Працювала в 7 компаніях   9 років 5 місяців

Фінансові послуги, Освіта, Реклама та PR-послуги, FMCG, Медицина та Охорона здоров'я

HR Business Partner

АТ «КРЕДОБАНК»

Фінансові послуги

1 рік 2 місяці

02.2023 - 04.2024

  • Співпраця з працівниками, менеджерами департаментів та керівниками структурних підрозділів у вирішенні питань управління персоналом протягом усього життєвого циклу працівника;
  • Сприяння організаційним змінам у структурних підрозділах;
  • Контроль бюджету фонду оплати праці персоналу, а також забезпечення дотримання затверджених підходів до оплати праці, пільг та компенсацій працівникам;
  • Координація процесу перегляду заробітної плати, матеріального заохочення та виплати премій;
  • Участь у виявленні та формуванні кадрового резерву за визначеним напрямом;
  • Підтримка та координація дій за результатами опитувань працівників;
  • Вирішення кейсів, пов'язаних з управлінням персоналом, у тісній співпраці з керівниками підрозділів: пошук та генерування альтернативних рішень для задоволення потреб в рамках встановлених політик та процедур компанії;
  • Розробка та вдосконалення HR-проектів відповідно до HR-стратегії;
  • Консультаційна підтримка керівників підрозділів, щодо будь-яких питань по персоналу;
  • HR-звітність.

Досягнення:

  • Щоквартальне виконання цілей;
  • Оновлена візуалізація HR-бренду спільно з відділом маркетингу;
  • Розроблено та успішно запущено внутрішній проект;
  • Надано пропозиції щодо покращення процесу адаптації для новачків;
  • Надано пропозиції щодо кадрового резерву для співробітників.

Product owner

Happy Human

Освіта

6 місяців

08.2022 - 02.2023

• Кар'єрне консультування;
• Life-коучинг;
• Work-Life баланс.

HR generalist

OSD Group (маркетинговий холдинг)

Реклама та PR-послуги

1 рік 1 місяць

04.2021 - 05.2022

  • Аудит бізнес-процесів управління персоналом та документації, впровадження змін;
  • Розробка і впровадження процедур, регламентів по управлінню персоналом;
  • Рекрутмент, адаптація та онбордінг;
  • Контроль статусів виконань та результатів випробувального періоду, проведення 1:1;
  • Мотивація та утримання персоналу;
  • Розвиток HR-бренду компанії, внутрішні комунікації, зміна корпоративної культури;
  • Підтримка співробітників під час карантину;
  • Кадрове діловодство: моніторинг дотримання;
  • Моніторинг ринку праці та заробітніх плат;
  • Організація корпоративних заходів;Exit interview, аналіз причин звільнення, зменшення плинності персоналу;
  • Зовнішній PR HR-бренду в соціальних мережах;
  • Консультаційна підтримка керівників підрозділів, щодо будь-яких питань по персоналу.

Досягнення:

  • Розроблено і впроваджено регламенти і процедури: «Правила внутрішнього трудового розпорядку», «Корпоративні правила», «Єдиний шаблон плану на випробувальний термін», «Чек лист передачі справ при звільнені», повністю актуалізовані всі документи по роботі з персоналом;
  • Створено та впроваджено систему адаптації персоналу;
  • Внутрішні комунікації: привітання з Днем народження, Welcome, Мотивація на тиждень, Успішно пройдений випробувальний термін, новини компанії, Хвилинка натхнення, корпоративні заходи, привітання з професійними святами;
  • Повністю реалізована HR стратегія 2021 року.

Керівник відділу персоналу (проект)

ТОВ «Водолія» ( Мережа роздрібних магазинів "Півціни на все")

FMCG

9 місяців

10.2019 - 07.2020

  • Рекрутмент, адаптація та онбордінг, створення та впровадження системи адаптації персоналу;
  • Мотивація та утримання персоналу;
  • Залученність співробітників;
  • HR аналітика;
  • Підготовка та затвердження бюджету відділу, плану роботи на рік;
  • Підтримка та розвиток HR-бренду компанії, внутрішній PR;
  • Створення з "0", наповнення контентом, ведення сторінок персоналу компанії в соціальних мережах - Instagram, Facebook;
  • Управління робочим процесом відділу: 2 людини в підпорядкуванні;
  • Організація корпоративних заходів під ключ;
  • Розробка та впровадження програми –внутрішній кадровий резерв «Таланти компанії»;
  • Діяльність направлена на підтримку співробітників на протязі карантинного періоду;
  • Консультаційна підтримка керівників підрозділів, щодо будь-яких питань по персоналу.

Досягнення:

  • Знижено на 30% плинність персоналу в період випробувального терміну. Раніше, щомісячний % плинності персоналу становив 60%, тепер - 30%;
  • Розроблено та впроваджено ефективний алгоритм взаємодії з Відділом персоналу;
  • Розроблено програму «Таланти компанії» та систему адаптації, якої раніше у компанії не було, та впроваджено систему адаптації;
  • Карантинний період - під час зупинки громадського транспорту, був організовано корпоративний трансфер співробітників магазину за оптимальною ціною, що дозволило нашим магазинам працювати в звичайному режимі;
  • За час моєї роботи було відкрито 4 нових магазини та ще 2 нових напрямки в компанії. Магазини та проекти були відкриті вчасно і з повним штатом співробітників.

Менеджер з підбору та адаптації персоналу

ПРАТ "Фітофарм", компанія виробник ліків

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік

10.2018 - 10.2019

  • Рекрутмент 2 напрямків (зовнішня служба / офіс);
  • Ведення бази кандидатів (зовнішній кадровий резерв);
  • Збір рекомендацій з попередніх місць роботиОрганізація виходу нових співробітників;
  • Адаптація персоналу: проведення welcome- тренінгів, підтримка процесу адаптації нових співробітників та моніторинг статусів виконань та результатів випробувального періоду;
  • Підтримка HR бренду компанії;
  • Exit interview та аналіз причин звільненняАктивна участь у заходах щодо зменшення плинності персоналу;
  • Моніторинг ринку праці та заробітніх плат (офіс / зовнішня служба);
  • Активна робота з соціальними мережами: створення макетів з вакансіями, просування в FB, Instagram, LinkedIn;
  • Адміністрація групи ЗC у Viber - вирішення оперативних проблем співробітників, привітання з ДН, проф.святами тощо;
  • Підготовка та проведення щорічних тендерів: сайти з працевлаштування, кадрові агентства, медичне страхування для співробітників;
  • Супровід медичного страхування співробітників протягом року (офіс / зовнішня служба), вирішення оперативних проблем пов’язаних зі страховою компанією;
  • HR звітність.

Досягнення:
Я була не єдиним менеджером з персоналу в компанії. Можу пишатись лише своїм швидким входженням в посаду, постійне виконання KPI показників – своєчасним закриттям вакансій, адаптація персоналу та повага серед колег. Керівники підрозділів звертались за порадами лише до мене.

Менеджер з персоналу (єдиний)

ТОВ "Пані Аптека" мережа аптек

Медицина та Охорона здоров'я

2 роки 4 місяці

06.2016 - 10.2018

  • Рекрутмент 3 напрямків (аптеки, офіс, кол-центр);
  • Розробка анкет, тестів для ефективного підбору персоналу;
  • Прямий пошук спеціалістів;
  • Збір рекомендацій, ведення бази кандидатів;
  • Впровадження та моніторинг процесу адаптації персоналу: система наставництва;
  • Навчання персоналу (організація тренінгів - внутрішніх та зовнішніх);
  • Кадрове діловодство (внутрішні документи);
  • Підтримка та розвиток бренду компанії;
  • Exit interview та аналіз причин звільнення;
  • Організація та участь у ярмарці вакансій, співпраця зі спеціалізованими коледжами, інститутами для залучення найкращих спеціалістів;
  • Координація роботи з розвитку персоналу;
  • Активна участь у заходах щодо зменшення плинності персоналу;
  • Підготовка та подача документів на курси підвищення кваліфікації співробітників;
  • Підготовка та затвердження бюджету відділу, плану роботи на рік;
  • Моніторинг ринку праці та рівня заробітніх плат персоналу (офіс / аптеки / кол-центр);
  • Активна робота з соціальними мережами: створення картинок з вакансіями, розміщення публікацій у FB, Instagram;
  • Створення та ведення сторінки персоналу в соціальних мережах Facebook, Instagram;
  • Ведення звітності: щотижня / щомісяця / щокварталу/по запиту.

