Працювала в 2 компаніях 3 роки 3 місяці
Освіта, Транспорт та Логістика
Вчитель математики
Приватний підприємець
Освіта
2 роки 5 місяців
02.2022 - до теперішнього часу
Приватний репетитор з математики
Маю високі комунікативні навички, що дозволяють ефективно взаємодіяти з учнями та їх батьками. Вмію зберігати спокій та професіоналізм у стресових ситуаціях, швидко адаптуватися до раптових змін у розкладі та вимог учнів.
Розробляю персональні навчальні плани. Враховую унікальні потреби та цілі кожного учня.
Уважно вивчаю запити та цілі учнів, створюю детальні плани занять. Діагностую рівень знань і виявляю прогалини з подальшим усуненням.
Підтримую інтерес до предмета, розвиваю впевненість у своїх силах та створюю позитивну навчальну атмосферу.
Маю організаційні здібності, веду облік занять, погоджую розклад та дотримуюсь домовленостей з учнями та їхніми батьками. Готую додаткові навчальні матеріали, такі як навчальні посібники, онлайн-ресурси та інтерактивні вправи.
Мої досягнення підтверджуються позитивними відгуками та рекомендаціями від учнів та їхніх батьків.
Маю високі комунікативні навички, що дозволяють ефективно взаємодіяти з учнями та їх батьками. Вмію зберігати спокій та професіоналізм у стресових ситуаціях, швидко адаптуватися до раптових змін у розкладі та вимог учнів.
Розробляю персональні навчальні плани. Враховую унікальні потреби та цілі кожного учня.
Уважно вивчаю запити та цілі учнів, створюю детальні плани занять. Діагностую рівень знань і виявляю прогалини з подальшим усуненням.
Підтримую інтерес до предмета, розвиваю впевненість у своїх силах та створюю позитивну навчальну атмосферу.
Маю організаційні здібності, веду облік занять, погоджую розклад та дотримуюсь домовленостей з учнями та їхніми батьками. Готую додаткові навчальні матеріали, такі як навчальні посібники, онлайн-ресурси та інтерактивні вправи.
Мої досягнення підтверджуються позитивними відгуками та рекомендаціями від учнів та їхніх батьків.
Оператор call центру
Джокер
Транспорт та Логістика
8 місяців
11.2015 - 07.2016
1. Комунікативні навички: Вміння ясно та ефективно спілкуватися з клієнтами.
2. Навички вирішення проблем: Здатність швидко та ефективно вирішувати проблеми клієнтів.
3. Емпатія: Здатність розуміти та співпереживати клієнтам.
5. Зворотній зв'язок: Вміння давати та приймати конструктивний зворотний зв'язок.
6. Стресостійкість: Здатність зберігати спокій та професіоналізм у стресових ситуаціях.
2. Навички вирішення проблем: Здатність швидко та ефективно вирішувати проблеми клієнтів.
3. Емпатія: Здатність розуміти та співпереживати клієнтам.
5. Зворотній зв'язок: Вміння давати та приймати конструктивний зворотний зв'язок.
6. Стресостійкість: Здатність зберігати спокій та професіоналізм у стресових ситуаціях.
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
поглиблений
Янина
Янина
Менеджер по роботі з клієнтами віддалено
Одеса
Активно шукає роботу
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 8 годин тому