Працювала в 5 компаніях 15 років 7 місяців
Освіта, Банки, Торгівля роздрібна / Retail
вихователь дитячого садочка
ДНЗ № 611
Освіта
2 роки 2 місяці
09.2022 - до теперішнього часу
Робота з дітьми із затримкою мовленнєвого розвитку. Заняття з дітками; розробка занять з дітками відповідно до плану; розробка плану по роботі з дітками; розробка відеозанять та інше
Головний спеціаліст відділу супроводження мережі відділень Департаменту регіональної мережі
АТ «Укрбудінвестбанк» (УБІБ), Головний офіс
Банки
4 роки 3 місяці
09.2018 - 12.2022
Функціональні обов’язки, які повторюють в повній або частковій мірі досвід з попередніх місць роботи:
- Супровід відділень Банку на етапі їх відкриття, а саме:
- заведення в АБС Б2 Тарифів Банку з розрахунково-касового обслуговування (Платежі населення) в т.ч індивідуальних;
- депозитних ставок в АБС Б2 при їх зміні;
- Моніторинг та аналіз ринку послуг та тарифів для юридичних та фізичних осіб.
- Контроль за відповідністю інформації (тарифів та типових форм договорів) розміщених на сайті Банку;
- Робота з великими масивами даних в Microsoft EXEL
Являлась секретарем Тарифного комітету:
- Взаємодія з відділеннями Банку та РУ щодо запропонованих індивідуальних Тарифів Банку для клієнтів, в частині РКО, карткових продуктів, депозитів тощо;
- формування порядку денного, Протоколів, Витягів до Протоколів та додатків до Протоколів;
- винесення на розгляд ТК;
- доведення інформації (рішень Тарифного комітету) до відділень/дирекцій;
- формування, наповнення та підтримка в актуальному стані бази (формат EXEL) з індивідуальними тарифами/умовами обслуговування юридичних та фізичних осіб Банку;
- ведення реєстрів Протоколів.
Керівник сектору клієнтського сервісу (робота з претензіями, рекламаціями)
ТМ «ТЮСО» Ювелирный телемагазин
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 6 місяців
02.2016 - 08.2018
- Систематизація та аналіз звернень клієнтів;
- аналітика;
- покращення якості обслуговування клієнтів шляхом впровадження змін в систему роботи сектора;розробка внутрішніх правил, інструкцій/регламентів роботи сектору з метою підвищення ефективності праці спеціалістів;
- розробка правил, процедур по взаємодії між відділами, з метою покращення сервісу в роботі з клієнтами;
- розробка, удосконалення і модернізація системи централізованої звітності по зверненням клієнтів;
- впроваджувала мотивацію співробітників сектору;
- контролювала виконання показників сектору;
- розробка та впровадження системи KPI по сектору;
- систематизація роботи сектору;
Досягнення: Вибудувала та впровадила систему KPI з «0», необхідної для досягнення цілей сектору сервіс-фактор; розробила та впровадила доопрацювання (автоматизувала) в 1С реєстрацію звернень клієнтів; систематизувала контроль звернень та правильність їй вирішення. Розробила інструкції, регламенти, правила для роботи співробітників сектору
Травень 2015р. – Лютий 2016 р ТМ «ТЮСО» Ювелірний телемагазин Посада: Спеціаліст по роботі с клієнтами сектора клієнтського сервісу (робота з рекламаціями)
Досягла 80% рівня задоволеності клієнтів у вирішенні їх звернень (питань/скарг) у зв’язку з чим була підвищена до посади Керівника сектору клієнтського сектору
Головний економіст Управління розвитку регіональної мережі Департаменту роздрібного бізнесу
ПАТ КБ The Bank «ФІНАНСОВА ІНІЦІАТИВА»/ Головний офіс
Банки
2 роки 1 місяць
11.2011 - 12.2013
Аналіз та контроль виконання планових показників по ресурсам та комісійним доходам регіональними управліннями та відділеннями Банку;
Збір та підготовка документів до НБУ для внесення до державного реєстру НБУ інформації про відкриття нових відділень, закриття, переїзду збиткових точок продажів;
Контроль за дохідністю договорів на прийом платежів та розрахунково касових операцій;
Контроль та актуалізація тарифів банку.
