Працювала в 7 компаніях 12 років 1 місяць
АПК (Агропромисловий комплекс), Юридичні послуги, Фінансові послуги, Медіа / ЗМІ, Нерухомість та Девелопмент
Персональний бізнес асистент приватної особи
Приватна особа
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 5 місяців
01.2022 - 06.2024
- Ведення календаря в Microsoft Outlook та підтримка в плануванні зустрічей для керівника;
- Адміністративна підтримка - укладання угод, закупівлі, пошук підрядників, контроль оплати рахунків;
- Організація зустрічей, івентів та супровід у підготовці до переговорів, присутність на переговорах, усний та письмовий переклад за потреби (з/на англійську мову);
- Організація відряджень - планування маршруту, замовлення квитків, бронювання готелів, проведення оплат, реєстрація на рейси, заміна квитків чи повернення у випадку форс мажорів, збір пакету документів для подання на отримання візи, тощо.
Персональний асистент партнерів
Адвокатське Об'єднання «Арцінгер»
Юридичні послуги
3 роки 3 місяці
05.2018 - 08.2021
- Ведення робочого графіка партнерів в Microsoft Outlook;
- Організація телефонних дзвінків, конференц-зв'язку в Zoom / Micorosoft Teams / Cisco Webex Meetings, підготовка та надання звітів, в т.ч. кадрових і фінансових, контроль термінів і точності виконання власних і кадрових задач;
- Організація зустрічей як на місцевому, так і на міжнародному рівні;
- Планування і організація ділових та особистих поїздок (здійснення візової підтримки, бронювання готелів, організація трансферу, програми поїздок, дозвілля і т.п.);
- Ведення телефонної та інформаційної бази партнерів (контакти, дні народження клієнтів, партнерів, сім'ї, друзів) з використання програми Terrasoft;
- Ведення ділового листування з клієнтами, надання необхідної інформації про Компанію (презентації, брошури);
- Переклад документів та усних розмов при необхідності;
- Допомога в підготовці презентацій і статей з юридичних питань;
- Виконання різних спеціальних запитів, як ділових, так і особистих;
- Збір та підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових чи інших матеріалів для партнерів.
Персональний асистент
Integral Capital Management Sarl
Фінансові послуги
7 місяців
09.2017 - 04.2018
- Організація ділових поїздок керівника;
- Ведення календаря керівника, планування та організація зустрічей / відряджень, внесення коригувань в робочий графік протягом дня;
- Ведення необхідної ділової документації, ведення робочої пошти (вхідної та вихідної);
- Облік і розподіл інформації, що надходить, яка стосується керівника, своєчасна передача документів, повідомлень та інформації керівнику;
- Ведення телефонної та інформаційної бази керівника (контакти, дні народження клієнтів, партнерів, сім'ї, друзів);
- Організація поїздок і відряджень керівництва (здійснення візової підтримки, бронювання готелів, організація трансферу, програми поїздок, дозвілля і т.п.);
- Виконання особистих і робочих доручень, покупка всього, що потрібно (від квитків на літак до квитків в театр, від поїздок в магазин до поїздок на ділові переговори);
- Знаходження рішень нестандартних завдань в процесі роботи;- Виконання інших доручень власника бізнесу;
- Дотримання конфіденційності вхідної та вихідної інформації;
- Переклади, усні і письмові на англійську мову.
Адміністратор департаменту промоушену
ПрАТ «Міжнародний Медіа Центр-СТБ»
Медіа / ЗМІ
5 місяців
04.2017 - 09.2017
- Ведення первинної документації;
- Створення заявок в програмі 1С на доступи до ресурсів; в служби: help, it-support, it-efir, супровід і контроль виконання даних заявок;
- Організація робочих місць для нових співробітників;
- Забезпечення співробітників необхідними засобами / ресурсами: канцелярія, заправка принтера і т.п .;
- Складання таблиць, скачування з ресурсів (зовнішніх / локальних), завантаження на ресурси;- складання запитів до підрозділів каналу (матеріали для створення анонсів і ін.);
- Ведення календаря, складання протоколів зустрічей;
- Ведення графіка відпусток, лікарняних;- замовлення транспорту, тимчасових перепусток та ін .;- зустріч гостей, допомога в організації зйомок;
- Виконання доручень керівника.
Помічник керівника
Юридична Фірма «Ілляшев та Партнери»
Юридичні послуги
8 місяців
08.2016 - 04.2017
- Переклад необхідних документів (кореспонденція, документи, листування, меморандуми для керівника) з / на англійську / українську / російську;
- Підготовка документів для нотаріусів;- отримання інформації в судах про засідання;
- Робота з документами, реєстрація пошти, факсів (вхідної / вихідної);
- Ведення каси, контроль наявності документів, що підтверджують фінансові витрати;
- Оформлення документів до відправки поштою, робота з кур'єрськими службами;
- Бронювання залізничних квитків, авіаквитків, готелів, оформлення віз.
Спеціаліст відділу з розвитку проектів
ТОВ “REL Investments Group”
Фінансові послуги
2 роки 11 місяців
09.2013 - 08.2016
- Переклади (усні та письмові);
- Складання і редагування контрактів;
- Систематизація клієнтів в CRM системі;
- Уповноважений перекладач компанії в ділових поїздках;
- Проведення переговорів, зустрічей з клієнтами;
- Ведення ділового листування;
- Контроль за трудовою дисципліною співробітників офісу (облік робочого часу, місцезнаходження);
- Організація прийому відвідувачів / здобувачів;
- Складання офіційних листів, запитів, підготовка відповідей на отримані листи;
- Ведення щомісячних бюджетів про витрати на утримання офісу (адмін-госп. потреби);
- Бронювання залізничних квитків, авіаквитків, готелів, оформлення віз.
Асистент керівника
ПрАТ «Лекс Холдинг» (ТРЦ "КАРАВАН")
Нерухомість та Девелопмент
1 рік 6 місяців
02.2012 - 08.2013
- Робота з орендарями на об'єкті компанії;
- Підготовка звітів для керівництва компанії;
- Діловодство, організація і контроль документообігу;
- Виконання доручень керівника.
Навчалась в 1 закладі
Киевский национальный лингвистический университет
Переклад
Киев, 2014
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Португальська
поглиблений
Російська
вільно
Українська
рідна
Тамара
Тамара
Керівник служби секретаріату
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 5 годин тому