Працювала в 3 компаніях   9 років 11 місяців

Фінансові послуги, IT, Банки

Офіс менеджер

Double Case

Фінансові послуги

8 місяців

02.2023 - 10.2023

Прийом та зустріч відвідувачів, реєстрація та направлення їх до відповідних співробітників.

Надавати інформацію про компанію та послуги.

Відповіді на вхідні дзвінки, розподіл дзвінків між співробітниками.

Обробка вхідної та вихідної кореспонденції.

Підтримка чистоти та порядку на рецепції.

Ведення журналу відвідувачів та контроль доступу до офісу.

Організація та координація роботи конференц-залів.

Виконання доручень керівництва та підтримка адміністративних процесів.

Асистент Директора департамента з міжнародного розвитку

Комп’ютерна Академія ШАГ

IT

3 роки 1 місяць

09.2016 - 10.2019

• прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування

• адміністративна підтримка роботи керівника:-фіксування завдань та нагадування про них керівнику, інформування про зустрічі, поїздки та інші ділові заходи;-пошук, аналіз та систематизація необхідної інформації для керівника;-подання та розподіл документації на підпис керівнику;

• ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи

• організація й координація зустрічей, розробка найбільш раціонального розпорядку дня роботи

• організація презентацій і представницька діяльність• супроводження керівника на зустрічах

• робота з Міністерством Освіти України, Посольствами країн Африки

• проведення первинної консультації потенційних партнерів за умовами співпраці з Академією

• Організація для колег:-тімбілдінгів «in-house» та «out-house»;-поїздок на конференції та бізнес-зустрічі (бронювання квитків, готелів, допомога в оформленні віз).

Робота з партнерами Академії:

-пошук нових контрагентів;

-ведення комунікації;

Керівник Департаменту з обслуговування клієнтів

ПАТ "КБ "Актив Банк»

Банки

6 років

09.2010 - 09.2016

Функціональні обов’язки:

• спілкування з клієнтами по телефону• цілодобовий моніторинг та аналіз транзакцій по емітованих картках Банку

• приймання участі у проведенні операції видачі коштів клієнту з карткового рахунку без участі картки

• приймання участі у проведенні операції закриття карткового рахунку

• підготовка документів (розпорядження щодо проведення операцій)

2.Участь у внутрішньобанківському проекті:

• переклад бізнес плану з еквайрінгу MasterCard та VISA International

3. ПАТ "КБ "Актив-банк" (вереснь 2012- вересень 2016 – керівник департамену з обслуговування клієнтів)

• обслуговування клієнтів та надання фінансових послуг високої якості;

• здійснення ідентифікації та фінансового моніторингу клієнтів;

• здійснення РКО, переказів в національній та іноземній валютах, відкриття/закриття/супроводження рахунків та ін.;

• консультація, залучення нових клієнтів та продаж повного спектру банківських послуг;

• робота з індивідуальними сейфами (депозитарій);

• формування клієнтської бази відділення.

Навчалась в 1 закладі

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

банківська справа

Київ, 2011

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Французька

нижче середнього

FLE Ukraine a l'Universite du Havre

Євгенія

Адміністратор

Київ

Подільський район, Шевченківський район

35 000 грн.

35 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 7 годин тому