Працювала в 1 компанії 4 місяці
Освіта
Асесор
JustSchool
Освіта
3 місяці
05.2023 - 08.2023
Ключова інформація
- Ведення онлайн-чатів з клієнтами
- Надання інформації про товари та послуги
- Реєстрація запитів та скарг
- Обробка звернень клієнтів
- Моніторинг соціальних мереж
- Запис клієнтів на прийом або консультації
- Вирішення проблем клієнтів в режимі онлайн
- Аналіз відгуків та пропозицій клієнтів
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Словацька
середній
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Маю власний пк (впевнений користувач ) та гарнітуру, працювала з СРМ системою та базами даних клієнтів.
Особисті якості
Навчаюсь у Таврійському державному агротехнічному університеті ім. Дмитра Моторного на третьому курсі за спеціальністю Маркетинг на заочній формі навчання та паралельно у Технічному університеті міста Кошице (Словаччина) на другому курсі за спеціальністю Цивільна архітектура на очній формі навчання. Спокійна та врівноважена, приємна у спілкуванні, комунікабельна, вмію розподіляти час та пріоритети для ефективної і швидкої роботи.
Вера
Вера
Оператор чату
Інші країни
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому