Ключова інформація
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
- Допомога у розробці та реалізації маркетингових кампаній
- Участь у створенні рекламного контенту
- Аналіз ринку та споживчих трендів
Навчалась в 1 закладі
Київський інститут післядипломної освіти побутового обслуговування населення.
Бакалавр з дизайну.
Київ, 2004
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Prometheus – Основи проектного менеджменту: Створення та планування проекту. Традиційні процеси управління проектами.
Розуміти традиційний підхід до управління проєктами та послідовні фази його життєвого циклу.
Усвідомлювати важливість розробки обсягу проєкту та структури розбиття робіт.
Створювати план управління зацікавленими сторонами.
Розуміти важливість та стратегії управління ризиками.
Розробляти мережеву діаграму.
Використовувати методи критичного шляху та PERT для управління проєктом.
Розуміти гнучкий підхід до управління проєктами, його коріння та цінності.
Визначити різні фреймворки Agile для управління проєктами.
Використовувати фреймворк Scrum для створення проєктів, вивчаючи беклог продукту та історії користувачів, а потім плануючи серію спринтів.
Визначте різні ролі Scrum-майстра та проєктного менеджера.
“Основи цифрового маркетингу та електронної комерції.”
Залучення клієнтів за допомогою цифрового маркетингу. Взаємодія з клієнтами онлайн. Нестандартні рішення в маркетингу електронною поштою. Оцінка успішності: маркетингова аналітика та вимірювання. Здійснення й запуск магазинів електронної комерції, а також керування ними.
Prometheus – Цифрові медіа та маркетингові стратегії
рекламний маркетинг, цифровий медіаконтент, медійна реклама, аналітика соціальних мереж, ключові концепції онлайн реклами пошукової оптимізації SEO. Визначення маркетингових цілей з різними стратегіями цифрового маркетингу та медіа канали.
Campster - Інтернет маркетинг
Просування посліг або продукту в інтернеті, в соціальних мережах; мобільний маркетинг; аналітика мобільних пристроїв та соціальних мереж.
Дія – Таргетолог / Менеджер в Google Ads
Запуск реклами на Facebook, планування бюджету, пошук цільової аудиторії для конкретного продукту, сегментація аудиторії.
Google Digital Workshop – основи цифрового маркетингу
Ольга
Ольга
Помічник маркетолога. Проектний менеджер - асистент або помічник
Кропивницький
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 2 місяці тому