Працювала в 5 компаніях   15 років 7 місяців

Освіта, Банки, Торгівля роздрібна / Retail

вихователь дитячого садочка

ДНЗ № 611

Освіта

2 роки 2 місяці

09.2022 - до теперішнього часу

Робота з дітьми із затримкою мовленнєвого розвитку. Заняття з дітками; розробка занять з дітками відповідно до плану; розробка плану по роботі з дітками; розробка відеозанять та інше

Головний спеціаліст відділу супроводження мережі відділень Департаменту регіональної мережі

АТ «Укрбудінвестбанк» (УБІБ), Головний офіс

Банки

4 роки 3 місяці

09.2018 - 12.2022

Функціональні обов’язки, які повторюють в повній або частковій мірі досвід з попередніх місць роботи:

  • Супровід відділень Банку на етапі їх відкриття, а саме:
  • заведення в АБС Б2 Тарифів Банку з розрахунково-касового обслуговування (Платежі населення) в т.ч індивідуальних;
  • депозитних ставок в АБС Б2 при їх зміні;
  • Моніторинг та аналіз ринку послуг та тарифів для юридичних та фізичних осіб.
  • Контроль за відповідністю інформації (тарифів та типових форм договорів) розміщених на сайті Банку;
  • Робота з великими масивами даних в Microsoft EXEL

Являлась секретарем Тарифного комітету:

  • Взаємодія з відділеннями Банку та РУ щодо запропонованих індивідуальних Тарифів Банку для клієнтів, в частині РКО, карткових продуктів, депозитів тощо;
  • формування порядку денного, Протоколів, Витягів до Протоколів та додатків до Протоколів;
  • винесення на розгляд ТК;
  • доведення інформації (рішень Тарифного комітету) до відділень/дирекцій;
  • формування, наповнення та підтримка в актуальному стані бази (формат EXEL) з індивідуальними тарифами/умовами обслуговування юридичних та фізичних осіб Банку;
  • ведення реєстрів Протоколів.

Керівник сектору клієнтського сервісу (робота з претензіями, рекламаціями)

ТМ «ТЮСО» Ювелирный телемагазин

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 6 місяців

02.2016 - 08.2018

  • Систематизація та аналіз звернень клієнтів;
  • аналітика;
  • покращення якості обслуговування клієнтів шляхом впровадження змін в систему роботи сектора;розробка внутрішніх правил, інструкцій/регламентів роботи сектору з метою підвищення ефективності праці спеціалістів;
  • розробка правил, процедур по взаємодії між відділами, з метою покращення сервісу в роботі з клієнтами;
  • розробка, удосконалення і модернізація системи централізованої звітності по зверненням клієнтів;
  • впроваджувала мотивацію співробітників сектору;
  • контролювала виконання показників сектору;
  • розробка та впровадження системи KPI по сектору;
  • систематизація роботи сектору;

Досягнення: Вибудувала та впровадила систему KPI з «0», необхідної для досягнення цілей сектору сервіс-фактор; розробила та впровадила доопрацювання (автоматизувала) в 1С реєстрацію звернень клієнтів; систематизувала контроль звернень та правильність їй вирішення. Розробила інструкції, регламенти, правила для роботи співробітників сектору

Травень 2015р. – Лютий 2016 р ТМ «ТЮСО» Ювелірний телемагазин Посада: Спеціаліст по роботі с клієнтами сектора клієнтського сервісу (робота з рекламаціями)

Досягла 80% рівня задоволеності клієнтів у вирішенні їх звернень (питань/скарг) у зв’язку з чим була підвищена до посади Керівника сектору клієнтського сектору

Головний економіст Управління розвитку регіональної мережі Департаменту роздрібного бізнесу

ПАТ КБ The Bank «ФІНАНСОВА ІНІЦІАТИВА»/ Головний офіс

Банки

2 роки 1 місяць

11.2011 - 12.2013

Аналіз та контроль виконання планових показників по ресурсам та комісійним доходам регіональними управліннями та відділеннями Банку;

Збір та підготовка документів до НБУ для внесення до державного реєстру НБУ інформації про відкриття нових відділень, закриття, переїзду збиткових точок продажів;

Контроль за дохідністю договорів на прийом платежів та розрахунково касових операцій;

Контроль та актуалізація тарифів банку.

Супровід відділення на етапі їх відкриття, закриття, переїзду а саме: контроль процесу прийому-передачі відділень, контроль формування перших проводок на відділеннях, надання доступів до банківських програм новим співробітникам;

Розробка аналітичних звітів (таблиці) для керівництва Банку в межах своїх функціональних обов'язків;

Підготовка проектів наказів/розпоряджень/листів і контроль їх виконання регіональними директорами та співробітниками відділень;

Являлась секретарем Тарифного комітету:

Формування протоколів Тарифного комітету;

Погодження з профільними підрозділами Банку та членами Тарифного комітету;

Доведення затверджені Тарифи/умови до структурних підрозділів Банку.

А також: Ведення спец. проекту з ВАБ Банком по продукту «Кредит готівкою», а саме:

Аналіз та підсумок по виданим кредитам відділеннями;

Збір та перевірка кредитних справ клієнтів сформованих на відділеннях

Контроль нарахування та розподіл комісійного доходу між відділеннями Банку у відповідності з сформованим реєстром виданих кредитів за поточний місяць.

Головний економіст відділу планування та моніторингу роздрібного бізнесу

ВАТ КБ «НАДРА»/Головний офіс

Банки

4 роки 6 місяців

03.2007 - 09.2011

Посада: Головний економіст відділу планування та моніторингу роздрібного бізнесу

Розробка, погодження та доведення до регіональних управлінь планів продажу банківських продуктів для роздрібного бізнесу;

Моніторинг/аналіз виконання планових показників;

Підготовка звітності для НБУ по запиту НБУ;

Формування щоденної, щотижневої, щомісячної звітності по депозитам, кредитам, картковим рахункам (залишки по ним);

Моніторинг якості кредитного портфелю, переоформлення/оформлення депозитів;

Приймала участь у розробці та затвердженні регламентів Банку по реструктуризації кредитних Продуктів (погодження з підрозділами, внесення доповнень в Продукт, доведення до регіональної мережі Банку).

Посада: Радник Центру сегментації та організації обслуговування масових клієнтів Департаменту продажу фізичним особам Генерального департаменту роздрібних продуктів та сегментів

Аналіз виконання планових показників регіональними управліннями; Аналіз ефективності спеціальних пропозицій Банку, Акцій для фізичних осіб направлених на збільшення ліквідності Банку та покращення якості кредитного портфелю;

Участь у розробці пропозицій по впровадженню нових Акцій по реструктуризації кредитної заборгованості для фізичних осіб;

Робота з запереченнями клієнтів;Підготовка відповідей на листи НБУ, Банків та інших організацій в межах компетентності Центру

Посада: менеджер по роботі з фізичними особами Посада: касир відділення

менеджер по роботі з фізичними особами

касир відділення

на посаді менеджера досягла зменшення простроченої заборгованості клієнтів фізичних осіб до 25-30% щомісяця. Створила кредитний портфель на рівні 1,5 млн.дол США (або екв.цієї суми); Створила депозитний портфель на рівні 3 млн. дол. США (або екв.цієї суми).

Ключова інформація

Кваліфікований користувач: MS Office (Word, Exсel, Outlook);

Уміння работи з Internet (MS Explorer) та E-mail(Outlook Express)

розробка аналітичних таблиць, вміння роботи з великими масивами даних.

1С бухгалтерія (8.2),

Працювала з такими програмами, як: АРМ ББО, АБС Б2, ПО LOANS, ПО Retail Union,

- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням

- Адаптація до нових умов роботи

- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості

- Планування та організація своєї роботи

- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Навчалась в 1 закладі

Київський міський педагогічний університет ім Б.Д. Грінченка

Психології та соціальної педагогіки/соціальнатпедагогіка

Київ, 2009

Володіє мовами

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

“Навики ефективних продажів”;

2005

“Робота з запереченнями”;

“Результативіні переговори”

Додаткова інформація

Інститут післядипломного навчання (НАУ) 17.07.2014 р. по 15.09.2014 р.

Закінчила курси підвищення кваліфікації за навчальною програмою «Застосування основних комп’ютерних програм на підприємстві»Основні теми навчання: MS Project; Основи бухгалтерського обліку; 1С-бухгалтерія (8.2); 1С: Підприємство. Зарплата і кадри; 1С: Підприємство. Торгівля і склад; Операційна система Windows; Текстовий редактор Word; Електронні таблиці ExcelРобота з базами даних Access; Програма MS PowerPoint

Рекомендації

з попереднього місця роботи будуть представлені згідно вимоги

Любов Василівна

Секретар Тарифного/кредитного комітету

Київ

Оболонський район

35 000 грн.

43 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому