Працювала в 2 компаніях   3 роки 11 місяців

Нерухомість та Девелопмент

Керівник відділу продажів нерухомості

ZEZMAN

Нерухомість та Девелопмент

2 роки 2 місяці

02.2022 - 04.2024

Організація та управління роботи відділу продажів та післяпродажного обслуговування загальна команда до 12 людей.
Функції по напрямках:

  • Забезпечення високого рівня обслуговування наявних інвесторів (біля 6000) та нових клієнтів.
  • Контроль за виконанням планів продажів та зарахувань дебіторської заборгованості, моніторинг показників.
  • Керування, аналіз та покращення процесів роботи з дебіторською заборгованістю, запити на перепланування, видачі довідок, актів звірки, видача ключів.
  • Взаємодія з іншими підрозділами компанії: маркетинг ( ліди, пошук нової ЦА, реклама), співпраця з будівельним (моніторинг статусів виконання робіт по будівництву), фінансовими та юридичний для забезпечення ефективної роботи або погодження нових умов та інструментів.
  • Налаштування звітності для слідкування за виконанням планів, розробки умов, оцінки ефективності роботи відділу та пошук шляхів для її покращення.
    Загалом стала ініціатором прописання регламентів або їх оновлення, що зробило процеси прозорими та чітко виділило зони відповідальності різних підрозділів в процесі.
    За цей період я успішно вдосконалювала і реалізовувала проєкти по автоматизації де я активно приймала участь в розробці ТЗ, тестуванні та впроваджені для підвищення ефективності роботи компанії та співробітників, займалась налаштуванням звітності.Це дало змогу значно підвищити ефективність та виконувати поставлені план, постійно покращуючи роботу.

Менеджер з продажу

ZEZMAN

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 8 місяців

06.2020 - 02.2022

Працюючи клієнт менеджером в мої обов'язки входило:
Проведення переговорів з клієнтами як в телефонному режимі так і особисті зустрічі в центрі продажів, виявлення їх потреб, надання консультацій з питань нерухомості, повний цикл ведення продажу та виявлення потреб на майбутнє для закриття наступних допродажів.
Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів, вирішення питань, що виникають і конфліктних ситуацій.
Документальний супровід угоди, коректне заповнення даних в crm системі, перевірка підготовленого пакету документів та підписання договору з клієнтом, контроль своєчасної та коректної оплати.

Ключова інформація

СRM (Бітрікс, nethunt)
Google Workspace ( Docs, Sheets, Slides)
Відмінний комунікатор
Таск-менеджери (Trello, Jira)

Навчалась в 2 закладах

Харківський національний університет радіоелектроніки

Комп'ютерні науки та інформаційні технології

Харків, 2019

Харківський інститут фінансів Київсього національного торговельно-економічного університету

Фінанси і кредит

Харків, 2016

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

поглиблений

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Особисті якості

Активна та енергійна. Впевнено взаємодію з людьми. Вмію точно визначити свої цілі та шляхи їх досягнення.
Маю стійкість і завзятість, не зупиняюся перед труднощами, поки не доб'юся результату, проте здатна конструктивно підійти до вирішення задачі та шукати найбільш ефективне рішення.
За останні чотири роки я пройшла шлях професійного зростання, змінивши декілька посад.
Почавши з менеджера по продажах перейшла до заступника керівника відділу продажів і через рік стала керівником відділу продажу.
! Зараз хочу розвиватись у напрямку Project Manager або суміжні професії це відображає мою любов до створення проєктів, комунікації та налаштування процесів.

Анна

Керівник проекту

Одеса

29 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 2 тижні тому