Працювала в 1 компанії   1 рік 2 місяці

Інше

Клієнт - менеджер інтернет - магазинів

Anuta.negriy

Інше

1 рік 1 місяць

06.2023 - 07.2024

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Ключова інформація

    Управління клієнтським сервісом, вирішення запитів та скарг , забезпечення високого рівня задоволеності клієнтів. Маю високі навички комунікації , аналітичне мислення та здатність швидко адаптуватися до змін. Відповідальність, старанність, хороший тайм - менеджмент ( також при віддаленій роботі ), швидка адаптація до нових умов, обов'язків, досвід обслуговування клієнтів, досвід роботи з crm і ip телефонією, робота в keysrm, консультування в месенджерах, в телефонному режимі, робота з prom ( створення товаих позицій, їх моніторинг, оновлення ). Робота з платформою horoshop, з binotel, приймання замовлень в Instagram.

    Навчалась в 2 закладах

    Києво - могилянська академія

    Соціальна робота

    2023

    Національний університет "Києво-Могилянська академія"

    Соціальних наук та технологій/соціальна робота

    Київ, 2023

    Додаткова інформація

    Особисті якості

    Відповідальність старанність хороший тайм - менеджмент ( також при віддаленій роботі ) швидка адаптація до нових умов , обов'язків здатність до роботи в команді увага до деталей досвід обслуговування клієнтів

    Анна

    Менеджер по роботі з клієнтами

    Софіївська Борщагівка

    22 роки

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

    Оновлено 1 тиждень тому