Супровід відділення на етапі їх відкриття, закриття, переїзду а саме: контроль процесу прийому-передачі відділень, контроль формування перших проводок на відділеннях, надання доступів до банківських програм новим співробітникам;
Розробка аналітичних звітів (таблиці) для керівництва Банку в межах своїх функціональних обов'язків;
Підготовка проектів наказів/розпоряджень/листів і контроль їх виконання регіональними директорами та співробітниками відділень;
Являлась секретарем Тарифного комітету:
Формування протоколів Тарифного комітету;
Погодження з профільними підрозділами Банку та членами Тарифного комітету;
Доведення затверджені Тарифи/умови до структурних підрозділів Банку.
А також: Ведення спец. проекту з ВАБ Банком по продукту «Кредит готівкою», а саме:
Аналіз та підсумок по виданим кредитам відділеннями;
Збір та перевірка кредитних справ клієнтів сформованих на відділеннях
Контроль нарахування та розподіл комісійного доходу між відділеннями Банку у відповідності з сформованим реєстром виданих кредитів за поточний місяць.
Головний економіст відділу планування та моніторингу роздрібного бізнесу
ВАТ КБ «НАДРА»/Головний офіс
Банки
4 роки 6 місяців
03.2007 - 09.2011
Посада: Головний економіст відділу планування та моніторингу роздрібного бізнесу
Розробка, погодження та доведення до регіональних управлінь планів продажу банківських продуктів для роздрібного бізнесу;
Моніторинг/аналіз виконання планових показників;
Підготовка звітності для НБУ по запиту НБУ;
Формування щоденної, щотижневої, щомісячної звітності по депозитам, кредитам, картковим рахункам (залишки по ним);
Моніторинг якості кредитного портфелю, переоформлення/оформлення депозитів;
Приймала участь у розробці та затвердженні регламентів Банку по реструктуризації кредитних Продуктів (погодження з підрозділами, внесення доповнень в Продукт, доведення до регіональної мережі Банку).
Посада: Радник Центру сегментації та організації обслуговування масових клієнтів Департаменту продажу фізичним особам Генерального департаменту роздрібних продуктів та сегментів
Аналіз виконання планових показників регіональними управліннями; Аналіз ефективності спеціальних пропозицій Банку, Акцій для фізичних осіб направлених на збільшення ліквідності Банку та покращення якості кредитного портфелю;
Участь у розробці пропозицій по впровадженню нових Акцій по реструктуризації кредитної заборгованості для фізичних осіб;
Робота з запереченнями клієнтів;Підготовка відповідей на листи НБУ, Банків та інших організацій в межах компетентності Центру
Посада: менеджер по роботі з фізичними особами Посада: касир відділення
менеджер по роботі з фізичними особами
касир відділення
на посаді менеджера досягла зменшення простроченої заборгованості клієнтів фізичних осіб до 25-30% щомісяця. Створила кредитний портфель на рівні 1,5 млн.дол США (або екв.цієї суми); Створила депозитний портфель на рівні 3 млн. дол. США (або екв.цієї суми).
Ключова інформація
Кваліфікований користувач: MS Office (Word, Exсel, Outlook);
Уміння работи з Internet (MS Explorer) та E-mail(Outlook Express)
розробка аналітичних таблиць, вміння роботи з великими масивами даних.
1С бухгалтерія (8.2),
Працювала з такими програмами, як: АРМ ББО, АБС Б2, ПО LOANS, ПО Retail Union,
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Адаптація до нових умов роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Планування та організація своєї роботи
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Навчалась в 1 закладі
Київський міський педагогічний університет ім Б.Д. Грінченка
Психології та соціальної педагогіки/соціальнатпедагогіка
Київ, 2009
Володіє мовами
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
“Навики ефективних продажів”;
“Робота з запереченнями”;
“Результативіні переговори”
Додаткова інформація
Інститут післядипломного навчання (НАУ) 17.07.2014 р. по 15.09.2014 р.
Закінчила курси підвищення кваліфікації за навчальною програмою «Застосування основних комп’ютерних програм на підприємстві»Основні теми навчання: MS Project; Основи бухгалтерського обліку; 1С-бухгалтерія (8.2); 1С: Підприємство. Зарплата і кадри; 1С: Підприємство. Торгівля і склад; Операційна система Windows; Текстовий редактор Word; Електронні таблиці ExcelРобота з базами даних Access; Програма MS PowerPoint
Рекомендації
з попереднього місця роботи будуть представлені згідно вимоги
Любов Василівна
Любов Василівна
Секретар Тарифного/кредитного комітету
Київ
Оболонський район
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 місяці тому