Працював в 2 компаніях   3 роки 4 місяці

Охорона та Безпека, Промисловість та Виробництво

Виконавчий директор ( ceo

Група компаній "конфідент"

Охорона та Безпека

2 роки 11 місяців

12.2021 - до теперішнього часу

Розвитку стратегій та оптимізації бізнес - процесів

Консультант зі створення та ведення бізнес - проектів

ДПЕК Добропіллявугілля

Промисловість та Виробництво

4 місяці

08.2021 - 12.2021

Опис проєкту створення компанії , що спеціалізується на послугах з організації та управління проектами , має на меті допомогу компаніям у досягненні поставлених цілей , оптимізацію робочих процесів і підвищення ефективності бізнесу. головна мета - проведення аналізу поточного стану компанії , виявлення проблемних моментів та розробка проектів та стратегій розвитку. відповідальність : комплексне керування проектом : повне управління всіма етапами життєвого циклу проекту , від ініціації до закриття , забезпечуючи виконання проекту відповідно до встановлених цілей , бюджету та часових рамок. управління очікуваннями стейкхолдерів : встановлення та підтримка ефективної комунікації з усіма зацікавленими сторонами проекту , включаючи зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів , для узгодження очікувань і забезпечення підтримки проекту. координація підпроектів : управління та координація діяльності підпроектів , забезпечення їх інтеграції та відповідності загальним цілям головного проекту. розробка плану управління проектом : створення детального плану управління проектом , що охоплює всі аспекти виконання проекту , від розподілу ресурсів до контролю якості , для ефективного моніторингу прогресу. мотивація та керування командою проекту : наставництво , мотивація та контроль членів проектної команди для забезпечення високого рівня виконання та задоволеності роботою. розвиток професійних відносин : підтримка та розвиток професійних ділових відносин всередині та поза проектною командою , сприяння формуванню позитивного робочого середовища. планування обсягу проекту : чітке визначення та управління загальним обсягом проекту , встановлення меж проекту , вимог та приоритетів. управління проектною документацією : створення , оновлення та зберігання всієї проектної документації , забезпечення доступу до неї для усіх членів команди. фінансове планування : розробка точних прогнозів доходів та необхідних ресурсів для проекту , включаючи бюджетування та контроль витрат. міжвіддільна координація : співпраця з різними відділами організації для забезпечення відповідності проекту корпоративним стандартам та вимогам. ефективна комунікація : налагодження ефективних комунікаційних каналів всередині команди проекту та зі стейкхолдерами для забезпечення вільного обміну інформацією. моніторинг і контроль виконання завдань : відстеження робочого часу , ведення точних щоденних таблиць , забезпечення виконання проектних завдань в установлені терміни та відповідно до встановлених стандартів

Ключова інформація

володіє глибокими знаннями у стратегічному плануванні , фінансовому менеджменті , та розвитку талантів. продемонстрував виняткову здатність підтримувати стабільний ріст компанії та управління великими командами проектне управління : глибокі знання методологій управління проектами , здатність ефективно планувати , виконувати та контролювати всі етапи проекту. управлінські навички : досвід керівництва командами , вміння мотивувати та розвивати персонал , забезпечення високої продуктивності та задоволеності в роботі. комунікаційні навички : вміння ефективно спілкуватися як внутрішньо з командою та різними відділами , так і зовнішньо з клієнтами та стейкхолдерами. аналітичні здібності : здатність до аналізу ринку , визначення потреб клієнтів , аналізу ризиків та прийняття обґрунтованих рішень на основі даних навички бюджетування , фінансового прогнозування та контролю витрат , здатність оптимізувати витрати та збільшувати прибутковість. стратегічне планування : вміння розробляти та впроваджувати стратегії розвитку , довгострокове планування та адаптація до змін умов ринку. управління змінами : готовність та здатність впроваджувати інновації , оптимізувати процеси та вести команду через зміни. управління відносинами з клієнтами : досвід у встановленні та підтримці сильних ділових відносин , здатність залучати нових та підтримувати існуючих клієнтів. організаційні навички : висока здатність до організації робочого процесу , ефективне розподілення ресурсів , управління часом та пріоритетами. управління ризиками : здатність ідентифікувати потенційні ризики проекту чи діяльності , розробляти та впроваджувати стратегії їх мінімізації. технології знання пакету мs office ms project crm - система bitrix24 bpmn 2.0. таск - трекер asana bp win системы pyrus , планфикс abk sap erp 1c підприємство fenix jeweller microsoft project pmbok bp win

Навчався в 2 закладах

Академія "дтек"

PR manager

Київ, 2014

Національний технічний університет "харківський політехнічний інститут"

2011

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

"основи управління проектами в дтек"

2024

"інформаційна безпека"

2014

"організація системи управління охороною праці на вугільних підприємствах"

2013

курси з фінансового управління , стратегічного планування , безпеки та охорони праці. "prodigy finance" , new economy business school superludy

управління проектами та програмами

Додаткова інформація

Особисті якості

Відмінні аналітичні здібності , комунікабельність , ініціативність , стратегічне мислення , висока адаптивність до стресових ситуацій

Сергій Васильович

СЕО/ Заступник/ Менеджер проекту/ Директор з виробництва

Київ

43 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 4 тижні тому