Досягнення:

  • Розроблена та впроваджена система адаптації персоналу- система «Менторства»;
  • Розроблена та впроваджена система внутрішнього кадрового резерву- система «Наставництва»;
  • Проведений аудит кадрового діловодства, відкориговані всі внутрішні документи: положення, інструкції по роботі та посадові співробітників;
  • Налагоджений процес внутрішнього навчання та підвищення кваліфікації.

Менеджер персоналу

ТОВ " Віталюкс" мережа аптек

Медицина та Охорона здоров'я

2 роки 2 місяці

03.2014 - 05.2016

  • Рекрутмент 2 напрямків (аптека / офіс);
  • Підготовка та затвердження заявок на відкриття / закриття вакансій;
  • Збір рекомендацій;
  • Адаптація персоналу (офіс / аптека);
  • Організація навчання персоналу (внутрішнє та зовнішнє навчання);
  • Exit interview та аналіз причин звільнення;
  • Координація роботи з розвитку персоналу;
  • Моніторинг ринку праці та рівня зарплат;
  • Співпраця зі ЗМІ, розміщення оголошень в Інтернеті, соціальних мережах та сайтах з працевлаштування;
  • Ведення табеля обліку робочого часу (офіс);
  • Організація та участь у ярмарці вакансій, співпраця зі спеціалізованими коледжами, інститутами для залучення найкращих кандидатів;
  • Звіти: щотижня / щомісяця.

Ключова інформація

Професійні компетенції:
Стратегічне мислення, аналіз і використання даних, управління змінами, управління талантами, розвиток організаційної культури, проектний менеджмент, консультування і коучинг, розв'язання проблем, емоційний інтелект, знання трудового законодавства.
Мета: застосування свого професійного досвіду, навичок, знань в компанії з прозорою місією, баченням, цінностями, самовдосконалення в улюбленій роботі.
Шукаю роботу, де зможу принести максимум користі, отримуючи при цьому не лише фінансову мотивацію, а й внутрішнє задоволення.

Навчалась в 2 закладах

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

Менеджменту організацій

Київ, 2012

КІП при НАН України (Київ)

Перекладу- перекладач

Київ, 2008

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікований кар’єрний консультант (Асоціація кар’єрних консультантів України)

2024

«Основи гештальт-терапії» у ВОППП «Український гештальт-інститут»

2023

Закінчила І ступінь «Основи гештальт-терапії» у ВОППП.

IT Project Management (Projector)

2022

Кризова психологічна допомога під час війни

2022

Авторський курс Наталії Шейко (військовий психолог)

Кар’єра HR: ролі, компетенції та виклики (PeopleFirstClub)

2022

Positive Psychiatry and Mental Health (University of Sydney)

2022

Управління персоналом на основі стратегії бізнесу (Spalah)

Київ, 2020

Авторський онлайн курс Анни Власової 

Менеджмент організацій: стратегія, команда і процеси (Spalah)

Київ, 2020

Авторський онлайн курс Анни Власової 

Додаткова інформація

Особисті якості

Відповідальна, комунікабельна, наполеглива, чесна, ініціативна, швидко знаходжу спільну мову з людьми, вимоглива до себе та оточуючих.

Водійське посвідчення

Посвідчення категорії В (стаж водіння 3 роки).

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач ПК, Microsoft Office, Canva, Mural, Miro, 1C середній рівень, Worksection, Bitrix24, Jira, Афіна, teams.

Додаткова інформація

Одружена, маю 2-х дітей.

Маю рекомендації, готова надати за запитом.

Вид зайнятості

Повна зайнятість, віддалена робота.

Валерія

HRBP, HR Generalist (віддалена робота)

Київ

Дарницький район

38 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 дні тому