Працювала в 9 компаніях 17 років 8 місяців
Фінансові послуги, IT, Видавництва та Поліграфія, Юридичні послуги
Фахівець відділу фінансового моніторингу
СК «Ультра Альянс»
Фінансові послуги
2 місяці
09.2024 - до теперішнього часу
Основні обов’язки:
• збирання, оброблення та аналіз інформації про фінансові операції з клієнтами, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції або інформації, що може бути пов’язана з підозрою в легалізації (відмиванні) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванні тероризму;
• робота в програмі 1С, спеціалізованих внутрішніх ПЗ із метою встановлення ризику клієнтам, відстеження операцій, які підлягають фінмоніторингу;
• забезпечення виконання вимог законодавства, міжнародних договорів та рекомендацій міжнародних організацій у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом;
• контроль за дотриманням працівниками, які беруть участь у забезпеченні здійснення фінансових операцій, Правил проведення внутрішнього фінансового моніторингу та інших внутрішніх документів з питань фінансового моніторингу;
• організація розроблення та подання на затвердження, а також запровадження, виконання Правил внутрішнього фінансового моніторингу, Програми навчання та підвищення кваліфікації співробітників компанії.
Головний редактор експертно-правової системи
ТОВ «ЕКСПЕРТНІ ПЛАТФОРМИ»
IT
8 місяців
11.2023 - 07.2024
Основні обов’язки:
- планування наповнення системи, замовлення матеріалів для розміщення в системі;
- робота з великим масивом документів (різного типу, у тому числі авторськими), їх систематизація (сортування), занесення до робочих баз, програм, таблиць. Переважно робота з документами онлайн;
- перегляд та відбір матеріалів, корисних для користувачів системи з інших продуктів видавництва;
- організація роботи та розподіл обов’язків підлеглих, контроль за їх виконанням;
- аналіз та відбір до системи чинного законодавства, роз’яснень держорганів, судової практики з метою наповнення продукту та оновлення наявного контенту системи. Робота з відкритими державними реєстрами, Лігою;
- відстеження актуальності матеріалів, їх самостійна актуалізація або передання експертам на оновлення, пошук і заливка чинних форм замість тих, що втратили чинність;
- написання, редагування термінових матеріалів для їх розміщення у системі;
- створення, оновлення оглядів законодавства, судової практики, дайджестів за місяць;
- обробка та аналіз статистичних показників користування системою, аудиторії та потреб користувачів, конкурентів, а також функціональних та пошукових можливостей системи. За результатами — пошук та впровадження різних шляхів/інструментів для їх покращення;• взаємодія з розробниками та спеціалістами техпідтримки системи, менеджерами продажу та користувачами системи, маркетологами. Зокрема, підготовка відповідей на пропозиції, скарги та відгуки менеджерів з продажу, маркетологів, користувачів. З метою просування системи підготовка інфоприводів за гарячими матеріалами, новинами, корисностями системи, написання розсилок (дайджестів), підготовка повідомлень для соцмереж;
- робота з рубрикатором та спеціальними програмами для заливання контенту;
- щомісячний розрахунок гонорарів позаштатним авторам.
Головний редактор експертно-правової системи
ТОВ «ЕКСПЕРТУС ТЕК»
IT
1 рік 2 місяці
08.2022 - 10.2023
Основні обов’язки:
- планування наповнення системи, замовлення матеріалів для розміщення в системі;
- робота з великим масивом документів (різного типу, у тому числі авторськими), їх систематизація (сортування), занесення до робочих баз, програм, таблиць. Переважно робота з документами онлайн;
- перегляд та відбір матеріалів, корисних для користувачів системи з інших продуктів видавництва;
- організація роботи та розподіл обов’язків підлеглих, контроль за їх виконанням;
- аналіз та відбір до системи чинного законодавства, роз’яснень держорганів, судової практики з метою наповнення продукту та оновлення наявного контенту системи. Робота з відкритими державними реєстрами, Лігою;
- відстеження актуальності матеріалів, їх самостійна актуалізація або передання експертам на оновлення, пошук і заливка чинних форм замість тих, що втратили чинність;
- написання, редагування термінових матеріалів для їх розміщення у системі;
- створення, оновлення оглядів законодавства, судової практики, дайджестів за місяць;
- обробка та аналіз статистичних показників користування системою, аудиторії та потреб користувачів, конкурентів, а також функціональних та пошукових можливостей системи. За результатами — пошук та впровадження різних шляхів/інструментів для їх покращення;
- взаємодія з розробниками та спеціалістами техпідтримки системи, менеджерами продажу та користувачами системи, маркетологами. Зокрема, підготовка відповідей на пропозиції, скарги та відгуки менеджерів з продажу, маркетологів, користувачів. З метою просування системи підготовка інфоприводів за гарячими матеріалами, новинами, корисностями системи, написання розсилок (дайджестів), підготовка повідомлень для соцмереж;
- робота з рубрикатором та спеціальними програмами для заливання контенту;
- щомісячний розрахунок гонорарів позаштатним авторам.
Головний редактор експертно-правової системи
Цифрове видавництво MCFR
Видавництва та Поліграфія
6 років
07.2016 - 07.2022
Основні обов’язки:
- планування наповнення системи, замовлення матеріалів для розміщення в системі;
- робота з великим масивом документів (різного типу, у тому числі авторськими), їх систематизація (сортування), занесення до робочих баз, програм, таблиць. Переважно робота з документами онлайн;
- перегляд та відбір матеріалів, корисних для користувачів системи з інших продуктів видавництва;
- організація роботи та розподіл обов’язків підлеглих, контроль за їх виконанням;
- аналіз та відбір до системи чинного законодавства, роз’яснень держорганів, судової практики з метою наповнення продукту та оновлення наявного контенту системи. Робота з відкритими державними реєстрами, Лігою;
- відстеження актуальності матеріалів, їх самостійна актуалізація або передання експертам на оновлення, пошук і заливка чинних форм замість тих, що втратили чинність;
- написання, редагування термінових матеріалів для їх розміщення у системі;
- створення, оновлення оглядів законодавства, судової практики, дайджестів за місяць;
- обробка та аналіз статистичних показників користування системою, аудиторії та потреб користувачів, конкурентів, а також функціональних та пошукових можливостей системи. За результатами — пошук та впровадження різних шляхів/інструментів для їх покращення;
- взаємодія з розробниками та спеціалістами техпідтримки системи, менеджерами з продажу та користувачами системи, маркетологами. Зокрема, підготовка відповідей на пропозиції, скарги та відгуки менеджерів з продажу, маркетологів, користувачів. З метою просування системи підготовка інфоприводів за гарячими матеріалами, новинами, корисностями системи, написання розсилок (дайджестів), підготовка повідомлень для соцмереж;
- робота з рубрикатором та спеціальними програмами для заливання контенту;
- щомісячний розрахунок гонорарів позаштатним авторам.
Редактор-експерт
Цифрове видавництво MCFR
Видавництва та Поліграфія
3 роки 11 місяців
07.2012 - 06.2016
Основні обов’язки:
- моніторинг законодавства та підготовка новин або рерайт інформації з офіційних джерел з питань організації діяльності, оподаткування, бухобліку, кадрової роботи;
- написання авторських матеріалів з юридичних питань, організації діяльності, спілкування з держорганами та контрагентами;
- коректура текстів згідно з внутрішніми стандартами компанії з інфостилю;
- редакційно-технічна обробка та підготовка до публікації матеріалів (новин, статей, довідкової інформації, форм, календаря, тестів, інфостендів, відео) та публікація цього контенту в системі;
- щоденне оформлення та наповнення головної сторінки системи;
- робота з рубрикатором та спеціальними програмами для заливання контенту.
Юрист
ТОВ «ЮК ЛЕПС ПЕРІТУС»
Юридичні послуги
1 рік 1 місяць
05.2011 - 06.2012
Основні обов’язки:
- вивчення юридично значимої інформації;
- підготовка юридичних документів (подання, претензії, позовні заяви, локальні акти, договори тощо);
- консультування керівництва, персоналу чи клієнтів;
- представлення інтересів компанії у суді, державних органах та перед контрагентами.
Спеціаліст з обробки та реєстрації документів
ТОВ «Ліга Закон»
IT
2 роки 11 місяців
05.2008 - 04.2011
Основні обов’язки:
- аналіз, обробка та реєстрація документів;
- супровід договорів про інформаційне співробітництво;
- ведення переговорів із клієнтами;
- відстеження та відбір необхідних інформаційних ресурсів із різних джерел.
Юрисконсульт
ТОВ «Індустріальний промисловий центр»
Юридичні послуги
1 рік
04.2007 - 04.2008
Основні обов’язки:
- юридичне консультування у сфері державних закупівель;
- складання та супровід документів;
- представлення інтересів державних організацій та підприємств у проведенні торгів.
Помічник юрисконсульта
ТОВ «Сідіком»
IT
1 місяць
03.2007 - 04.2007
Основні обов’язки:
- робота з початковою документацією, опрацювання отриманої інформації;
- проведення переговорів із клієнтами (авторськими товариствами);
- договірна робота (складання та аналіз договорів).
Ключова інформація
Комп’ютерні навички: пакет MS Office, вміння працювати у спеціальних програмах та з інформаційно-правовими системами, відкритими державними реєстрами. Знання та вміння роботи з оргтехнікою.
Навчалась в 1 закладі
Київський національний авіаційний університет
юридичний, транспортне право
Київ, 2007
Володіє мовами
Англійська
базовий
Німецька
базовий
Українська
вільно
Додаткова інформація
Особисті якості
Увага до деталей, що дозволяють ефективно працювати з документацією, інформацією, одразу виявляти фрагменти, які потребують коригування. Вміння оперативно приймати рішення у складних ситуаціях. Досвід запуску нових проектів із «0».
Відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована, швидко опановую нове, ініціативна, з організаторськими здібностями.
Наталія
Наталія
Фахівець по роботі з документами
Київ
Готовий переїхати: Ірпінь
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 3 години тому