Працював в 1 компанії 8 років
Автомобільна промисловість та Автобізнес
Керівник відділу реклами і маркетингу
Група компаній «АІС»
Автомобільна промисловість та Автобізнес
8 років
01.2018 - до теперішнього часу
• розробка рекламної та PR стратегії компанії;
• планування та управління бюджетом відділу;
• планування та контроль проведення маркетингових та PR активностей;
• аналіз ефективності маркетингових та PR кампаній;
• розвиток та просування бренду компаній;
• розвиток комунікаційних ресурсів компанії (сайт, соц.сторінки, канали);
• підвищення лояльності клієнтів;
• сприяння та забезпечення зростання рівня продажів компаній;
• координація підготовки статистичної та аналітичної звітності, презентацій;
• підготовка бізнес плану до перемовин з партнерами;
• взаємодія з підрядниками, бізнес партнерами (B2B, B2C, e-commerce);
• аналіз ліквідності складу;
• аналіз кон'юнктури ринків та конкурентного середовища (оцінка ємності ринку, сегментація ринку, аналіз конкурентів, цільової аудиторії, SWOTаналіз тощо);
• моніторинг цінового позиціонування та рекламної/PR діяльності конкурентів;
• дотримання встановлених процедур і стандартів якості.
• планування та управління бюджетом відділу;
• планування та контроль проведення маркетингових та PR активностей;
• аналіз ефективності маркетингових та PR кампаній;
• розвиток та просування бренду компаній;
• розвиток комунікаційних ресурсів компанії (сайт, соц.сторінки, канали);
• підвищення лояльності клієнтів;
• сприяння та забезпечення зростання рівня продажів компаній;
• координація підготовки статистичної та аналітичної звітності, презентацій;
• підготовка бізнес плану до перемовин з партнерами;
• взаємодія з підрядниками, бізнес партнерами (B2B, B2C, e-commerce);
• аналіз ліквідності складу;
• аналіз кон'юнктури ринків та конкурентного середовища (оцінка ємності ринку, сегментація ринку, аналіз конкурентів, цільової аудиторії, SWOTаналіз тощо);
• моніторинг цінового позиціонування та рекламної/PR діяльності конкурентів;
• дотримання встановлених процедур і стандартів якості.
Ключова інформація
- використання та розвитку вже наявних умінь, навичок та якостей;
- здобуття знань, успішне практичне застосування;
- подальше кар'єрне та особистісне зростання з розвитком компанії-роботодавця;
- управління часом та вміння працювати з високим навантаженням.
Навчався в 2 закладах
Київський національний університет будівництва і архітектури
будівельно-технологічний/ маркетинг
Київ, 2025
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
інженерно-фізичний/ інженерне матеріалознавство
Київ, 2010
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Комплексний інтернет-маркетинг
Київ, 2023
Курс ораторської майстерності, Інститут риторики ім.Кеннеді
Київ, 2022
Додаткова інформація
Підлеглі
- рекламник
- маркетолог-аналітик
- спеціаліст по CRM
- кол.центр
Станіслав
Станіслав
Керівник відділу реклами і маркетингу

Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 тижні тому