Працювала в 5 компаніях   13 років

Державний сектор, Реклама та PR-послуги, Освіта, Медіа / ЗМІ

Діловод

Новогуйвинська селищна рада

Державний сектор

3 роки 11 місяців

03.2020 - 02.2024

• Організація документообігу
• реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції,
• архівування документів
• обробка вхідних і вихідних листів, ведення документації,
• забезпечення логістики для зустрічей та відряджень,
• управління телефонними дзвінками та електронною поштою,
• виконання обов’язків рецепціоніста
• написання та розсилання офіційних листів, комунікація з громадянами та відвідувачами збір,
• упорядкування та аналіз інформації для керівництва та інших структурних підрозділів,
• складання звітів, підготовка презентацій, дослідження інформації та розв’язання конкретних завдань
• виконання службових доручень керівництва
• прийом відвідувачів та скерування їх до спеціалістів та відділів
• приймання вхідних дзвінків, обслуговування міні-атс, розподіл вхідних дзвінків
• контроль за наявністю та замовлення канцтоварів, паперу, питної води та ін

Контент, менеджер

Contentua

Реклама та PR-послуги

3 роки 1 місяць

03.2019 - 04.2022


• переклад контенту з української мови на російську мову, з російської на українську, з англійської мови на російську та українську
• написання seo-оптимізованих текстів, згідно з контент-планом на англійській, українській та російській мовах для бізнесів, компаній, соціальних мереж, інтернет, магазинів, маркетплейсів та ін.
• рерайт та редагування текстового контенту
• планування та організація своєї роботи
• постійне навчання та розвиток професійних навичок
• дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• дотримання корпоративної культури та цінностей

Офіс, менеджер, вчитель англійської мови

Школа іноземних мов u u, інші країни

Освіта

3 роки 3 місяці

09.2015 - 12.2018

Організація навчального процесу та виконання завдань адміністрації школи пошук нових клієнтів, в тому числі організація заходів для популяризації школи підтримання постійного контакту з клієнтами, інформування про курси та пропозиції, вирішення організаційних питань, піклування про гарний імідж школи та приємну атмосферу підготовка та підписання договорів з клієнтами контроль відвідування студентами занять підтримка підготовки вчителів до уроків зв'язок з батьками для інформування їх про результати навчання їхніх дітей вирішення раптових і несподіваних проблем, що виникають під час роботи навчання англійської мови невеликих груп дітей ( 3, 14 років ) за комунікативною методикою організація заходів та інтеграційних зустрічей

Вчитель англійської мови

Мовна школа abc

Освіта

9 місяців

08.2014 - 05.2015

Викладання англійської мови у малих групах для дітей ( 4, 15 років

Письмовий перекладач

ЗМІ

Медіа / ЗМІ

3 роки 9 місяців

10.2010 - 07.2014

Переклад статей з американських та європейських змі ( the verge, bloomberg, guardian та ін. ) та редагування та підготовка статей до публікації

Ключова інформація

уважність, комунікабельність, ms word, ms office, привітність, ведення документації, грамотна усна та письмова мова, відповідальність, здатність до навчання, неконфліктність, організованість, уміння користуватись оргтехнікою, оперативність, знання офісних програм, ms powerpoint

Навчалась в 2 закладах

Житомирський державний університет імені Івана Франка

Соціально-психологічний

Житомир, 2023

Житомирський державний університет імені івана франка

Іноземних мов

Житомир, 2011

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Німецька

базовий

Польська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Курс з копірайтингу, сторітелінгу та контенту для брендів в соціальних мережах, медіа і блогах "риба"

2020

"практичний маркетинг"

2020

Додаткова інформація

Особисті якості

Маю навички вирішення проблем, міжособистісного спілкування, емпатії та активного слухання, аби здобути довготривалу лояльність клієнтів. Високомотивована людина, що постійно розвивається та не боїться нових викликів. Відповідальна, добре вмію організовувати свій час та простір. Отримую справжнє задоволення від спілкування з людьми та створення сприятливого психологічного клімату в організації. Докладу максимум зусиль, щоб забезпечити вашій компанії високий рівень адміністративної підтримки

Наталія Володимирівна

Секретар

Житомир

20 000 грн.

36 років

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому