Працювала в 1 компанії   8 років 6 місяців

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

Керівник офісу

Anex Tour / Грисенко С.С. ФЛП

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

8 років 5 місяців

06.2016 - до теперішнього часу

  • Консультування, планування та підбір турів за кордон
  • Організація роботи туристичної агенції
  • Викуп будь-яких квитків (авіа, автобусні, ж/д);бронювання готелів на сервісах Booking, B2B, UniteTravel, IT-Tour
  • Бронювання пакетних турів та формування індивідуальних тур пакетів на сайтах таких туристичних операторів, як: Anex Tour, Join Up!, TPG, Alf, Aristeya, Accord tour, Coral, Poland та інших
  • Ведення контролю оплат заброньованих турів
  • Укладання договорів з туроператорами
  • оформлення страхових полісів;оформлення віз: польська (категорія «D»), шенгенська, канадська за програмою CUAET
  • Складання звітності туристичної агенції
  • Формуванні клієнтської бази;
  • Вирішення форс-мажорних ситуацій, врегулювання конфліктів та суперечок на відпочинку
  • Організація трудової дисципліни графіку роботи
  • Комунікація з персоналом і клієнтами туристичної агенції.
  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання

Навчалась в 1 закладі

Полтавська державна аграрна академія

Обліку та фінансів

Полтава, 2015

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Особисті якості

працездатність, наполегливість, чесність, цілеспрямованість, ретельність, акуратність, чіткість, уважність при роботі з документами, висока здатність до навчання. Наявність лідерських і управлінських навичок.

Юлія Вікторівна

головний фахівець з адміністрування відряджень

Київ

55 000 грн.

39 років

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому