Працювала в 5 компаніях   7 років 11 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Послуги для населення - інше, Промисловість та Виробництво

HRD

Citimed

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

08.2023 - 11.2024

Формування відділу по роботі з персоналом

Ведення кадрового документообігу

Пошук та підбір персоналу – впорядкування процесу відбору від замовника до прийому кандидата на роботу, впроваджено звіти (% плинності, термін закриття вакансії, кількість відкритих вакансій) на їх основі впроваджено KPI для менеджера з пошуку та підбору персоналу, налагоджена робота з пошуку кандидатів з залученням всіх джерел: взаємодія з навчальними закладами, центром зайнятості, робота з інтернет-платформами, розклеювання оголошень, роздача листівок та моніторинг конкурентів (обдзвони), впровадження акціії «Приведи друга», відстеження стажування та причин непроходження стажування та випробувального терміну, організація баз стажування для кандидатів без досвіду роботи та фармацевтичної освіти, проведення оцінки з\п на ринку.

Навчання та розвиток персоналу - організація корпоративної системи навчання та розвитку персоналу з «0», матриця обов’язкового навчання, участь в розробці та проведенні тренінгів, організація проведення безкоштовних тренінгів від постачальників, формування бази внутрішніх тренерів з працівників-експертів компанії, впровадження систематичних опитувань на знання продукту, створення телеграм бота для навчання та тестування по продуктам. Побудова курсів навчання за схемою: мета навчання – показники якими вимірюється, інструменти для вимірювання, методи подання інформації, відстеження залученості. Створена база знань, впроваджено дублювання інформаційного потоку (електронна пошта, телеграм групи, бот, гугл диск з доступом всіх працівників). Навчання роздрібної мережі формується за двома напрямками: навчання по продукту, навчання по технікам продажу. Розробка адаптаційного процесу на сьогодні в роботі, вже в наявності Weelcome лист, інформування про нового працівника, візитка нового працівника, лист адаптації. В роботі з ІТ відділом розробка та впровадження «Фарм підказка» для торгових точок. В пілоті на березень місяць проект «Внутрішній таємний покупець» - відпрацювання методики оцінювання роботи торгівельної точки.

Аудит та оптимізація робочих процесів – на сьогодні проведено в підрозділі склад та відділ логістики, за результатами зменшено штатну чисельність на 5 одиниць, зменшена кількість понаднормових годин на 20%, впроваджено відстеження причин виникнення понаднормового робочого часу для подальшого усунення, внесені зміни в організацію робочого процесу на складі та автоматизація обліку показників якості роботи.

Бюджетування та розробка KPI, нарахування фактичної заробітної плати по підрозділам компанії окрім відділу роздрібної торгівлі, відстеження та керування причинами відхилення від запланованого ФОТ. Розробка та впровадження розрахункових листів.

Управління моральним кліматом та організаційною культурою, зниження емоційної напруги – впроваджено щомісячні збори співвласників, директорів та керівників підрозділів компанії для висвітлення стратегічних рішень та планів, розгляд загальних робочих питань, створено бот «Зворотній зв’язок» - оперативне вирішення питань працівників, налагодження комунікації між підрозділами.

Заступник директора з персоналу

ЛДК, ООО

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 місяців

01.2023 - 08.2023

Підтримка процесу рекрутингу та ведення процесів адаптації, навчання та розвитку персоналу, кадрове супроводження.

Систематизація процесу рекрутингу, залучення усіх джерел пошуку персоналу.

Організація процесу адаптації, розробка Welcom book, профілі посад, планів адаптації складського та логістичного персоналу.

Впровадження навчання за посадами з застосування платформи Odoo, розробила інструкції та відео уроки по роботі в операційних системах 1С та WMS.

Оновлення системи мотивації.

Начальник відділу кадрів

Херсонська дирекція АТ»Укрпошта»

Послуги для населення - інше

3 роки 1 місяць

06.2019 - 07.2022

Опис кадрових процесів та розробка процедур взаємодії з підрозділами.

