Працювала в 2 компаніях   19 років 7 місяців

IT, Послуги для населення - інше

Тренер з роботи в Бек Офісі syrve

Кнайпа про сервіс

IT

11 місяців

10.2023 - 09.2024

Пройшла випробувальний термін за короткий час (в 2 раза бистріше ніж розраховував роботодавець). Розібралася з функціоналом СRM системи фактично самостійно з нуля.
Автоматизувала процес завантаження банківських виписок і вивантаження для оплати накладних і послуг клієнта банку:

Знайшла функцію, що не використовується (хоча це не входило до моїх моїх зобов'язань); розібралася, та автоматизувала процес завантаження банківських виписок ( на Python розробила програму конвертер, з ліцензуванням). Зробила відео презентацію, та розробила технічну документацію для навчання.Написання невеликих скриптів для оптимізації робочих процесів.
Створення порівняльних таблиць для детального анлізу управлінського обліку. Знання SQL, Excel.

Навички:

1. Консультування клієнта та допомога в роботі з програмою Бек офіс syrve. Виявлення помилок клієнта, та рекомендації як виправити. Або рекоміндації як реалізувати самі смиливі бажання кліента.

2. Створення індивідуальних шаблонів звітності під потреби клієнта. Консультування по звітності (який звіт краще підходить, допомога в побудуванні нових звітів)

3. Допомога клієнтам в аналітиці роботи торгової точки/прідприемства.
Створення порівняльних аналітичних таблиць.

4. Консультування по номенклатурі. ( Використання модифікаторів, розмірів страв, тех. Карти під окремий розмір, чи підрозділ корпорації. Всі питання стосовно номенклатури: товарів, заготівлі, страв).

5. Консультування з ведення складського обліку (інвентаризації, собівартість, списання, залишки по складам, то що)

6. Виставлення на продаж, створення акції з періодом дії.
7. Облік робочого часу, створення мотиваціїних програм для персоналу. Проведення нарахувань, перерахунків та виплат з/п персоналу.
Аналіз роботи персонала.

8. Робота з постачальниками (накладні, оплати, повернгення). Порівнльння прайсів постачальників.
9. Прийняття кассових змін, та аналітіка продажів.
10. Рознесення банківської виписки (можу максимально автомотизувати цей процес).
То що... Все що стосуеться управлінського обліку.

Провідний інженер

ДПМА Бориспіль

Послуги для населення - інше

18 років 6 місяців

08.2003 - 02.2022

Кар'єрне зростання від інженера без категорії до ведучого.Відповідальність, комунікабельність, швидке навчання, уважність до деталей, пунктуальність, стресостійкість.

  • Навички:
  • встановлення, налаштування та адміністрування Windows, офісного та спеціалізованого ПЗ;
  • - консультування користувачів щодо різноманітних питань від роботи будь-якої програми до апаратної несправності;
  • - Складання документації;- розробка навчальних матеріалів для користувачів та співробітників;
  • - Проведення навчання користувачів роботі в спеціалізованому ПЗ;
  • - первинна діагностика несправностей ПК;
  • - надання різної аналітичної звітності;
  • - Участь у впровадженні програмних комплексів (складання ТЗ, тестування, навчання персоналу, складання інструкцій користувача та інструкцій з супроводу).

Ключова інформація

Сильні аналітичні здібності, добре засвоюю інформацію, пунктуальність та уважність до деталей.Сильні знання у ІТ сфері. Знання ПК та програм на рівні адміну. SQL, Excel.

Навчалась в 2 закладах

Міжнародна Академія управління персоналом

трудове та господарське право

Київ, 2001

Київський університет цивільної авіації

Факультет автоматики та обчислювальної техніки

Київ, 1999

Ліна

Управлінський облік iiko/syrve

Київ

46 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота

Оновлено 1 годину тому