti Age Forum (конференція для косметологів та лікарів).

Waiter

dromoland castle

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 3 місяці

04.2022 - 07.2023

Вивчення особливостей роботи готеля преміум сигменту та ресторану в готелі.Сервіровка столу, зустріч відвідувачів, знайомство їх з меню, у разі потреби - поради у виборі блюд, одержання замовлення, передача замовлень у гарячий і холодний цехи кухні, пробивання чеків на касовому апараті, доставка замовлення відвідувачу, розрахунок з ним, збір використаного посуду, румсервіс. Організація кейтерингу та обслуговування крупних банкетів та весіль до 300 людей

Адміністратор

Avangarden

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 місяці

01.2022 - 03.2022

Адміністратор

Urban Space 500

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

11 місяців

01.2021 - 12.2021

Робота в залі з гостями: зустріч, розповідь про концепцію, екскурсія, розміщення гостей, вирішення конфліктних ситуацій.Адміністрація заходів.Робота із командою: складання графіків, проведення зборів, стажування офіціантів.Координація роботи всіх підрозділів.Робота із касою.Закупівля госп. товарів, інвентарю.Організація та проведення банкетів та соціальних заходів, розважальних та наукових івентів.Фіксація поломок, виклик майстрів для ремонту.Упорядкування звітів, проведення інвентаризацій, закупівля посуду.Допомога у розробці меню.Пошук нових співробітників, робота зі службами пошуку співробітників, проведення співбесід та стажування співробітників.Комунікація із службами доставки.Прийом телефонних дзвінків; фіксація резервів.Робота із бухгалтерією.Виконання прямих доручень керівництва.

Ключова інформація

Вмію працювати з Microsoft Office, Canva, VN, Asana, Trello, Notion. Маю навички копірайтингу та ведення соціальних мереж (власні проекти просувала через instagram та tiktok). Деякий час вела професійний блог в instagram. Також завдяки досвіду проживання закордоном вільно розмовляю англійською мовою, що є великою перевагою.

Навчалась в 2 закладах

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

право

Київ, 2021

Інститут управління і права Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого

Інститут прокуратури та кримінальної юстиції

Харків, 2020

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Курс event-manager від Mopis School.

2023

Додаткова інформація

Декілька причин, чому я вважаю себе ідеальним кандидатом:

По-перше, ця посада ідеально пасує моїм людським скілам. Я екстраверт, холерик та супер емоційна людина, але при цьому відповідальна, ініціативна та трудолюбива. Завдяки неабиякому досвіду роботи в сфері гостинності я можу запевнити, що я стрессостійка та легко вирішую конфліктні ситуації. Варто додати, що в мене наявна вища юридична освіта, що є показником грамотності, організованості та глибокої поінформованості в законодавстві, що буде корисно для будь-якої професії. Завдяки своїй комунікабельності я легко знахожу спільну мову з людьми.

По-друге, у мене широкий досвід організації подій різних форматів. Працюючи адміністратором проєктів "Urban Space 500" та "Avangarden" я майще щодня займалась організацією різноманітних заходів та співпрацювала з івент-менеджерами.

За останній рік я працювала над такими проектами, як: Insta Talks https://www.instagram.com/insta_talks_conf/, Insta Beauty Talks, Anti Age Forum та Influence Talks Forum (https://mmr.ua/show/u-kyyevi-vidbuvsya-forum-topovyh-inflyuenseriv-influence-talk-forum). Це сучасні діджитал та косметологічні конференціїї, які проводяться на провідних майданчиках Києва.

Окрім цього я організовувала великий PR захід для ТОВ BROCARD (https://www.brocard.ua/ua/news/post/shi-v-diji-blohery-protestuvaly-diahnostyku-shkiry-v-brocard).

Також у партнерстві з колегою розробили тематичний МК з малювання "Бріджертони", який був повністю нашим власним проектом, тому окрім розробки та організації, я займалась просуванням та роботою з партнерами.

Наостанок варто зазначити, що проживаючи під час війни в Ірландії я заснувала та провела серію благодійних заходів "Наші люди всюди" (https://www.instagram.com/ours_are_everywhere/) для об'єднання українського комюніті та допомоги нашій армії, а в Києві організувала та провела благодійну вечірку в стилі 2000-их теж для збору коштів на потреби 128 ГШБ.

Дар'я

Event manager

Київ

25 000 грн.

25 років

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому