Працював в 8 компаніях   20 років 3 місяці

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Послуги для населення - інше, Будівництво, Консалтинг / Аудит

Технолог

BetonEnergo, TM

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 місяців

07.2024 - до теперішнього часу

Впровадження ERP системи в компанії

Фахівець з управіння проектами

Столичний, АБ, ПРАТ

Промисловість та Виробництво

7 місяців

12.2023 - 07.2024

• збір і систематизація звітних даних з виробничого обладнання цеху з виробництва асфальтобетонних сумішей, цеху з виробництва залізобетонних та бетонних виробів (цех ЗБВ та АБЦ), звітів з виробництва цеху ЗБВ, звітів з реалізації продукції АБЦ та цеху ЗБВ з внесенням даних до відповідних файлів звітів.

• аналіз дані на предмет виявлення невідповідності та недоліків в роботі обладнання чи працівників, що задіяні в процесі. Вирішує всі питання з виробничими підрозділами для приведення до відповідності.

• офрмлення щоденних звіти з виробництва з супровідною інформацією щодо успішності виконання планових показників, виявлених невідповідностей з бухгалтерським обліком, фактичним станом запасу в’яжучих матеріалів (дорожнього бітуму, цементів, золи-виносу).

• надання аналітичних звіти з виробництва до ознайомлення керівництву, комерційному відділу, бухгалтерії, службі постачання, виробничим та контролюючим підрозділам.

• участь в оптимізації бізнес-процесів заводу, в розробленні робочих і посадових інструкцій, робочих інструкцій з використання обладнання та роботи на установках.

• участь в плануванні проєктів будівництва на території заводу. Здійснює контроль на відповідність

Інженер 1-ї категорії відділу ГІС

РГК Івано-Франківськгаз, Надвірна

Послуги для населення - інше

1 рік 4 місяці

04.2022 - 08.2023

- управління роботою групи геоінформаційної системи;

- комунікація зі всіма службами підприємства;

- розвиток ГІС-системи на підприємстві;

- участь у впровадженні ERP системи на підприємстві.

Заступник директора

Укрбуд Енерджі, ПП

Будівництво

6 місяців

09.2021 - 03.2022

-виконання обов'язків директора під час його відсутності; управління та контроль в окремих напрямах діяльності підприємства, визначених директором;

  • участь у складанні (або безпосереднє складання) проектів перспективних і поточних планів діяльності підприємства за профілем роботи

-розробка планів реалізації проекту;

-отримання дозвільної документації під час реалізації проекту;

-підготовка і підписання договорів з підрядними організаціями;

-розробка і видача вихідних даних підрядним організаціям;

-узгодження завдань на проектування і затвердження в вище стоячих організаціях;

-контроль за розробкою проектної документації, на відповідність технічному завданню, технічним умовам і нормативним документам;

-контроль за внесенням коригувань до проектної документації;

-приймання і погодження проектної документації;

-підготовка документації для здійснення будівництва, наявності усіх необхідних дозволів;

-організація проходження усіх необхідних інструктажів персоналом підрядних організацій, дає дозвіл на початок виконання будівельно-монтажних робіт;

-здійснення моніторингу потреби у матеріально-технічних ресурсах на будівництві, складання графіків постачання;

-контроль за відповідністю завершених будівництвом робіт затвердженим проектним рішенням, вимогам державних будівельних норм та фактично виконаним обсягам, контроль за наявністю виконавчої документації, актів на приховані роботи, за результатами виконаних робіт контроль та перевірка кошторисної документації підрядників (ф-2 КБ, ф-3 КБ, ф-4 КБ, ф-6 КБ);

-підготовка та узгодження кадрових пропозицій, організація навчання та підвищення кваліфікації персоналу за профільним напрямом роботи та ін.

екологічний аудитор

самозайнятість

Консалтинг / Аудит

3 роки 10 місяців

11.2017 - 09.2021

  • - проведення екологічного аудиту компаній ( встановлення відповідності діяльності компанії вимогам законодавства про охорону навколишнього природного середовища);
  • - організація служби охорони праці з нуля;
  • - організація відділу закупівель,якості, механічної служби, служби головного інженера,головного механіка , складського обліку з нуля;
  • - організація архіву компанії;
  • - актуалізація дозвільної документації компанії;
  • - оптимізація структури компанії та бізнес-процесів в ній;
  • - визначення «вузьких місць» в компанії та їх оптимізація.