Актуалізація кадрових документів, автоматизація кадрових процесів, організація роботи з віддаленими філіями.

Запровадження навчання новоприйнятих працівників по кадровим процесам.

Налагодження комунікацій між внутрішніми замовниками та відділом кадрів.

Реорганізація відділу кадрів – розподілення інспекторів з кадрів за функціоналом, що дало змогу скоротити штат на 3 співробітників, ведення кадрового документації.

Впровадження електронного документообігу, інформування в онлайн режимі, звітності у вигляді дашбордів, візуалізація кадрових процесів. Вміння працювати у великій динаміці, проактивності та мультизадачності, формування навколо себе згуртованого та дружнього колективу професіоналів.

Вміння швидко приймати рішення та нести відповідальність за результат.

Начальник відділу підбору та адаптації персоналу, Начальник відділу кадрів

ПАТ «Миронівський хлібопродукт»

Промисловість та Виробництво

1 рік 6 місяців

11.2017 - 05.2019

Організація набору робітників: масовий пошук, пошук фахівців, керівного складу.

Організація профнавчання зовнішніх кандидатів та внутрішнього резерву.

Моніторинг заробітних плат по регіонам, професіям.

Адаптація персоналу, стажування, введення в посаду.

Аналіз плинності кадрів, виявлення та усунення причин.

Оптимізація процесів у відділі пошуку та підбору персоналу, створення бази зовнішніх кандидатів, налагодження співпраці з навчальними закладами, центрами зайнятості та виправними закладами.

Ведення кадрової документації для 50 підприємств (с/г, будівництво, комунальне, вирощування птиці, виробництво комбікормів та ЗБВ, переробка птиці).

Керівник департаменту з кадрових та загальних питань

ПАТ «Дім марочних коньяків «Таврія»

Промисловість та Виробництво

1 рік 2 місяці

08.2016 - 10.2017

Трансформація відділу кадрів до департаменту персоналу: зменшення кількості паперових документів, впровадження електронного документообігу, оптимізація кадрових процесів за рахунок впровадження програми 1С, розробка процедур та інструкцій (пропускний режим, посадові інструкції, положення по підрозділу, процедура по роботі з службовими записками, колективний договір, штатний розпис).

Формування корпоративної культури: електронна пошта, розробка та впровадження дрес-коду, організація корпоративних заходів (тематичні тижні, екскурсії та дегустації для працівників та їх близьких на підприємство, привітальні заходи до свят, святкування нового року та професійного свята), налагодження комунікацій між підрозділами підприємства (впровадження щотижневих зборів керівників підрозділів).

Організація корпоративної системи навчання та розвитку персоналу (робочі та спеціалісти) матриця обов’язкового навчання, плани розвитку спеціалістів та менеджерів, розробка та проведення тренінгів, проведення опитувань, щодо задоволеності по підрозділам. Систематизація процесів по підбору персоналу: формування внутрішнього резерву, взаємодія з центром зайнятості, навчальними закладами, впровадження екскурсій для школярів та студентів, моніторинг ринку заробітних плат по регіону, розробка та впровадження анкетування при звільнені.

Адаптація персоналу (процедура введення в посаду), стажування, організація роботи практикантів та стажерів.

Ключова інформація

Досвідчений керівник відділу персоналу;

Успішний досвід формування відділу персоналу з нуля, налагодження та оптимізація всіх hr процесів;

Знання кожної ділянки відділу персоналу;

Досягнення успіху у скороченні бюджету на персонал завдяки детальному аналізу, оптимізації та опису бізнес процесів;

Комунікативні навички, включаючи уміння ефективно вести переговори та вирішувати конфлікти.

Навчалась в 1 закладі

Херсонський державний педагогічний університет, "пмсо

Біологія і хімія", вчитель біології та хімії

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Єлизавета

HR Business Partner

Одеса

40 000 грн.

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 2 дні тому