Працювала в 9 компаніях   17 років 8 місяців

Фінансові послуги, IT, Видавництва та Поліграфія, Юридичні послуги

Фахівець відділу фінансового моніторингу

СК «Ультра Альянс»

Фінансові послуги

2 місяці

09.2024 - 11.2024

Основні обов’язки:

• збирання, оброблення та аналіз інформації про фінансові операції з клієнтами, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції або інформації, що може бути пов’язана з підозрою в легалізації (відмиванні) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванні тероризму;

• робота в програмі 1С, спеціалізованих внутрішніх ПЗ із метою встановлення ризику клієнтам, відстеження операцій, які підлягають фінмоніторингу;

• забезпечення виконання вимог законодавства, міжнародних договорів та рекомендацій міжнародних організацій у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом;

• контроль за дотриманням працівниками, які беруть участь у забезпеченні здійснення фінансових операцій, Правил проведення внутрішнього фінансового моніторингу та інших внутрішніх документів з питань фінансового моніторингу;

• організація розроблення та подання на затвердження, а також запровадження, виконання Правил внутрішнього фінансового моніторингу, Програми навчання та підвищення кваліфікації співробітників компанії.

Головний редактор експертно-правової системи

ТОВ «ЕКСПЕРТНІ ПЛАТФОРМИ»

IT

8 місяців

11.2023 - 07.2024

Основні обов’язки:

  • планування наповнення системи, замовлення матеріалів для розміщення в системі;
  • робота з великим масивом документів (різного типу, у тому числі авторськими), їх систематизація (сортування), занесення до робочих баз, програм, таблиць. Переважно робота з документами онлайн;
  • перегляд та відбір матеріалів, корисних для користувачів системи з інших продуктів видавництва;
  • організація роботи та розподіл обов’язків підлеглих, контроль за їх виконанням;
  • аналіз та відбір до системи чинного законодавства, роз’яснень держорганів, судової практики з метою наповнення продукту та оновлення наявного контенту системи. Робота з відкритими державними реєстрами, Лігою;
  • відстеження актуальності матеріалів, їх самостійна актуалізація або передання експертам на оновлення, пошук і заливка чинних форм замість тих, що втратили чинність;
  • написання, редагування термінових матеріалів для їх розміщення у системі;
  • створення, оновлення оглядів законодавства, судової практики, дайджестів за місяць;
  • обробка та аналіз статистичних показників користування системою, аудиторії та потреб користувачів, конкурентів, а також функціональних та пошукових можливостей системи. За результатами — пошук та впровадження різних шляхів/інструментів для їх покращення;• взаємодія з розробниками та спеціалістами техпідтримки системи, менеджерами продажу та користувачами системи, маркетологами. Зокрема, підготовка відповідей на пропозиції, скарги та відгуки менеджерів з продажу, маркетологів, користувачів. З метою просування системи підготовка інфоприводів за гарячими матеріалами, новинами, корисностями системи, написання розсилок (дайджестів), підготовка повідомлень для соцмереж;
  • робота з рубрикатором та спеціальними програмами для заливання контенту;
  • щомісячний розрахунок гонорарів позаштатним авторам.

Головний редактор експертно-правової системи

ТОВ «ЕКСПЕРТУС ТЕК»

IT

1 рік 2 місяці

08.2022 - 10.2023

Основні обов’язки:

  • планування наповнення системи, замовлення матеріалів для розміщення в системі;
  • робота з великим масивом документів (різного типу, у тому числі авторськими), їх систематизація (сортування), занесення до робочих баз, програм, таблиць. Переважно робота з документами онлайн;
  • перегляд та відбір матеріалів, корисних для користувачів системи з інших продуктів видавництва;
  • організація роботи та розподіл обов’язків підлеглих, контроль за їх виконанням;
  • аналіз та відбір до системи чинного законодавства, роз’яснень держорганів, судової практики з метою наповнення продукту та оновлення наявного контенту системи. Робота з відкритими державними реєстрами, Лігою;
  • відстеження актуальності матеріалів, їх самостійна актуалізація або передання експертам на оновлення, пошук і заливка чинних форм замість тих, що втратили чинність;
  • написання, редагування термінових матеріалів для їх розміщення у системі;
  • створення, оновлення оглядів законодавства, судової практики, дайджестів за місяць;
  • обробка та аналіз статистичних показників користування системою, аудиторії та потреб користувачів, конкурентів, а також функціональних та пошукових можливостей системи. За результатами — пошук та впровадження різних шляхів/інструментів для їх покращення;
  • взаємодія з розробниками та спеціалістами техпідтримки системи, менеджерами продажу та користувачами системи, маркетологами. Зокрема, підготовка відповідей на пропозиції, скарги та відгуки менеджерів з продажу, маркетологів, користувачів. З метою просування системи підготовка інфоприводів за гарячими матеріалами, новинами, корисностями системи, написання розсилок (дайджестів), підготовка повідомлень для соцмереж;
  • робота з рубрикатором та спеціальними програмами для заливання контенту;
  • щомісячний розрахунок гонорарів позаштатним авторам.

Головний редактор експертно-правової системи

Цифрове видавництво MCFR

Видавництва та Поліграфія

6 років

07.2016 - 07.2022

Основні обов’язки:

  • планування наповнення системи, замовлення матеріалів для розміщення в системі;
  • робота з великим масивом документів (різного типу, у тому числі авторськими), їх систематизація (сортування), занесення до робочих баз, програм, таблиць. Переважно робота з документами онлайн;
  • перегляд та відбір матеріалів, корисних для користувачів системи з інших продуктів видавництва;
  • організація роботи та розподіл обов’язків підлеглих, контроль за їх виконанням;
  • аналіз та відбір до системи чинного законодавства, роз’яснень держорганів, судової практики з метою наповнення продукту та оновлення наявного контенту системи. Робота з відкритими державними реєстрами, Лігою;
  • відстеження актуальності матеріалів, їх самостійна актуалізація або передання експертам на оновлення, пошук і заливка чинних форм замість тих, що втратили чинність;
  • написання, редагування термінових матеріалів для їх розміщення у системі;
  • створення, оновлення оглядів законодавства, судової практики, дайджестів за місяць;
  • обробка та аналіз статистичних показників користування системою, аудиторії та потреб користувачів, конкурентів, а також функціональних та пошукових можливостей системи. За результатами — пошук та впровадження різних шляхів/інструментів для їх покращення;
  • взаємодія з розробниками та спеціалістами техпідтримки системи, менеджерами з продажу та користувачами системи, маркетологами. Зокрема, підготовка відповідей на пропозиції, скарги та відгуки менеджерів з продажу, маркетологів, користувачів. З метою просування системи підготовка інфоприводів за гарячими матеріалами, новинами, корисностями системи, написання розсилок (дайджестів), підготовка повідомлень для соцмереж;
  • робота з рубрикатором та спеціальними програмами для заливання контенту;
  • щомісячний розрахунок гонорарів позаштатним авторам.

Редактор-експерт

Цифрове видавництво MCFR

Видавництва та Поліграфія

3 роки 11 місяців

07.2012 - 06.2016

Основні обов’язки:

  • моніторинг законодавства та підготовка новин або рерайт інформації з офіційних джерел з питань організації діяльності, оподаткування, бухобліку, кадрової роботи;
  • написання авторських матеріалів з юридичних питань, організації діяльності, спілкування з держорганами та контрагентами;
  • коректура текстів згідно з внутрішніми стандартами компанії з інфостилю;
  • редакційно-технічна обробка та підготовка до публікації матеріалів (новин, статей, довідкової інформації, форм, календаря, тестів, інфостендів, відео) та публікація цього контенту в системі;
  • щоденне оформлення та наповнення головної сторінки системи;
  • робота з рубрикатором та спеціальними програмами для заливання контенту.

Юрист

ТОВ «ЮК ЛЕПС ПЕРІТУС»

Юридичні послуги

1 рік 1 місяць

05.2011 - 06.2012

Основні обов’язки:

  • вивчення юридично значимої інформації;
  • підготовка юридичних документів (подання, претензії, позовні заяви, локальні акти, договори тощо);
  • консультування керівництва, персоналу чи клієнтів;
  • представлення інтересів компанії у суді, державних органах та перед контрагентами.

Спеціаліст з обробки та реєстрації документів

ТОВ «Ліга Закон»

IT

2 роки 11 місяців

05.2008 - 04.2011

Основні обов’язки:

  • аналіз, обробка та реєстрація документів;
  • супровід договорів про інформаційне співробітництво;
  • ведення переговорів із клієнтами;
  • відстеження та відбір необхідних інформаційних ресурсів із різних джерел.

Юрисконсульт

ТОВ «Індустріальний промисловий центр»

Юридичні послуги

1 рік

04.2007 - 04.2008

Основні обов’язки:

  • юридичне консультування у сфері державних закупівель;
  • складання та супровід документів;
  • представлення інтересів державних організацій та підприємств у проведенні торгів.

Помічник юрисконсульта

ТОВ «Сідіком»

IT

1 місяць

03.2007 - 04.2007

Основні обов’язки:

  • робота з початковою документацією, опрацювання отриманої інформації;
  • проведення переговорів із клієнтами (авторськими товариствами);
  • договірна робота (складання та аналіз договорів).

Ключова інформація

Комп’ютерні навички: пакет MS Office, вміння працювати у спеціальних програмах та з інформаційно-правовими системами, відкритими державними реєстрами. Знання та вміння роботи з оргтехнікою.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний авіаційний університет

юридичний, транспортне право

Київ, 2007

Володіє мовами

Англійська

базовий

Німецька

базовий

Українська

вільно

Додаткова інформація

Особисті якості

Увага до деталей, що дозволяють ефективно працювати з документацією, інформацією, одразу виявляти фрагменти, які потребують коригування. Вміння оперативно приймати рішення у складних ситуаціях. Досвід запуску нових проектів із «0».

Відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована, швидко опановую нове, ініціативна, з організаторськими здібностями.

Наталія

Фахівець по роботі з документами

Київ

Готовий переїхати: Ірпінь

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 4 дні тому