Директор з виробництва

ДЛ "Радпол"

Промисловість та Виробництво

7 місяців

03.2017 - 10.2017

  • наявність лідерских якостей, вміння формувати команду,вміння ставити завдання та контроль їх виконання, технічна грамотність ;
  • щоденне керівництво діяльністю виробництва(бюджети,ритмічна робота підприємства,виконання затверджених показників);
  • організація ефективної експлуатаціЇ і збереження технологічного обладнання, енергетичного господарства, будівель та споруд ;
  • організація контролю за забезпеченням виробництва технічною документацією, устаткуванням тощо; інструментом, матеріалами, комплектуючими виробами, транспортом, вантажно-розвантажувальними засобами;
  • організація складу, складського обліку , відділу матеріально-технічного забезпечення,відділу охорони праці , ремонтної дільниці та відділу якості з нуля;
  • організація обліку на виробництві (сировини, витратних матеріалів, миючих засобів, хім. реагентів, тощо);
  • контроль роботи виробничої та мікробіологічної лабораторії;
  • забезпечення функціонування системи охорони праці , пожежної безпеки та промислової екології;
  • отримання дозвільної документації на виробництво;
  • організація т сертифікації підприємства в системі ISO 9001 та ISO 22000 та отримання відповідних сертифікатів;
  • підбір обладнання, фільтрів, засипок, запасних частин та організація та контроль роботи ремонтної дільниці підприємства;
  • пошук постачальників та укладання з ними угод;
  • розробка довгострокових програм розвитку виробництва, розгляду та погодження проектів виробничих одиниць, що будуються та реконструюються, аналізу техніко-економічних показників роботи і результатів фінансово-господарської діяльності підприємства, проведення заходів щодо удосконалення структури управління, визначення потреби в матеріально-технічних ресурсах; розроблення заходів щодо економії матеріальних ресурсів.

Начальник установки водопостачання

ПАТ Нафтохімік Прикарпаття

Промисловість та Виробництво

4 роки 10 місяців

07.2010 - 05.2015

·забезпечення підприємства питною, технічною, оборотною водою;

·організація обліку щодо використання споживачами підприємства питною, технічною, оборотною водою;

·цілодобове планування та контроль виконання поставлених задач працівникам установки; ведення табельного обліку працівників та складання графіку змінності, складання щомісячного звіту по використанню та використанню обліку щодо використання споживачами підприємства питною, технічною, оборотною водою;

·розроблення СТП, плану ліквідації аварійних ситуацій по цеху, технологічних карт, технологічних регламентів, виробничих інструкцій, посадових інструкцій за посадами та за професіями;

·приймав участь у розробці генерального плану підприємства щодо пролягання наземних та підземних комунікацій;

·оформлення замовлень на поточні та капітальні ремонти будівель, споруд та комунікацій установки, та на матеріали, хімреагенти та піноутворювачі;

·контроль та приймання робіт з ремонту будівель, споруд та комунікацій установки в межах своїх посадових повноважень;

·складання та погодження технічних завдань на впровадження у виробництво нового обладнання та удосконалення вже існуючого;

·проведення інструктажів та перевірка знань персоналу по охороні праці, технічній безпеці, пожежній безпеці та промсанітарії.

Заступник начальника цеху

ВАТ Нафтохімік Прикарпаття

Промисловість та Виробництво

7 років 9 місяців

10.2002 - 07.2010

Ключова інформація

Робота з контролюючими органами, читання схем, генпланiв, проведення iнвентаризацiй основних засобів, бюджетування, укладання угод з підрядними організаціями та контроль їх виконання,підбір персоналу, табелювання, контроль забезпечення безперебійного забезпечення виробництва всіма видами енергоресурсів( вода, електрика, газ, тепло).

Навчався в 1 закладі

Івано-Франківській національний технічних університет нафти і газу Інженерно-екологічний

інженерно-екологічний

Івано-Франківськ, 2002

Володіє мовами

Англійська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Фахівець з управління проектами та програмами

Київ, 2018

Сучачні методи управління підприємством

Київ, 2018

екологічний аудит

Київ, 2016

Іноземна мова(англійська)

Київ, 2016

Додаткова інформація

Свій розділ

Робота з контролюючими органами, читання схем, генпланiв , проведення iнвентаризацiй основних засобів, бюджетування, укладання угод з підрядними організаціями та контроль їх виконання,підбір персоналу, табелювання, контроль забезпечення безперебійного забезпечення виробництва всіма видами енергоресурсів( вода, електрика, газ, тепло).Маю IV групу по електробезпеці, посвідчення з охорони праці.Досвід роботи з комп’ютерними програмами:Map Info, Serfer, MS Office, Windows 7, 8, XP, Windows Server,1с, BAS ERP, AutoCAD та ін.

Тарас Михайлович

Директор з виробництва

Київ

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 17 годин тому