Працював в 1 компанії   3 роки 10 місяців

Реклама та PR-послуги

Senior Customer Manager

Overgear.

Реклама та PR-послуги

3 роки 9 місяців

02.2021 - до теперішнього часу

- Надання високоякісної підтримки клієнтам через різні канали (

електронна пошта, чат).

- Вирішення проблем клієнтів, включаючи технічні запити та інформаційні запити.

- Взаємодія з іншими відділами для покращення продуктів та послуг на основі відгуків клієнтів.

- Допомога у процесі підбору персоналу: складання оголошень, проведення співбесід та оцінка кандидатів.

- Участь у проведенні тренінгів та програм адаптації для нових працівників.

- Ведення документації та управління записами про співробітників.

Ключова інформація

Я цілеспрямована та впевнена в собі людина. Незважаючи на складні часи в Україні, я відкритий до нових можливостей та готовий працювати сім днів на тиждень, якщо робота та заробітна плата мене влаштовують. Я добре знаю багато українських міст і нормально ставлюся до відряджень. Постійно вдосконалюю свої професійні навички за допомогою різноманітних тренінгів та конференцій. Маю всі необхідні гаджети для віддаленої роботи, а також відстрочку від мобілізації. Прохання писати у телеграм за вказаним номером у вакансії. Робота в офісах також цікавить, але не дзвонити . Телеграм-380966047909 . В цілому розглядаю багато варіантів для себе, так як до жовтня ще працюю на теперішній роботі.

Навчався в 1 закладі

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Підприємництво та біржова діяльність

Київ, 2018

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

IELTS 2021 B2 - Зараз рівень ще вище.

Німецька

середній

Російська

рідна

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Kmbs.ua

Київ, 2021

Як системно керувати ефективністю людей та команд. Організація культури здорових досягнень. Як створювати гнучкі та інклюзивні інструменти мотивації для кожного.

Курс MBA бізнес школа #1 в Україні.

Київ, 2020

Необхідна кваліфікація для сучасного успішного управління. Глибоке розуміння процесів управління бізнесом з акцентом на проєктний менеджмент.

Курс "Customer success & support"

Київ, 2019

Використання CRM-системи та аналітики даних для управління клієнтським досвідом


Розробка ефективного процесу upsell та системи мотивації команди


Алгоритми оцінки роботи сервісного відділу (KPI та метрики)

Додаткова інформація

Особисті якості

Доброго дня! З приводу вакансій пишіть в телеграм, не телефонуйте будь ласка.

Я розглядаю різноманітні вакансії в ІТ, продажах, беттінгу та гемблінгу. Готовий розпочати роботу з жовтня. Маю досвід роботи в офісі, зокрема, на посаді HR-менеджера. Володію усіма необхідними для роботи програмами як на ПК, так і на смартфоні.

Також маю навички ведення соціальних мереж, таких як Instagram та Telegram. Готовий працювати навіть 7 днів на тиждень, якщо зарплата буде від 3000.

Павло Валерійович

Human Resources Manager, Senior Customer Support Analyst - Betting/Gambling, Cryptocurrency Manager,

Київ

Голосіївський район, Дарницький район, Деснянський район, Дніпровський район, Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

2 000 $

29 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому