Працювала в 3 компаніях   17 років 1 місяць

Державний сектор, Фінансові послуги

Директор централізованої бухгалтерії

КЗ "ЦБ закладів освіти та культури Бабинської сільської ради"

Державний сектор

1 рік 11 місяців

12.2021 - 11.2023

налагодження роботи новоствореної організації (реєстрація, підбір кадрів, розподіл обов'язків).

збір та аналіз вимог установ, що обслуговувалися ЦБ.

прогнозування та розробка стратегій.

оперативне вирішення поточних проблем.

Головний економіст, начальник відділу - головний бухгалтер

Фінансове управління Гощанської райдержадміністрації

Державний сектор

13 років 4 місяці

12.2007 - 04.2021

робота з базами даних, витяг даних, побудова звітів.

фінансовий аналіз.

продуктивна робота в команді.

планування та організація своєї роботи

управління часом та вміння працювати з високою навантаженням

адаптація до нових умов роботи

Продавець-консультант, експерт відділу кредитування в торгових точках

ТзОВ «Хоум Кредит Файненс»

Фінансові послуги

1 рік 7 місяців

03.2006 - 10.2007

надання інформації про кредитні продукти, допомога клієнтам у виборі відповідного фінансового рішення.

збір необхідних документів, внесення інформації в систему фінансової установи.

первинна оцінка платоспроможності клієнта на основі наданих документів, консультація з головним офісом щодо погодження складних заявок.

встановлення і підтримка робочих відносин із персоналом магазинів.

постійне навчання та розвиток професійних навичок

Ключова інформація

  • Стресостійкість
  • Ефективне управління часом
  • Scrum
  • Agile
  • Творчість в розв'язанні проблем
  • Комунікаційні навички
  • Дата-аналітика
  • Навчалась в 1 закладі

    Рівненський інститут слов’янознавства Славістичного університету

    Міжнародні економічні відносини/Менеджер зовнішньоекономічної діяльності

    Рівне, 2006

    Володіє мовами

    Англійська

    нижче середнього

    Англійська мова – рівень В1

    Курси, тренінги, сертифікати

    Бізнес-аналітик

    2024

    • Розробка бізнес-вимог та технічних завдань

     • Моделювання бізнес-процесів

     • Використання різних методів збору та аналізу вимог: інтерв’ю, воркшопи, опитування, спостереження, дослідження

     • Створення та управління документацією Hard skills: SDLC, SCRUM, UML, BPMN Soft skills: комунікація, співпраця, аналітичне та критичне мислення, ефективне ведення зустрічей, фасилітація.

    Основи управління командами та проєктами в IT

    2024

    iніціалізація, її суть та зміст;

    планування, а саме: робота над планом проєкту, розробка плану управління обсягами роботи, розкладом, витратами, ризиками та ін.;

    моніторинг – спостереження за результатами та очікуваннями; 

    процеси закриття проєкту.

    Марина

    Бізнес-аналітик

    Гоща

    41 рік

    повна зайнятість

    Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота

    Оновлено 1 місяць тому